-Музыка

 -Я - фотограф

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в MartaR

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 2) Умелые_ручки Рецепты_блюд

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 04.08.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1397






Історія виникнення вишивки

Среда, 24 Февраля 2010 г. 09:29 + в цитатник
 (400x358, 41Kb)
Вишивка – один з найбільш поширених видів декоративного мистецтва, в якому орнаментальне та сюжетне зображення на тканині, шкірі, повсті виконується різними ручними або машинними швами. Вишивка виникла з появою шитва на примітивному одязі людини кам‘яного віку. Уже в першому тисячолітті до нашої ери вишивка досягла високого художнього рівня в народів Стародавнього Вавілону, Греції, Риму, Китаю, Індії, Ірану. Особливою пишністю відзначалася вишивка Візантії. Вплив її позначився на вишивальному мистецтві країн Середньовічної Європи і Київської Русі.
На Україні вишивка відома з давніх часів і набула великого поширення. Впродовж віків удосконалювалась художня система вишивки, в якій гармонійно поєднуються такі фактори, як матеріал, техніка, орнамент, композиційно-колористичне вирішення. Крім основного призначення – прикрашення одягу та інтер‘єрно-обрядових тканин, вишивка може бути і самостійним твором (панно, картина, портрет). Спочатку вишивка виконувалась на матеріалах домашнього виробництва – вовняних, лляних, конопляних, а з кінця ХІХ століття – на тканинах і шкірі фабричного виробництва (перкаль, коленкор, батист, китайка, кумач, муслін, плис, плюш, шовк та ін.). Основним матеріалом для виконання вишивки є нитки домашнього і фабричного виготовлення. Вишивали нитками ручного прядіння – лляними, конопляними, вовняними; згодом почали застосовувати нитки фабричного виробництва – заполоч, біль, кумач, волічку, зсукані вовняні нитки, шнури, шовкові, металеві золоті та срібні нитки, використовували також у вишивці коралі, перли, коштовне каміння, бісер, металеві пластинки, гудзики тощо.
Є дуже багато видів і технічних способів вишивки. Найбільш поширені – хрестик, гладь, тамбур, вирізування, настил, низь, виколювання, мережка. Застосування різноманітних швів дає змогу створювати вишивані візерунки геометричного і рослинного характеру, а також тематично-сюжетні зображення в багатоколірній гамі від легких контурних і ажурно-сітчастих до рельєфних і суцільно закритих площин. Вишивка завжди тісно пов‘язана з побутом народу, відображає його художні смаки і національну своєрідність. Відомо, що людина палеоліту вперше відкрила можливість творчості шляхом відтворення художньої картини дійсності. Через тисячоліття дійшли до нас шедеври епохи палеоліту, не втративши своєї естетичної сили і художньої виразності. З тих віддалених часів збереглися пам‘ятки, які в певній історичній послідовності засвідчують художній рівень анімалістичних творів, антропоморфних зображень, знаків.
Славнозвісні пам‘ятки археології часів палеоліту на Україні, зокрема Мізина на Чернігівщині та його аналогів, розкривають складну абстрактно-знакову систему відображення дійсності, початки зародження геометричного орнаменту. Круги, зубці, ромби, зигзаги, ялинки – елементи меандру, ці строгі мотиви, які ми сприймаємо як абстрактно-геометричні, декоративні, у свій час виступали як сюжетні зображення людей, землі, води, птахів та ін. В ранніх землеробських культурах ромбічним узором – символом родючості покривали глиняні жіночі фігури богинь, посудини-жертовники. Простий ромб з крапкою посередині виражав ідеограму засіяного поля; ромб з відростками або завитками на зовнішніх кутах був символом родючості.
Минали віки. На території нашої країни змінювались народи. Збагачувалися знання людей про навколишній світ і про себе. Магічний зміст геометричного орнаменту поступово змінювався, з‘являлися нові мотиви, знаки, обереги.
Через тисячоліття тягнуться зв‘язки орнаментальних схем, які постійно видозмінювались, збагачувались, залежно від конкретних соціально-історичних умов. Дослідники підкреслювали, що саме орнамент української вишивки найповніше проніс, через віки тотожність з орнаментом попередніх епох, особливо з античним геометричним орнаментом. Історичні джерела свідчать про те, що вишиті рушники, скатертини вішали в язичеські часи на деревах, молитовниках, хащах. Про поширення вишивки на території сучасних земель України свідчать збережені археологічні матеріали, повідомлення літописців, мандрівників.
Важливими свідками про вишивку на території сучасних південно-українських земель є численні “кам‘яні баби”, на яких чітко позначені вишивки на уставках, подолах, манжетах.
В епоху Київської Русі вишивка золотими і срібними нитками зазнала розквіту і поширення в побуті феодальної знаті. Вона була популярною й оцінювалась як надзвичайна коштовність. Нею прикрашали не тільки святковий, ритуальний, княжий, а й цивільний одяг, тканини для храмів. Важливі історичні відомості про місце виготовлення вишивок, про людей, які нею займалися. Так, у ХІ столітті сестра Володимира Мономаха Ганна Всеволодівна прийняла постриг у київському Андріївському монастирі й організувала школу, де молоді дівчата вчились вишивати золотом і сріблом. Київ був центром вишивального мистецтва золотом і сріблом. Тут організовувались при монастирських школах майстерні. Дружина Рюрика Ростиславовича Ганна вишивала тканини для себе, своєї родини, для Видубецького монастиря. Вишивка була важливим заняттям і в родинах великих князів.
Вишивка золотом і сріблом вимагала неабиякої майстерності технічного виконання складних композиційних зображень, які несли в собі сліди давнього язичницького змісту, містили і новіші зооморфні, геометричні мотиви. Вишивки виконувались золотом і сріблом, в основному на цупких шовкових тканинах технікою “в прокол”, технікою “шов по формі” та шов “в ялиночку”. Техніка “в прокол” була домінуючою, лише в кінці ХІІ – на початку ХІІІ століття вишивальниці почали вишивати складні орнаментальні і сюжетні зображення технікою “в прикріп” – золоті нитки накладались одна біля одної щільно на тканину і прикріплювались до неї дрібними, ледь помітними шовковими стібками.
Фрагменти вишитих тканин з розкопок Десятинної церкви, с.Городниця над Дністром, с. Білгород на Київщині та інші розширюють відомості про орнамент вишивок Х – ХІІ століття. Збереженість лише фрагментів тканин, втрати вишивальних ниток не дають змоги реконструювати узори. Однак по отворах, які залишилися на тканинах від ниток, виявляється характер орнаменту.
Вперше класифікацію збережених фрагментів вишивок здійснила М.О. Новицька, виділивши три типи орнаментально-композиційних стрічкових схем. Перший – розміщення елементів в ряд, на певній відстані один від одного; другий – з трьома варіантами зображення хвилястої, ламаної лінії, пересіченої лініями з відгалуженнями то вгору, то вниз симетричних завитків; третій – преплетення двох вузьких “стрічок”, варіанти плетінки. Основні мотиви: круги, трикутники, ромби, розетки, крини, хрести, дерево життя, завитки, есовидні мотиви та ін.
Різні варіанти цих мотивів на вишивках Х-ХІ століття довго зберігались, перефразовувались у пам‘ятках пізніших століть. На вишивках із Десятинної церкви в Києві, Райковецького городища зображені в ряд круги. Ці мотиви, що символізували сонце, були популярні і поширені в Древній Русі. Вони не зникали з орнаменту вишивок, співпадаючи з зображенням на інших творах народного мистецтва, відомі і у вишивках ХVIII-XIX століття дійшли і до наших днів. У районах Прикарпаття і сьогодні побутують круги-розетки, це улюблені узори вишивок, які народні майстри називають “сонечка”. На особливу увагу заслуговує вишивка, що містилась на комірі з курганного поховання поблизу с. Головурів (Київщина). Вишивка виконана шовком на шовковій тканині, стебелевим швом і підстильною гладдю. Унікальність цієї знахідки в тому, що в місцях, де не збереглися вишивальні нитки, залишилися проколи, по яких вдалося реконструювати орнамент. У фризованому плані, ритмічно повторюючись, вишиті напівкруги арочки, що підтримуються колонками, зверху над колонками вишиті деревця. В арочних площинах позмінно зображені птахи в профіль, одне крило яких півкругло підняте аж до голови, друге опущене вниз, подано й геометризоване зображення людської постаті. Голова – півкруг, тулуб – трикутноподібна фігура. Дослідники не раз звертали увагу на наявність в давній вишивці зображень слов‘янських язичницьких храмів, теремків з деревами, птахами, а у середині – жіночих фігур. Б.А.Рибаков на конкретних пам‘ятках доводить, що жіноча фігура в храмі – богиня Мокош, покровителька жіночих занять, особливо прядіння і ткацтва.
На Київщині найбільш поширені вишивки з геометричним, рослинно-геометричним орнаментом із стилізованими гронами винограду, що виконуються червоними і чорними нитками. Найбільш уживаними техніками є “гладь”, “набирування”, “занизування”, “хрестик”.
Вишивка – мистецтво всенародне, в якому через віки пронесена і збережена колективна художня пам‘ять. Вишивка, як вид народного мистецтва живе, розвивається, збагачується новими аспектами.
Сьогодні вишивка – це висока культура орнаменту, колориту, це мистецтво унікальне, споконвічне і завжди молоде, що стверджує розвиток графічної, живописної культури народу. Це важлива художня цінність, що виконує різноманітні функції – естетичну, пізнавальну і комунікаційну.
Рубрики:  вишивка



Процитировано 2 раз

пуловери

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 11:59 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

кокетка 44_2008

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 11:16 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

сукні

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:58 + в цитатник
Рубрики:  в'язання



Процитировано 2 раз

зелена туніка

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:53 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

різнокольорова сукня

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:50 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

сукня з ажурною кокеткою

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:48 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

жилет з косичкою

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:44 + в цитатник
Рубрики:  в'язання



Процитировано 1 раз

пуловер - туніська в

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:43 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

червона сукня

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:40 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

романтична сукня)

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:39 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

зелена сукня

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:36 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

коричнева сукня

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 10:33 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

Метки:  

Без заголовка

Понедельник, 22 Февраля 2010 г. 17:24 + в цитатник

Картофельная пицца без теста

Категория: Выпечка -> Пицца
Так мне понравилась данная идейка! Готовится быстро, никакой мороки с тестом, а вкус.......... В общем, ребeнок мой попросил теперь всегда делать пиццу только в таком исполнении.

Ингредиенты: картофель, помидор, колбаса, сыр твердый, перец болгарcкий, яйцо, молоко. Тэги: завтрак, ужин, обед.
Рубрики:  рецепти

вовк)

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 13:12 + в цитатник
хочу вишити своєму братику таке на день народження)
 (450x362, 57Kb)
Рубрики:  вишивка



Процитировано 2 раз

счеми вишивок до дня Св.Валентина

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 13:10 + в цитатник
Рубрики:  вишивка



Процитировано 1 раз

зелена сумка

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 11:03 + в цитатник
 (700x506, 231Kb)
Рубрики:  аксесуари

сумочка з петлями

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 11:02 + в цитатник
 (700x504, 216Kb)
Рубрики:  аксесуари

жакет з поперечним узором

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 10:54 + в цитатник
Рубрики:  в'язання

улюблений светрик

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 10:49 + в цитатник
 (700x560, 93Kb)
Рубрики:  мої роботи

сукня)

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 10:49 + в цитатник
Давненько мріяла про в'язану сукню...
 (700x560, 101Kb)
Рубрики:  в'язання
мої роботи

мої роботи)

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 10:46 + в цитатник
ось вирішила трохи похвалитись)
 (700x560, 97Kb)
Рубрики:  в'язання
мої роботи

болеро з косичками

Четверг, 11 Февраля 2010 г. 10:43 + в цитатник
 (384x480, 31Kb)
1 вариант: Вот этот узор.
Вяжется по кругу - число петель кратно 6 плюс 1.
ряд 1 - 1 лиц, (накид, 1 изн, 3 вместе изнаночной, 1 изн, накид, 1 лиц)
ряды 2,4,6,8 - все петли лицевые
ряд3 - 2 лиц, накид, одну снять, провязать 2 вместе лицевой и протянуть через снятую, накид (3 лиц, накид. 1 снять, две вместе лицевой, протянуть через снятую, накид) до последних двух петель - две вместе изнанчной
Ряд 7 - две вместе лицевой, накид. 3 лиц, накид (одну снять. две вместе лицевой, протянуть через снятую, накид, 3 лиц, накид) до последних двух петель - снять одну., 1 лиц, протянуть через снятую.
Повторять с 1 ряда.

Когда вяжется не по кругу, а рядами - то вязать 1,3,5 и 7 ряды как лицевые ряды. А 2,4,6,8 - как изнаночные. Все петли в этих рядах вяжутся изнаночными вместо лицевых.
Рубрики:  в'язання

Метки:  


Процитировано 2 раз
Понравилось: 1 пользователю

Савичева Юлия — «Здравствуй, это я»

Понедельник, 17 Марта 2008 г. 14:31 + в цитатник
Столько разных,
Непохожих на тебя прохожих,
Непохожих в городе моём.
Перекрёстки,
Замигали светофоры жёлтым,
Город замер перед сном.

За углом спастись от ветра,
С ночи до рассвета,
Караулить счастье,
Ждать ответа.

Под ванильным небом,
Под лунным светом
По проспектам сегодня одна.
Возвращаться, знаю,
Плохая примета,
Накрест пальцы,
Здравствуй, это я!

Столько разных
Тихо падает на землю
Листьев,
В тёмных лужах,
Словно корабли.
Я не знаю,
Может, время обо мне забыло,
Выключая в городе огни.

За углом спастись от ветра,
С ночи до рассвета,
Караулить счастье,
Ждать ответа.

Под ванильным небом,
Под лунным светом
По проспектам сегодня одна.
Возвращаться, знаю,
Плохая примета,
Накрест пальцы,
Здравствуй, это я!

Столько разных,
Непохожих на тебя прохожих,
Непохожих в городе моём.
Перекрёстки,
Замигали светофоры жёлтым,
Город замер перед сном.

За углом спастись от ветра,
С ночи до рассвета,
Караулить счастье,
Ждать ответа.

Под ванильным небом,
Под лунным светом
По проспектам сегодня одна.
Возвращаться, знаю,
Плохая примета,
Накрест пальцы...

Под ванильным небом,
Под лунным светом
По проспектам сегодня одна.
Возвращаться, знаю,
Плохая примета,
Накрест пальцы,
Здравствуй, это я!

Не знаю чого...

Понедельник, 17 Марта 2008 г. 12:08 + в цитатник
 (700x525, 68Kb)
Погода за вікном чудова – крапає дощ, всі сховалися у своїх затишних домівках, на вулицях так пусто…так чарівно крапає дощ, я виглядаю у вікно і бачу те чого я так давно не бачила – я бачу дощ, калюжі – на душі стає так легко, так чудово…світ наче завмер навколо…на столі – маленька свинка – мій талісман – вона ніколи мене не покидає – її маленькі оченята такі радісні – глянувши на них – на устах з’ являється посмішка…на очах з’являються сльози щастя…душа плаче від щастя…життя прекрасне – нема чого сумувати, адже після чорної смуги завжди йде біла…)))))))))))

P.S.Я відчуваю що щось змінилося в мені, в моєму житті…

Ласкаво просимо!

Понедельник, 04 Февраля 2008 г. 18:43 + в цитатник
Запрошую усіх бажаючих відвідати моє місто!
http://mooomincity.myminicity.com/

 (700x525, 110Kb)

Нарешті знайшла!!!

Четверг, 31 Января 2008 г. 16:18 + в цитатник
 (320x250, 19Kb)
Нарешті знайшла пісню під яку Наталка Могилевська танцювала фінальний танець на "Танцях з зірками-3".
Je Suis Malade

Paroles : Alice DONA et Serge LAMA
Musique : Alice DONA
Adaptation: Lara FABIAN

Je ne rêve plus
Je ne fume plus
Je n'ai même plus d'histoire
Je suis sale sans toi
Je suis laide sans toi
Comme une orpheline dans un dortoir

Je n'ai plus envie
De vivre ma vie
Ma vie cesse quand tu pars
Je n'ai plus de vie
Et même mon lit
Se transforme en quai de gare
Quand tu t'en vas…

Je suis malade
Complètement malade
Comme quand ma mère sortait le soir
Et qu’elle me laissait seule avec mon désespoir

Je suis malade
Parfaitement malade
T'arrives on ne sait jamais quand
Tu pars on ne sait jamais où
Et ça va faire bientôt deux ans
Que tu t'en fous…

Comme à un rocher
Comme à un péché
Je suis accrochée à toi
Je suis fatiguée
Je suis épuisée
De faire semblant d'être heureuse quand ils sont là

Je bois toutes les nuits
Et tous les whiskies
Pour moi ont le même goût
Et tous les bateaux
Portent ton drapeau
Je ne sais plus où aller
Tu es partout…

Je suis malade
Complètement malade
Je verse mon sang dans ton corps
Et je suis comme un oiseau mort
Quand toi tu dors

Je suis malade
Parfaitement malade
Tu m'as privé de tous mes chants
Tu m'as vidé de tous mes mots
Pourtant moi j'avais du talent
Avant ta peau…

Cet amour me tue
Si ça continue
Je crèverai seule avec moi
Près de ma radio
Comme un gosse idiot
Écoutant ma propre voix qui chantera…

Je suis malade
Complètement malade
Comme quand ma mère sortait le soir
Et qu'elle me laissait seule avec mon désespoir

Je suis malade
C'est ça…je suis malade
Tu m'as privé de tous mes chants
Tu m'as vidé de tous mes mots
Et j'ai le cœur complètement malade
Cerné de barricades
T'entends… Je suis malade…


Я больше не мечтаю,
Я больше не курю
У меня даже нет больше истории жизни
Я грязна без тебя,
Я уродлива без тебя
Я как сирота в больничной палате

Я больше не хочу жить
Моя жизнь останавливается,
Когда ты уходишь
У меня больше нет жизни,
И даже моя кровать
Превращается в вокзальный перрон
Когда ты уходишь

Я больна,
Абсолютно больна
Как когда моя мать уходила по вечерам
И оставляла меня наедине с моим отчаянием

Я больна,
Совершенно больна
Никто не знает, когда ты придешь
Никто не знает, куда ты уходишь
И скоро будет уже два года
Как тебе наплевать

Как за скалу,
Как за грех
Я цепляюсь за тебя
Я устала,
Я изнурена
Делая вид, что счастлива, когда они приходят

Я пью каждую ночь,
Но все виски
Для меня имеют один вкус
И все корабли
Несут твое знамя
Я не знаю, куда идти,
Ты везде

Я больна,
Абсолютно больна
Я истекаю кровью на твое тело
И я как мертвая птица,
Когда ты, ты спишь

Я больна,
Совершенно больна
Ты отнял у меня все мои песни
Ты лишил меня всех моих слов
Хотя у меня был талант,
Пока я не встретила тебя

Эта любовь убивает меня
И это продолжается
Я умру одна
Около радио,
Как идиотка
Слушая мой собственный голос, который будет петь...

Я больна,
Абсолютно больна
Как когда моя мать уходила по вечерам
И оставляла меня наедине с моим отчаянием

Я больна,
Совершенно больна
Ты отнял у меня все мои песни
Ты лишил меня всех моих слов
И мое сердце абсолютно больно
Окруженный баррикадами,
Ты слышишь, я больна

Любі ПЧ!

Суббота, 12 Января 2008 г. 16:56 + в цитатник
Як вам мій новий дизайн?

My Japan name

Пятница, 04 Января 2008 г. 11:14 + в цитатник
My Japan name is Rinkashichika.
And yours?

Любимый цвет

Пятница, 26 Октября 2007 г. 20:45 + в цитатник
Любимый цвет выдаст скрытые пороки и сексуальные предпочтения

Подумайте, какой оттенок радует ваш глаз больше других, улучшает самочувствие, символизирует гармонию. А теперь найдите его среди перечисленных ниже и "познакомьтесь" с собой заново.

Белый. Традиционно считается символом чистоты. Но помимо прочего выдает натуру, неограниченную никакими догмами. Если вы выбрали белый, то вы, скорее всего, очень искренний и честный, вежливый и деликатный человек, готовый прийти на помощь другим. Однако вам не хватает требовательности и настойчивости.

Серый. Цвет неуверенности, отражающий всю гамму чувств - от страха (светло-серый) и показной храбрости (средне-серый) до эгоизма (темно-серый). Он обманчив. Оттенок-хамелеон позволяет держаться в тени и оставаться нераспознанным. Если это ваш цвет, то вы предпочитаете не выходить на первый план до поры до времени, пока не представится шанс добиться своего. И, хорошо бы, за чужой счет. Серебристо-серый оттенок - самый возвышенный в этой гамме - поэтому почаще обращайтесь к нему, чтобы облагородить свои порывы.

Черный. Незаслуженно считается мрачным. Но в большей степени символизирует внутреннюю силу и спокойствие, порой, однако, перерастающие в склонность к формальности. Этот цвет без лишнего пафоса говорит о достоинстве, внушает уважение. "Люди в черном" могут быть очень динамичными, управлять множеством дел одновременно. Но, как и сам цвет, люди, выбирающие его, любят выступать соло. А вот работая в команде, и сами проигрывают, и другим не дают раскрыться в полной мере.

Красный. Это самый сильный цвет, отражающий активную жизненную позицию. Часто говорит об агрессивном настрое человека, но может быть и спокойным, и расчетливым. Люди "под красным знаменем" часто бросают вызов судьбе и сталкиваются с такими же решительными противниками, как они сами.

Люди, часто надевающие красную одежду, обычно не тратят свои эмоции на гнев и агрессию. Они умеют управлять своим состоянием и сохраняют оптимизм. Несмотря на то, что красный часто принимают за символ грубой силы, этот цвет - самый контролируемый, отмечает FashionTime.ru. То есть, выбирая этот цвет, вы как бы говорите: "Я готов подчиняться общепринятым условностям и способен отлично управлять своими действиями".

Бордо. Пристрастие к этому глубокому оттенку темно-красного указывает на борьбу двух начал: импульсивности и сдержанности. Часто люди в бордовом замкнуты и угрюмы, но чем богаче и насыщеннее оттенок бордового, тем благороднее его носитель. Больше красного - ваш дух воинственен и вы готовы преодолевать трудности. Больше коричневого - вас можно заподозрить в приземленных материальных страстях и корыстных устремлениях.

Розовый. Искренние поклонники этого цвета - по-настоящему тонкие и чувствительные люди с нежным сердцем. Их легко обидеть неосторожным словом или поступком, но они быстро прощают обиды. Чем глубже оттенок розового, тем сильнее человек, выражаясь языком психологов, нуждается в коррекции эмоциональных проявлений. Чем светлее - тем больше любви и сострадания скрыто в человеке. Яркие тона розового цвета указывают на жизнерадостность, тусклые - на мрачность и замкнутость.

Оранжевый. Цвет по-настоящему целеустремленных людей. Они горды и независимы, способны активно влиять на других и изменять ход событий. Главная характеристика - честолюбие, а основной недостаток - отсутствие душевного тела. Люди, выбирающие оранжевый цвет, стремятся завоевать популярность любой ценой и заставляют доверять им.

Если оранжевый - это ваш цвет, то хорошо бы научиться ограничивать собственные амбиции и осознать, что в жизни ценится не только железная логика и интеллект. Будьте снисходительны к другим людям, к их недостаткам и слабостям.

Желтый. Зря многие относятся к нему с предубеждением. Если оранжевый показывает лишь склонность к развитию умственных способностей, желтый говорит о самом интеллекте, а также демонстрирует яркий артистизм. Другой вопрос - насколько вы способны их реализовать. Если вам по душе бледные, светлые оттенки желтого, вы осторожны и застенчивы. А тусклый или грязно-желтый выдает эгоистичную личность, слишком увлеченную самокапанием.

Зеленый. Это символ природы и самой жизни, а значит, люди, выбирающие его, чувствуют себя гармонично в любых обстоятельствах, умеют приспосабливаться, "прорастать". Они не могут жить без дружеского общения. В то же время, "зеленые" склонны воспринимать жизнь слишком легко, а в неудачах винить других людей. Они сдержаны в гневе и часто медлительны в действиях. Они настолько уверены в себе, что, если уж в чем-то уверены, то ни за что не отступят от своих позиций.

Если любите зеленый - не будьте слишком доверчивы и не растрачивайте силы по пустякам. Люди все равно будут любить вас за открытое сердце и готовность прийти к ним на помощь.

Синий. Главные его черты - консерватизм, приверженность высоким идеалам. Здесь смешиваются чувственность с горячностью, и даже если путь выбран неправильный, признавать свои ошибки, любитель синего цвета не станет. Синий - цвет неба, которое меняет свой оттенок от лазурного цвета днем до почти черного в полночь. Так и человек - то тонет в глубокой хандре, то поднимается к вдохновенным высотам. Он охотно заводит новых друзей, но отношения эти часто бывают формальными. И все же он способен на истинную преданность.

Фиолетовый. Самый загадочный цвет с точки зрения психологии, возможно, поэтому многие люди предпочитают избегать его в повседневной одежде и интерьерах. Если он вам по душе, имейте в виду, что тщеславие и чувство собственной исключительности, которые скрываются под фиолетовыми одеждами, становятся причиной собственных неудач. Опасность еще и в том, что вы не осознаете своих промахов, избегаете критики. Велик риск замкнуться в своем иллюзорном мире.

Коричневый. Цвет земли указывает на постоянство и неизменность человеческой натуры. Он редко поднимает человека до значительных высот духовного поиска, зато настраивает на успешное решение повседневных жизненных задач. Коричневый - это спутник честных, порядочных и успешных людей. Они не склонны рисоваться или казаться лучше, чем они есть. Красно-коричневый указывает на чувственность, тускло-коричневый - на скупость, а темный оттенок - признак раздражительности и вспыльчивости.


Поиск сообщений в MartaR
Страницы: 3 [2] 1 Календарь