10 kwestii, jakich nauczył nas Steve Jobs Can, jeśli chodzi o pozycjonowanie |
Tanie pozycjonowanie - prosty tryb tak aby Twoja witryna www wzleciała nad konkurencję
Kiedy Globalna sieć trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak relewantne. Jeśli byliśmy zaciekawieni jakimś zagadnieniem to musieliśmy poznać adres danej strony bądź korzystaliśmy spośród katalogów
netowych które grupowały witryny internetowe do odpowiednych kategorii. Wraz z postępem światowej sieci coraz znamienitrzą famę uzyskiwały wyszukiwarki internetowe dzięki którym mogliśmy odszukać interesujące naszej firmy treści. W chwili obecnej najpopularniejszą wraz z nich jest niezaprzeczalnie Google choć istnieją także jego inne opcje np. Bing lub Yahoo. Jakkolwiek zapewne pies z kulawą nogą nie ma obiekcji iż to produkt korporacji wraz z rezydencją w Mountain View jest królem na naszym polu. Możemy się na to obrażać ale to jak i również tak nie odmieni istniejącego stanu materii. Gada się nawet, że jeżeli jakiegoś elementu nie ma w Yahoo to nie istnieje i jest to po części prawda. Możemy się zżynać na taki stan rzeczy ale nie dysponujemy jednak nawet środków aby to przebudować. Postać rzeczy domaga się tylko naszej akceptacji. Chodząc nadal tym tropem wskazane jest dodać jak potężne znaczenie mają przeszukiwania Google w nowoczesnym marketingu tzw. e -commerce i sprawa pozycjonowania. W starych latach wystarczyła prosta witryna żeby zaistnieć w online. W dniu dzisiejszym to standard wyjąwszy której wiele firm nie ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Użytkownik szukający konkretnego towaru bądź też oferty wyszukuje na ogół przy internecie, frapuje się i później dokonuje decyzji o nabyciu. Wówczas gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań jesteś zobligowany zainwestować po pozycjonowanie.
Teraz trzeba samemu oznajmić kilka wyrażeń o pozycjonowaniu.
Ogólnie powinno się oznajmić, iż jest to seria przeróżnych prac które mogą mieć na celu zamieszczenie polskiej strony na jak najważniejszej lokalizacji w rezultatach wyszukań Google. Analizy statystyczne klarownie demonstrują, iż liczy się tu praktycznie tylko pierwsza strona z efektami. Jeżeli nasza strona internetowa znajdzie się na dalszych to nie mamy większych szans na zaistnienie on-line a tymże samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już wyszukasz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twoja strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Plus minus od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście ludzi witryn które zostały opłacona i jako reklamy za każdym razem są na czele).
Pozycjonowanie składa się przede wszystkim z działań o charakterze SEO. Rozumiemy tutaj po pierwszej kolejności takie kwestii jak prawidłowo dobrane słowa kluczowe pod pozycjonowanie (słowa poprzez które potencjalny Internauta będzie poszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeśli kierujemy zakład fotograficzny to zostały by to takiego typu wyrazy jak: foto, fotografie, fotki, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo należałoby wtrącić na temat zlokalizowaniu naszego punkciku tj. nazwa miasta ewentualnie miejscowości w jakim mieści się się nasz punkt, w takim przypadku fraza przyjęła by postać np. foto warszawa. Bezspornie punktów zajmujących się zdjęciami jest pełno a co za tym idzie tego modelu fraza wydaje się być w dużej mierze konkurencyjna co sprawia że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. O ile dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę które słowa umieszczamy na własnej stronie. Robot googla czyli program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst po postaci danego kodu np. html. W następstwie tego na własnej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak wspomniane już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest by były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. jak i również w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Oprócz tego ważne jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej pozostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które to umieszczamy na naszej stronie internetowej. W pierwszej kolejności to sama nazwa pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Oprócz tego zdjęcia umożliwiają dodawanie znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy oczywiście przesadzić z ich dozą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania danych empirycznych zwiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się więcej skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana za pośrednictwem użytkowników a jeśli obecnie na nią wstępują to zirytowani długością ładowania błyskawicznie z niej uciekają. Tenże aspekt także wpływa na pozycjonowanie. Nie możemy o tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym rejonie o responsywność strony czyli przystosowanie jej do rozmaitych urządzeń na których stanie się wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całkowite szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www i to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. W obliczu tego usprawnia to w pokaźnej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content reklama
Jest to również wielce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej witryny w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. W wyższym stopniu obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki samochodów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i palecie mogą być takie artykuły jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na co zwracać uwagę” - wraz z jednej stron jest to praktyczna wiedza, która jest użyteczna dla naszego potencjalnego klienta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a swoją drogą zwiększamy prawdopodobieństwo że wiadoma osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu jest zależne oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży wskazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli oferujemy np. muszle klozetowe. Całokształt zależy od działu twórczego. W tym miejscu mamy możliwość gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego spośród wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Do niedawna pozycjonowanie a obecność po social mediach nie była aż tak ważnym. Na dziś jest to konieczne. Tego typu platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter i jeszcze kilka mniej popularnych również mają spore znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów kredyty stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest żeby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba fascynująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się to klucz to odniesienia sukcesu.
Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie operowania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie jawi się być to tanio narzędzie ale wysoce skuteczne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest użyta w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe na wpisaniu których dana jednostka będzie „bombardowana” reklamami spośród naszą księgarnią lub w tej chwili konkretnym tytułem którego w danym czasie szuka. Bing wie o nas coraz więcej a tym samym marketing przez nich oferowana wydaje się być bardzo skuteczna i w wielu wypadkach przynosząca zysk.
Pozycjonowanie i link bulding. Tworzenia sieci linków nie możemy w podobny sposób w niniejszym względzie przeoczyć. W prostych słowach rozchodzi o to, że pozycja naszej strony i do niej „siła” zależy od liczby linków jakie do pani a prowadzą i jakości tychże linków czyli pozycji witryn www na których się znajdują. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. http://travisthomassen49.postbit.com/3-najlepsze-c...by-zaci-gn-pozycjonowanie.html Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakieś kilkanaście lat wstecz.
W jakim sposób możemy skonstruować pozycję naszej strony i od czego zacząć o ile interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z obsługi specjalistów, którzy pomogą mnie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie plany już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje usługi i czy sami będą rozpoznawalni w sieci.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |