Охота и охрана природы в Украине. Делаем новости!
|
|
Понедельник, 17 Января 2011 г. 16:57
+ в цитатник
Вчера по ТВ прошел сюжет о состоянии охотничьего хозяйства в Украине. Практически все охотугодья пусты. Перебили охотнички всех медведей, зубров, оленей. Понимая, что в этом направлении пора провести какую-то работу, депутаты предлагают:
Вівторок, 26 жовтня 2010 19:03
Депутати Верховної Ради Володимир Макеєнко і Леонід Клімов (обидва ПР) пропонують парламенту скасувати обмеження на полювання в заказниках і заборону на полювання в зоні антропогенних ландшафтів біосферних заповідників
Про це йдеться в законопроекті № 7288 ...
У пояснювальній записці до законопроекту відзначається, що право на полювання є підвидом конституційного права громадян на користування природними ресурсами.
Крім цього, зняття заборони на полювання в зонах антропогенних ландшафтів, на думку авторів, позитивно вплине на поповнення бюджетів органів влади, які видають ліцензії на полювання.
Також законопроектом пропонується встановити, що проекти організації територій біосферних заповідників та охорони їх природних комплексів розробляються спеціалізованими проектними організаціями і затверджуються центральним органом виконавчої влади в галузі охорони навколишнього середовища після узгодження з органами місцевого самоврядування, на території яких знаходяться заповідники.
Зона антропогенних ландшафтів включає території традиційного землекористування, лісокористування, водокористування, місць поселення, рекреації та інших видів господарської діяльності в біосферних заповідниках.
__________
Пояснювальна записка
до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про природно-заповідний фонд України»
1. Необхідність прийняття даного законопроекту.
Останнім часом, після заборони мисливської діяльності у зонах антропогенних ландшафтів, виник ряд проблем, які зумовлені об’єктивною специфічністю даної території. Як відомо, антропогенний ландшафт є природно-територіальною системою, для розвитку якої необхідний контроль з боку людини. Останній має поєднувати: заходи по природозберіганню та заходи по раціональному природокористуванню. Заходи по природокористуванні включають конституційне право Українського народу на землю, її надра, атмосферне повітря та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони (ст.13 КУ), а звідси - право власності на мисливські тварини та користування ними (ст.3 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» 22 лютого 2000 року N 1478-III).
Мисливство є не тільки реалізація вищезазначених прав, але й одним із засобів для життя. Також, варто відзначить, що внесення даної поправки щодо дозволу мисливства сприятиме поповненню бюджету органів державної влади відповідного відання через видачу ліцензій на мисливство (п.3 , ст.36 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» від 22 лютого 2000 року N 1478-III).
Територіальна організація України спрямована на поєднання загальнодержавних, регіональних і місцевих інтересів. У вирішенні питань щодо заходів із природоохорони важливе місце відводиться регіональній та місцевій політиці. Враховуючи специфіку районів, на частині яких знаходяться природні комплекси, варто взяти до уваги, що при проектній організації цієї території мають бути реалізовані не тільки державні, але і місцеві інтереси та потреби. Одним із механізмів такої реалізації є поправка щодо включення до процесу проектування організації території органів місцевого самоврядування, а саме їх можливості погодження даного проекту. Тим більше, що це належить до виключної компетенції сільських, селищних та міських рад (п.22 та п. 37 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21 травня 1997 року N 280/97).
2. Цілі та завдання законопроекту.
Даний законопроект спрямований на реалізацію права Українського народу користуватися природними ресурсами України, зокрема права власності на мисливські тварини. Дозвіл на мисливство у зонах антропогенних ландшафтів є механізмом реалізації цього права. Легалізація мисливства на даній території дасть змогу зменшити обсяг нелегального мисливства та браконьєрства, а також стане одним із джерел поповнення бюджету органів влади відповідного відомства через видачу ліцензій.
Даний законопроект спрямований на реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування приймати рішення про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення, що передбачено Законом України «Про місцеве самоврядування». Тобто, як механізм реалізації цих повноважень пропонується надати можливість органам місцевого самоврядування погоджувати проектування організації території.
3. Основні положення законопроекту.
Законопроектом запропоновані зміни до змісту статті 18, статті 26, статті 40 Закону України "Про природно-заповідний фонд України", які в межах унормованого контролю дозволяють мисливство на визначених територіях та зміни до змісту статті 18, що забезпечать право погодження органами місцевого самоврядування проектів організації таких територій.
4. Стан нормативно-правової бази в сфері правового регулювання.
У даній сфері відносин діє Закон України «Про природно-заповідний фонд України». Для реалізації положень Закону не виникає необхідності прийняття змін до інших законодавчих актів України.
5. Фінансово-економічне обґрунтування.
Прийняття даного Закону не потребує додаткових витрат Державного бюджету України та витрат іншого характеру.
6. Очікувані соціально-економічні наслідки.
Прийняття Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України» дасть змогу органам місцевого самоврядування формувати порядок денний при розгляді питань, що стосуються використання зон антропогенного ландшафту, та погоджувати відповідні проекти організації території природних коплексів. Це забезпечує захист та реалізацію місцевих інтересів через органи місцевого самоврядування щодо політики природоохорони та природокористування.
Також прийняття даних поправок забезпечить формування легального механізму мисливської діяльності, що виключає можливість свавілля (зокрема, браконьєрства) у цій сфері на визначених територіях. Це забезпечує конституційне право представникам Українського народу на користування природними багатствами України, контроль за реалізацію цього права та недопущення нераціонального використання природних ресурсів.
Народні депутати України В.В.Макеєнко
Л.М.Клімов
Важно: обратить внимание на парламентские должности авторов законопроекта. Инициатива этих депутатов если и имеет отношения к депутатской этике или национальной безопасности, то лишь в той мере, что указывает на полное отсутствие понятия и об одном, и о другом в их головах. Их учитель Геббельс отдыхает.
Что по этому поводу сказал
"Комітет з питань екологічної політики, природокористування..." - неизвестно.
Хочу знать продолжение истории с законопроектом
№ 7288 . Пока что
законопроект отозван.
До реєстр. № 7288 від 22.10.2010р.
народні депутати України
В.Макеєнко, Л.Клімов
ВИСНОВОК
на проект Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України” (щодо дозволу мисливства в зоні антропогенних ландшафтів)
(реєстр. № 7288 від 22.10.2010 р.)
Проект передбачає вилучення зі статей 18, 26 та 40 Закону України “Про природно-заповідний фонд України” припису, який встановлює заборону на здійснення мисливства в зонах антропогенного ландшафту біосферних заповідників, на території заказників та в охоронних зонах територій та об’єктів природно-заповідного фронду. Також у проекті міститься пропозиція щодо надання органам місцевого самоврядування права погоджувати проекти організації території біосферних заповідників та охорони їх природних комплексів.
Закон України “Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України” від 21.01.2010 р., який передбачив заборону на мисливство в зонах антропогенного ландшафту біосферних заповідників та в охоронних зонах територій та об‘єктів природно-заповідного фонду, був прийнятий 21.01.2010 р.. При цьому бралося до уваги те, що такий захід має сприяти покращенню охорони територій природно-заповідного фонду. Головне управління вважає, що було б некоректним в умовах обмеженого часу застосування зазначеної заборони приймати рішення про відмову від неї. Звертаємо увагу на те, що у Пояснювальній записці до законопроекту не наведено жодного аргументу, який свідчив би про екологічну допустимість мисливства на відповідних територіях, вказував на те, що у січні 2010 р. законодавець помилився, встановлюючи заборону на мисливство в зонах антропогенного ландшафту біосферних заповідників та в охоронних зонах територій та об‘єктів природно-заповідного фонду.
Вважаємо, що будь-яке рішення про послаблення охоронного режиму територій та об‘єктів природно-заповідного фонду, включаючи біосферні заповідники, має прийматися лише з урахуванням обґрунтованих експертних висновків відповідних наукових, громадських та інших організацій екологічного профілю.
Що стосується такого аргументу на користь зняття зазначеної заборони на мисливство, як сприяння поповненню бюджету через видачу ліцензій на мисливство, то й він не спирається на реальні розрахунки. Крім того, стосовно даного випадку принципово важливо врахувати ту обставину, що законодавством України до основних принципів охорони навколишнього природного середовища віднесено пріоритетність вимог екологічної безпеки, збереження просторової та видової різноманітності і цілісності природних об‘єктів і комплексів тощо (ст. 3 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”).
Узагальнюючий висновок: проект Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України” (щодо дозволу мисливства в зоні антропогенних ландшафтів) доцільно відхилити.
Керівник Головного управління В.Борденюк
Вик. М.Єрофеєв
В.Рибачек
12.11.2010
Таким образом, когда монтировали страшилку и показывали её народу по телеку, законопроект уже два месяца как был похоронен и журналисты не могли об этом не знать, что за деланная злободневность?
Но первый вопрос такой: этот законопроект и есть деятельность, которой занимаются за депутатскую зарплату Макеенко с Климовым? Провальный, антиукраинский проект закона - это результат их труда? За этот "труд" полагаются им сказочные депутатские пенсии? Как их отозвать?
Метки:
депутаты
рада
-
Запись понравилась
-
0
Процитировали
-
0
Сохранили
-