-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Keating_Broussard

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 08.11.2020
Записей:
Комментариев:
Написано: 10


 این روزها بیشتر بازاریابان آنلاین با به&#17

Среда, 16 Декабря 2020 г. 17:04 + в цитатник

قصد جستجو برای بازاریابان آنلاین که می خواهند بازدید کننده بیشتری از نتایج جستجو بگیرند و مخاطبان مناسب ، نه لزوماً بیشتر ، که هدف خاصی دارند را مورد توجه قرار دهند. توضیحات بیشتر به معنای ارائه اطلاعات مورد نیاز مخاطبان هدف خود در هنگام جستجو است. استفاده موثر از قصد جستجو باعث می شود کاربران در سایت شما مدت بیشتری نگه داشته شوند و به شما کمک می کند تا کاربران شما را به سمت فروش یا هدایت سوق دهند.
مبانی هدف جستجو
در ابتدایی ترین سطح ، قصد جستجو برای جلب انگیزه کاربران در پاسخ به سوالات جستجو است. شما در حال تلاش برای ارائه مناسب ترین اطلاعات به جستجوهای کاربر بر اساس آنچه آنها به دنبال آن هستند ، هستید. به عنوان مثال ، وقتی کاربری به دنبال خرید لپ تاپ است ، از کلماتی مانند "خرید لپ تاپ" یا "خرید لپ تاپ به صورت آنلاین" استفاده می کند. این نوع سeriesالات معامله ای است زیرا هدف سeryال خرید یک محصول است.
بیش از هر زمان دیگری ، کاربران نتایج مختصر و مرتبطی را می خواهند که مستقیماً به سeriesالاتی که در بیشتر موتورهای جستجوگر انجام می دهند پاسخ دهند. به عنوان مثال ، گوگل ، که یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در ایالات متحده است ، به طور مداوم نتایج جستجو را اصلاح می کند تا بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. این بدان معنی است که شما باید صفحات فرود و محتوای سایت خود را بهینه کنید تا هدف هر جستجوی جستجوی خاص انجام شده توسط کاربران وب را برآورده کنید.
بیشتر برای شما قهرمانان سالانه آسیای بشردوستانه آسیا را برجسته می کند 15 نوع دوست در آسیا و اقیانوسیه چگونه استیسی آبرامز برای بسیج رای دهندگان به جورجیا کمک کرد تا در این انتخابات آبی رنگ شود روش هلند به رهبری بحران درک کاربران شما
با توجه به تجربه من در بازاریابی جستجو ، متوجه می شوم که استفاده از قدرت قصد جستجو تقریباً به سه نوع اصلی از سوالات جستجو تقسیم می شود:
1. اطلاعاتی: کاربران به دنبال اطلاعات هستند. آنها می خواهند بدانند که چگونه کاری کار می کند یا چگونه کاری را انجام می دهند.
2. معامله ای: کاربران می خواهند برخی اقدامات را انجام دهند. آنها برای رزرو بلیط ، خرید محصولات ، پیوستن به سالن بدن سازی و یک میلیون چیز دیگر که قصد تجاری دارند ، وارد موتورهای جستجو می شوند.
3. پیمایش: کاربران به دنبال یک شرکت یا وب سایت خاص هستند. آنها وارد موتورهای جستجو می شوند تا یک شرکت یا نام دامنه را که از قبل در مورد آن می دانند پیدا کنند.
چگونه می توانید از هدف جستجو در بازاریابی محتوا استفاده کنید
کلید بازاریابی محتوای موثر در اطراف محتوای با کیفیت و استفاده مناسب از کلمات کلیدی است که هدف صحیحی دارند. هرچه میزان ترافیک شما بهتر بهینه و هدفمند باشد ، تبدیل آن به مشتریانی که هزینه بیشتری دارند ، راحت تر خواهد بود. باید به خاطر داشته باشید که دائماً باید کپی وب و محتوای سایت خود را به روز و به روز کنید تا به روز باشید زیرا کاربران می خواهند در هر زمان بهترین و مرتبط ترین نتایج را بدست آورند.
دعوت به عمل خود را طراحی کنید
بنابراین شما با تلاش در مورد رفتار کاربران خود ، آنچه که آنها به دنبال آنلاین می گردند و نحوه ارتباط آنها با سایت و محتوای شما ، کار زیادی انجام داده اید. نسخه سایت شما براساس هدف جستجو بهینه سازی شده است تا مخاطب را با هدف صحیح جذب کند و به طور بالقوه می تواند به فروش تبدیل شود. اکنون زمان آن فرا رسیده است که با فراخوانی اقدام به کاربران ایجاد انگیزه کنیم. باید سعی کنید از چند الگوی مختلف دعوت به عمل استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است.
بسیاری از مشاغل آنلاین تلاش خود را معطوف ساخت یک آهنربای سرب می کنند که به فرصت های فروش آینده کمک می کند. یک نکته که باید با درخواست خود به خاطر بسپارید ایجاد احساس فوریت برای متقاعد کردن کاربران خود برای تصمیم گیری در حال حاضر است. این کار را می توان با ارائه دسترسی به ابزارهای خود برای مدت زمان محدود یا تشویق آنها به عضویت در خبرنامه قبل از انتشار خبر بعدی در X روز ، انجام داد.
هدف جستجو: جایی که زمان مناسب با مشتری مناسب روبرو می شود
سالهاست که بازاریابان از اطلاعات جمعیتی ، درآمد ، جنسیت ، مکان و چندین عامل دیگر برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده می کنند. با این حال ، همانطور که استراتژی های بازاریابی تکامل می یابد ، آنها برای هدف قرار دادن خریداران به بخشهای کوچکتری تبدیل شده اند که در حال حاضر مشتریها بیشتر اقدام می کنند.
پتانسیل تولید محتوا سئو شده آنلاین و قصد جستجو بسیار زیاد است زیرا شما افرادی را به سمت سایت خود می کشید که به دنبال انجام اقدامات خاصی هستند. به عنوان یک بازاریاب ، موقعیت شرکت خود برای ارائه اطلاعات مورد نیاز تأثیر بسزایی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران موفق در روابط عمومی ، استراتژی رسانه ، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من صلاحیت دارم؟
مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید Ross Kernez مدیر بازاریابی جستجو در Hpone ، منتور در Starta Ventures و بنیانگذار SEOMeetup است. نمایه کامل اجرایی راس کرنز را اینجا بخوانید.
...
بیشتر بخوانید Ross Kernez مدیر بازاریابی جستجو در Hpone ، منتور در Starta Ventures و بنیانگذار SEOMeetup است. مشخصات کامل اجرایی راس کرنز را اینجا بخوانید.

LessPrint را بخوانید
* چاپ مجدد و مجوزها

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку