دیزنی + اینجا است و در حال حاضر انتظارات را |
در یک روز 10 میلیون شد.
پرتاب بزرگ دیزنی + گفته های من را در سه سال گذشته تأیید می کند. مجموعه بی نظیر دیزنی از IP ، مارک منحصر به فرد و قابلیت های برتر کسب درآمد از محتوا ، مزیت رقابتی قابل توجهی نسبت به Netflix (NFLX) و هر شرکت محتوای دیگر به دست می دهد. شرکت والت دیزنی (DIS) ایده بلند این هفته است.
این همه چیز در مورد Franchise IP است: کیفیت بیش از مقدار
495 نمایش تلویزیونی متن دار در سال 2018 پخش شد. یک مصرف کننده متوسط نمی تواند آنقدر تلویزیون تماشا کند یا حتی سعی کند آن را مرتب کند تا بفهمد چه چیزی بهترین است. هر کسی که Netflix یا سرویس پخش جریانی دیگری داشته باشد ، احساس وحشتناک پیمایش در یک لیست به ظاهر بی پایان از نمایش ها و مطمئن نبودن اینکه چه چیزی را تماشا می کند ، می داند.
تحقیقات نشان می دهد وقتی بینندگان با گزینه های زیادی روبرو می شوند ، تمایل دارند که به برنامه هایی که بیشتر با آنها آشنا هستند عقب نشینی کنند. به همین دلیل است که دفتر و دوستان به طور مداوم به عنوان پربیننده ترین نمایش ها در Netflix رتبه بندی می شوند و از دست دادن این نمایش ها ضربه بزرگی به سرویس پخش جریانی است.
دیزنی سود می برد زیرا مصرف کنندگان بیش از حد از محتوای محصول غرق می شوند و به سمت شخصیت های آشنا و حق رای دادن می روند. هیچ شرکت دیگری نمی تواند با آشنایی یا همان سطح IP حق رای دادن افتخار کند. شکل 1 نشان می دهد که دیزنی طی سه سال گذشته [1] 11 میلیارد دلار فیلم تولید کرده است که بیش از دو برابر استودیوی دیگر است.
بیشتر برای جمهوری خواهان جمهوری خواه طرح 1.4 میلیارد تریلیون دلاری - بدون تسکین Covid-19 - پیش از مهلت خاموش شدن دولت 11 دسامبر منتشر کردند چرا بعید است واکسن Covid-19 Pfizer سوزن را برای StockGoldman Sachs پیش بینی کند یک بازیابی V و یک محرک 1 تریلیون دلاری پیش بینی می کند قبل از مراسم تحلیف بایدن شکل 1: تعداد فیلم ها با 1 میلیارد دلار + ناخالص جهانی
گیشه دیزنی - فیلم های میلیارد دلاری در مقابل. رقابت
بعد از موفقیت اولیه Frozen 2 و Star Wars: The Rise of Skywalker ، که پیش از پایان سال اکران می شود ، تسلط بر گیشه 2019 New Disney ، New Disney باید افزایش یابد.
این امتیازات عظیم با راه اندازی دیزنی + ، یک مزیت اساسی به دیزنی می دهد. بیشتر تبلیغات سرویس پخش جریانی به این امتیازات گره خورده است - خواه نمایش جدید جنگ ستارگان The Mandalorian ، یا نوید پیوندهای آینده با دنیای سینمایی مارول ، یا فقط کتابخانه عظیم فیلم های کلاسیک این شرکت.
این امتیازات امتیاز دهی نه تنها به دیزنی در جذب مشترکان جدید کمک نمی کند ، بلکه محبوبیت فوق العاده آنها هزینه های خرید مشترک را نیز کاهش می دهد. از طرف دیگر ، محتوای متمرکزتر Netflix در گره بیشتر است زیرا این شرکت 700+ پروژه در سال تولید می کند. من فکر می کنم رشد مشترکان دیزنی + فقط با 45 فیلم و نمایش در سال اول بسیار زیاد خواهد بود.
بیشتر
مدیر عامل شرکت باب ایگر 60 پروژه اصلی در هر سال را در دراز مدت پیش بینی کرد زیرا می داند کیفیت محتوا از اهمیت بیشتری برخوردار است. دیزنی می تواند نمایش کمتری ارائه دهد زیرا شهرت عالی محتوای گذشته آن باعث می شود نمایش هایی مانند The Mandalorian مخاطبان زیادی و تضمین شده داشته باشند. در نتیجه ، می تواند در برنامه های با کیفیت بالاتر و کمتر سرمایه گذاری کند و سرویس پخش جریانی خود را با قیمت بسیار پایین تری ارائه دهد. از همه مهمتر ، Disney + ممکن است در واقع جریان نقدی مثبتی ایجاد کند ، شاهکاری که Netflix هرگز به دست نیاورد.
ارزش برند منحصر به فرد
این شرکت علاوه بر امتیازات معروف دیزنی ، دارای مزیت بی نظیر داشتن مارک متمایز و محبوب خاص خود است ، چیزی که هیچ شرکت محتوایی دیگری واقعاً نمی تواند ادعا کند.
همه می دانند فیلم دیزنی چیست (یا برای همین موضوع فیلم پیکسار). حتی وقتی این شرکت یک داستان کاملاً جدید را تعریف می کند ، مردم به دلیل سابقه عالی دیزنی برای محتوای با کیفیت علاقه مند می شوند. این مزیت برند به این شرکت امکان می دهد دائماً داستان ها و دنیاهای جدیدی خلق کند که به امتیازات ارزشمند خود تبدیل می شوند (مانند Frozen).
از طرف دیگر ، وقتی یک برنامه تلویزیونی با عنوان "Netflix Original" را مشاهده می کنید ، در مورد نوع نمایشی که مطمئن هستید مطمئن نیستید. همین امر برای استودیوهای فیلم های دیگر مانند جهانی (CMCSA) یا برادران وارنر (T) نیز صدق می کند. هیچ یک از این شرکت ها به اندازه دیزنی مارک قدرتمندی برای محتوای سازگار با کیفیت بالا تولید نکرده اند. مارک های دیگر برای فروش مخاطبان در داستان های اصلی مجبور به صرف هزینه های بسیار بیشتری هستند.
یک مارک برتر همچنین یک مزیت بازاریابی برای دیزنی + ایجاد می کند. اگر والدین کودک خردسالی هستید ، می دانید که دیزنی + کتابخانه وسیعی از سرگرمی های با کیفیت بالا برای خانواده دارد.
قابلیت های برتر کسب درآمد از محتوای برتر
هیچ شرکت محتوایی بهتر از دیزنی از محتوا درآمد کسب نمی کند. Iger با اشاره به این مزیت در آخرین تماس درآمد شرکت ، به تحلیلگران گفت:
"بنابراین ، همانطور که به این مشاغل (مارول و جنگ ستارگان) نگاه می کنیم ، آنها تجارت فیلم هستند و تجارت های تلویزیونی هستند ، آنها هنوز هم رانندگان بزرگ محصولات مصرفی هستند و بیشتر و بیشتر حضور بیشتری در پارک ها و استراحتگاه ها دارند."
وقتی دیزنی محتوای موفقی را توسعه می دهد ، می تواند در طیف وسیعی از مشاغل ارزش کسب کند. حق رای دادن مانند جنگ ستارگان فقط در گیشه میلیاردی کسب نمی کند ، همچنین اسباب بازی و کالا می فروشد ، پتانسیل نمایش های تلویزیونی اسپین آف را ایجاد می کند ، زمینه جذابیت در پارک های موضوعی را ایجاد می کند و اکنون - با دیزنی + - کمک می کند به کتابخانه یک سرویس جریان.
این کانالهای متعدد کسب درآمد به دیزنی یک مزیت اساسی نسبت به Netflix می دهند. دیزنی + فقط یک حلقه دیگر از زنجیره دیزنی را نشان می دهد ، یکی دیگر از راه های استخراج ارزش از IP که می تواند به چندین روش مختلف کسب درآمد کند. از طرف دیگر ، Netflix فقط یک کانال کسب درآمد دارد: درآمد اشتراک جریان.
در نتیجه ، Disney + می تواند قیمت بسیار پایین Netflix داشته باشد. دیزنی + حتی می تواند یک رهبر ضرر باشد تا مشتریان بیشتری را به کانالهای درآمدزایی دیگر خود وارد کند. دیزنی برای کسب بازده کافی از سرمایه سرمایه گذاری (ROIC) در IP نیازی به اتکا به درآمد جریان مستقیم ندارد. با ارائه محتوای با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر ، Disney + باید به سرعت به رشد خود ادامه دهد و مشترکان را از Netflix دور کند.
نمای بلند مدت سود
تمام مزایای منحصر به فرد فوق ، همراه با حاکمیت شرکتی عالی دیزنی ، مرا در مورد خرید فاکس قرن بیست و یکم سرسخت می کند. من معتقدم که در طولانی مدت ، دیزنی قادر خواهد بود مقدار فوق العاده ای از ارزش را از محتوای خریداری شده از فاکس ، بدون اشاره به کنترل خود در Hulu ، ایجاد کند.
با این حال ، در کوتاه مدت ، جریان نقدی رایگان دیزنی ضربه بزرگی را از خرید فاکس می گیرد. بعلاوه ، ادغام در این مقیاس - 71 میلیارد دلار - می تواند مدتی طول بکشد و باعث ایجاد هزینه های غیرمعمولی شود. بسیاری از این هزینه ها - مانند 1.2 میلیارد دلار (2٪ درآمد) هزینه های تجدید ساختار و کاهش ارزش و 1.6 میلیارد دلار (2٪ درآمد) هزینه های منصفانه - در مدل من محاسبه می شوند. طبقه بندی مناسب این موارد غیرمعمول ، پیش بینی بیشتری از درآمد اصلی را ایجاد می کند ، همانطور که توسط تحقیقات دانشکده تجارت هاروارد و MIT Sloan نشان داده شده است.
اگرچه هیچ مدلی نمی تواند تمام اصطکاک ها و ناکارآمدی های مختلفی را که در سال اول دستیابی به این اندازه اتفاق می افتد ، پاسخ دهد.
با این وجود ، من اطمینان دارم که ، در دراز مدت ، دیزنی با توجه به سوابق خود ، ROIC را در این خرید کسب خواهد کرد. همانطور که شکل 2 نشان می دهد ، خریدهای گذشته به طور مداوم تأثیر مثبتی بر ROIC شرکت داشته اند.
شکل 2: DIS ROIC: 2002-2018
ROIC دیزنی از سال 2002
New Constructs، LLC اگر دیزنی 12٪ ROIC (مطابق با ROIC 2018 خود) با خرید 71 میلیارد دلار فاکس کسب کند ، این شرکت 8.5 میلیارد دلار سود عملیاتی بعد از مالیات (NOPAT) نیز کسب خواهد کرد که 78٪ افزایش از NOPAT 2018 آن است.
میکرو حباب برنده
دیزنی در حال حاضر در سیستم رتبه بندی من با قیمت دفتری اقتصادی (PEBV) 2.6 گران به نظر می رسد ، اما این فقط به این دلیل است که ارزیابی تمام سهام اضافی و بدهی حاصل از خرید فاکس را تشکیل می دهد ، در حالی که این شرکت تازه شروع به کسب درآمد کرده است سود اضافی از معامله. رتبه بندی سیستماتیک ریسک / پاداش من در سهام به حالت تعلیق درآمده است ، در حالی که خرید را ادغام می کند. گزینه Long My Idea و Danger Zone همیشه با بررسی رتبه بندی ریسک / پاداش سهام ، ETF و صندوق های سرمایه گذاری مشترک آغاز می شود ، اما این بررسی ها مانع برقراری تماس هایی نمی شوند که ممکن است با آن رتبه همخوانی نداشته باشند.
گرچه ممکن است دیزنی بر اساس سود فعلی گران به نظر برسد ، اما من فکر می کنم سهام بر اساس انتظار جریان نقدی حاصل از خرید فاکس ، هنوز هم کم ارزش مانده و در مقایسه با نت فلیکس کاملا ارزان به نظر می رسد. همانطور که شکل 3 نشان می دهد ، بازار همچنان انتظار دارد که نتفلیکس در بلندمدت NOPAT بالاتر از دیزنی بدست آورد.
شکل 3: NFLX در مقابل DIS: Vs تاریخی NOPAT دلالت بر بازار
گوگل پنگوئن
DIS در مقابل NFLX - رشد متأثر از ارزیابی
New Constructs، LLC شاید عجیب به نظر برسد که وقتی دیزنی سقف بازار بالاتر است انتظارات بازار از Netflix بیشتر است ، اما دو فاکتور وجود دارد که سرمایه گذاران برای ارزیابی این شرکت ها باید در نظر بگیرند:
* ارزش زمانی پول: دیزنی در حال حاضر جریان نقدی قابل توجهی ایجاد می کند ، در حالی که Netflix NOPAT بسیار کمتری دارد و میلیاردها دلار را به صورت جریان نقدی رایگان از دست می دهد. از آنجا که ارزش پول امروز بیشتر از پول در آینده است ، Netflix برای جبران ضررهای خود باید در آینده سود بالاتری نیز کسب کند.
* هزینه سرمایه: مدل DCF معکوس من از میانگین وزنی هزینه سرمایه (WACC) به عنوان نرخ تخفیف برای جریان های نقدی آینده استفاده می کند. نت فلیکس ، با نوسانات بیشتر سهام و ریسک اعتباری بالاتر ، WACC بسیار بالاتری نسبت به دیزنی دارد. در نتیجه ، باید یک مانع بالاتر را برآورده کند تا بازده مورد انتظار برای سرمایه گذاران را برآورده کند.
وقتی این فاکتورها را با هم ترکیب می کنید ، به نظر می رسد دیزنی کاملاً کم ارزش است ، چه در نوع خود و چه به خصوص در مقایسه با Netflix.
اگر دیزنی بتواند در طی دهه آینده سالانه 9 درصد رشد NOPAT را افزایش دهد (پیش بینی پیش فرض در مدل من اکنون بر اساس حاشیه تاریخی و پیش بینی درآمد تحلیلگران) ارزش سهام این سهام معادل 181 دلار در هر سهم است که 23 درصد رشد فعلی است قیمت سهام. ریاضیات پشت این سناریو DCF پویا را مشاهده کنید.
ممکن است رشد 9 درصدی سالانه بلند پروازانه به نظر برسد ، اما فقط کمی بیشتر از رشد 8 درصدی سالانه دیزنی در دهه گذشته است ، دوره ای که در مقیاس فاکس هیچ خریدی نداشته است.
با تردید بیشتر بازار نسبت به انتظارات رشد که در قیمت سهام نت فلیکس جاسازی شده است - و همچنان که دیزنی + همچنان سهم خود را در بازار به دست می آورد - انتظار دارم بیشتر سرمایه سرمایه گذاری شده در نت فلیکس به دیزنی سرازیر شود.
افشای اطلاعات: دیوید مربی ، کایل گاسکه دوم و سام مک برید برای نوشتن در مورد سهام ، بخش ، سبک یا موضوع خاص هیچگونه خسارتی دریافت نمی کنند.
[1] یا در مورد Spider-Man: Far From Home به طور مشترک تولید شده است
David TrainerNew Constructs بینش بی نظیری در زمینه اصول و ارزیابی مشاغل خصوصی و عمومی ارائه می دهد. ترکیب مهارت انسانی با فناوری های NLP / ML / AI (برجسته
...
بیشتر بخوانید New Constructs بینش بی نظیری در زمینه اصول و ارزیابی مشاغل خصوصی و عمومی فراهم می کند. با ترکیب تخصص انسانی با فناوری های NLP / ML / AI (ارائه شده توسط دانشکده بازرگانی هاروارد) ، ما نوری را در گوشه های تاریک (به عنوان مثال پاورقی ها) از صدها هزار پرونده مالی برای روشن کردن جزئیات مهم می تابانیم. همانطور که در مقاله HBS & MIT Sloan نشان داده شده است ، سود اصلی: داده ها و شواهد جدید ، داده های برتر ما منحصر به فرد ، جامع و مستقل رتبه بندی سرمایه گذاری بدهی و سهام ، مدل های ارزیابی و ابزار تحقیق را ارائه می دهند.
در این مقاله تجزیه و تحلیل ما در یک شرکت مگا کلاه با سایر ارائه دهندگان اصلی مقایسه می شود. ضمیمه دقیقاً نحوه جمع شدن ما را شرح می دهد.
ببینید که اساتید HBS & MIT Sloan در این مقاله چه می گویند:
تحقیق بهتری داشته باشید:
"... مجموعه داده های NC فرصتی جدید برای مطالعه خصوصیات اقلام غیر عملیاتی فاش شده در 10 کیلوگرم و بررسی میزان استنباط بازار از پیامدهای آنها فراهم می کند." - صفحه 19
دیگر
سهام بهتر را انتخاب کنید:
"استراتژی های معاملاتی که از اختلافات مقطعی در درآمد گذرا شرکت ها سو استفاده می کنند ، بازدهی غیر عادی 7 تا 10٪ در سال دارند." - صفحه 1
از استفاده از داده های شرکت های دیگر جلوگیری کنید:
"... به نظر می رسد بسیاری از افشای کمی مربوط به صورت سود و زیان جمع آوری شده توسط NC به راحتی در Compustat قابل شناسایی نیستند ..." - صفحه 13
ساخت مدل های بهتر:
"درآمد اصلی [محاسبه شده با استفاده از مجموعه داده جدید New Constructs] قدرت پیش بینی برای اندازه گیری های مختلف عملکرد یک سال قبل را فراهم می کند ... که به نسبت مشابه دوره فعلی آنها افزوده می شود." - صفحه 3-4
عدم بهره وری در بازار:
"این نتایج نشان می دهد که تنظیمات انجام شده توسط تحلیلگران برای گرفتن بهتر درآمد اصلی ناقص است ، و اقلام غیر اصلی شناسایی شده توسط NC اندازه گیری درآمد اصلی را تولید می کنند که با اقدامات جایگزین عملکرد عملیاتی در پیش بینی آرایه درآمد آینده ، افزایشی است. معیارهای." - صفحه 26
انجام امانتداری:
"اندازه گیری مناسب عملکرد حسابداری برای اهداف پیش بینی عملکرد آینده ، نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق کلیه افشای عملکرد کمی دارد که در گزارش سالانه ذکر شده است ، از جمله مواردی که فقط در پاورقی ها و MD&A گزارش شده است." - صفحه 31
مدیران نخبه ، مشاوران و م institutionsسسات نخبه برای کاهش ریسک و بهبود عملکرد از سال 2004 به ما اعتماد کرده اند. رسانه های پیشرو به طور منظم تحقیقا
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |