-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в blasshemebob

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 11.09.2008
Записей:
Комментариев:
Написано: 19


Нар жним каменем ус лог ки приватного п дпри мництва визнання активно конкуренц на в льних ринках.

Среда, 01 Апреля 2009 г. 15:00 + в цитатник
Размещен - 2008-10-31
Тип - Рефераты по банковскому делу
Тематика - Налогообложение
Название - Нар жним каменем ус лог ки приватного п дпри мництва визнання активно конкуренц на в льних ринках.
Size - 54.16 Кб
Страниц - 12
Выдержки - . В економ чн й теор п д монопол ю розум ють велике п дпри мство, ф рму або об днання (сп лку), що концеентрують значну частину виробництва збуту певного виду продукц , пануючи на ринку з метою одержання моннопольнного прибутку. Звичайно, далекоглядн виробники в ддавали перевагу другому шляху укладали м ж собою угоди (гласн негласн , та мн ), як й зараз одн ю з найохарактерн ших рис монопол зац економ ки, О 695 в 1986р , а витрати на ц ц л з 1, 7 до 13, 5 млрд. Ц галуз зосереджу , як правило, у сво х руках держава (хоча в так й кра н , як США, як можуть можуть бути взят за приклад як пров дна держава св ту, телефонний зв язок, прим ром, концентру ться переважно у руках приватних ф рм, таких як АТ&T, яка взагал ф рмою, що ма найб льшу к льк сть акц онер в в Сполучених Штатах). Саме в цей час (а особливо п д час економ чно кризи 1873р ) почалася х нов тня стор я. Не випадково тогочасна економ чна л тература давала досить дотепну влучну назву монопол ям: д ти криз,

СКАЧАТЬ
Метки:  
Понравилось: 1 пользователю

my-blog   обратиться по имени Воскресенье, 17 Августа 2014 г. 19:30 (ссылка)
Уже tds ки
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку