Zapomnij o pozycjonowanie: III alternatywy, aby dostać kasę |
Niedrogie pozycjonowanie - łatwy tryb tak aby Twoja strona internetowa urosłaa nad konkurencję
Kiedy Globalna sieć wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak relewantne. Jeżeli byliśmy pochłonięci jakimś zagadnieniem to musieliśmy posiadać wiedzę adres danej stronki internetowej ewentualnie korzystaliśmy wraz z katalogów
online które zbierały witryny wedle odpowiednych kategorii. Razem z postępem globalnej sieci coraz wyższą popularność uzyskiwały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość odnaleźć fascynujące nas treści. Obecnie najbardziej popualrną spośród nich jest oczywiście Yahoo aczkolwiek egzystują także swoim alternatywy np. Bing lub Yahoo. Chociaż chyba pies z kulawą nogą nie posiada wątpliwości że to owoc pracy firmy spośród rezydencją w Mountain View jest królem na naszym polu. Możemy się na to obrażać ale to i tak nie odmieni istniejącego stanu rzeczy. Opowiada się nawet, iż jeżeli jakiegoś elementu nie ma w Yahoo to nie istnieje jak i również jest to po części racja. Mamy możliwość się zżynać na taki stan sprawy ale nie posiadamy wszak nawet narzędzi żeby to przerobić. Postać rzeczy potrzebuje tylko i wyłącznie naszej akceptacji. Idąc nadal tym tropem należy wspomnieć jak wielkie przesłanie mają wyszukiwania Google w obecnym marketingu tzw. e -commerce i rzecz pozycjonowania. W przeszłości wystarczyła trywialna witryna www by zaistnieć w sieci. Dzisiaj jest to standard bez której dużo firm nie ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Kontrahent szukający odpowiedniego wyrobu czy też usługi poszukuje na ogół po internecie, zastanawia się i w przyszłości dokonuje decyzji na temat nabyciu. Wówczas gdy prowadzisz własne przedsiębiorstwo to bez 2 zdań musisz zainwestować po pozycjonowanie.
W tej okolicy trzeba samemu zakomunikować wiele słów o pozycjonowaniu.
W ogólności można stwierdzić, iż jest to wiele rozmaitych prac które mają na celu zamieszczenie polskiej strony na jak najlepszej pozycji w rezultatach wyszukań Google. Analizy statystyczne wyraziście demonstrują, iż liczy się w tym miejscu de facto tylko i wyłącznie 1 strona z rezultatami. Jeżeli nasza witryna internetowa www znajdzie się na kolejnych to nie mamy większych szans dzięki zaistnienie w internecie a tymże samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to największą kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).
Pozycjonowanie konstruuje się przede wszelkim z czynności o zakresie SEO. Rozumiemy do tego miejsca przy pierwszej kolejności takie rzeczy jak odpowiednio wyznaczone frazy pod pozycjonowanie (słowa poprzez które ewentualny Internauta zostanie poszukiwał i do nas trafi). Np. jeśli wiedziemy warsztat fotograficzny to były by to takie wyrazy jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo wskazane jest nadmienić o zlokalizowaniu naszego miejsca tj. określenie miasta względnie okolicy w jakim mieści się się nasz punkt, w takowym przypadku fraza przybrała żeby postać np. foto warszawa. Oczywiście placówek zajmujących się zdjęciami jest pełno zaś co za tym pójdzie tego wariantu fraza wydaje się być w dużej mierze konkurencyjna co sprawia że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na własnej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. W następstwie tego na naszej witrynie winny się odszukać takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest by były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Oprócz tego zasadnicze jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o analogicznej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej zostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć jakie umieszczamy na naszej witrynie. http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1981614 Od razu to sama kategoria pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają dodawanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tamtym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie wolno nam oczywiście przesadzić z ich ilością ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej kwestii jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się być tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych empirycznych powiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się więcej skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli już na nią wchodzą to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt też wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym obszarze o responsywność strony czyli przystosowanie jej do różnorodnych urządzeń na których zostanie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www jak i również to bez znajomości kodu html. Responsywność stron jest w nich standardowym programem. Wobec tego upraszcza to w dostrzegalnej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content marketing
Jest to również wielce istotny czynnik jaki wpływa na pozycję naszej witryny w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. W wyższym stopniu obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki wozów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i ofercie mogą być takie artykuły jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - spośród jednej stron jest to potrzebna wiedza, która jest użyteczna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że dana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu jest zależne oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie w każdym miejscu można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży pokazują że można to sprawić wszędzie nawet jeśli wyprzedajemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu pomysłowego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Do niedawna pozycjonowanie a obecność przy social mediach nie była aż tak ważnym. Dzięki dziś jest to nieodzowne. Tego typu platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób dzięki dotarcie do potencjalnego klienta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się to klucz to odniesienia powodzenia.
Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama google adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce efektywne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest wykorzystywana w umiejętny sposób. W jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe na wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami wraz z naszą księgarnią lub obecnie konkretnym tytułem którego w danym czasie szuka. Google wie o nas raz za razem więcej a tym samym reklama przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i w wielu wypadkach dochodowa.
Pozycjonowanie i link bulding. Tworzenia sieci linków nie jesteśmy wstanie również w poniższym względzie pominąć. W prostych słowach rozchodzi o to, że stanowisko naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji witryn www na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakieś parenaście lat temu.
W jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej strony. Warto w poniższym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty dają ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje pomoce i czy sami są rozpoznawalni w sieci internetowej.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |