Діток обов'язково треба чимось розважити, і для цього я підібрала з різних джерел ось які ігри:
Маскарад
Приготуйте заздалегідь листи ватману, олівці і резинки. Нехай кожен гість намалює собі маску, звичайно за допомогою дорослих. Хто захоче бути собачкою, зайчиком, хтось телепузиком або Лунтіком. Нехай діти самі вирішують, ким їм бути, а коли робота буде закінчена і маска готова, можна влаштувати конкурс «Вгадай, хто я».
Улюблені фантики
Пам'ятайте маленькі шоколадки, на фантиках яких намальовані епізоди російських казок? Купіть декілька таких солодощів з різними малюнками, нехай кожна дитина вибере собі шоколадку і по малюнку вгадає, що це за казка, а якщо зможе, то і розповість сюжет. За кожну правильну відповідь дитині покладено приз: - коробку олівців, гарний ластик, пенал.
Що заховано?
Дорослі заздалегідь в кімнаті ховають різні сувеніри-дрібнички. Задають гостям загадку, той, хто правильно відповів, може приступати до пошуку призу під наводить «тепло» або «холодно».
Диво-Пакетики
Батьки заздалегідь купують різні призи (від олівців, цукерок, мила до соски (по-приколу), можна покласти навіть цибулину, картоплю, просто шматочок хліба, загортають у папір( ми брали газетну), прив'язують нитку до пакету. Перед грою необхідно повісити на всю довжину кімнати мотузку, а на неї розвісити пакетики. Але, намагайтеся, щоб вони висів на рівні руки дитини або трохи вище, щоб він міг дістати. В порядку черговості зав'язуємо очі дітям, даємо в руки ножиці і дитина повинна намацати ножицями пакетик і відрізати його. Приз його!
Ця гра зазвичай викликає бурю емоцій у хлопців.
СТІЛЬЧИКИ
Це найулюбленіша і відома усіма гра. Стільчиків повинно бути менше на 1, число дітей. Грає музика... як тільки виникає пауза - дітки повинні зайняти стілець. Кому не вистачило - вибуває. І так триває до тих пір, поки не залишається 1 - переможець. Зазвичай ми вручаємо йому приз - сувенір. Найцікавіше - що переможцем стає досить часто один і той же (з власних спостережень).
МАНДАРИНИ
Потрібно велика кількість мандарин - 2-3 кг, 2 великі тарілки. Всіх учасників ділимо на 2 команди і вручаємо ложки. розсипаємо мандарини... Нужнобличчярать ложкою мандарини без допомоги рук. яка команда більше назбирала - переможець - чим менше ложка - тим важче збирати . Гра елементарна - але дітям дуже подобається - люблять і збирати і вважати потім.
ЩО ЗМІНИЛОСЯ?
З групи дітей вибираємо одного. Діти повинні уважно розглянути його - всі деталі одягу, зачіски... Відводимо з кімнати, щось змінюємо в його одязі або зачісці - одягаємо інший носок, знімаємо годинника, заколку, пояс...- показуємо його дітям. Вони повинні визначити, що змінилося. Дивно, але дітям достатньо пари секунд - знаходять все . Той, хто перший вгадав - йде в іншу кімнату, тепер що-небудь міняємо йому і т.д.
Гра "Що змінилося?"
На столі розставляються в певній послідовності декілька предметів (м'яч, скакалка, чашка та ін.). Дітям пропонується підійти і запам'ятати як виставлені ці предмети. Потім діти повертаються, розвертаються спиною, йдуть до протилежної сторони столу. У цей час ведучий переставляє предмети і пропонує повернутися та подивитися, що змінилося. Хто швидше визначить зміни, той і виграє.
ОЛІВЦІ НА МОТУЗОЧЦІ
Потрібні палиці, нитки(бажано для в'язання) по 50 см і олівці - стільки всього, скільки дітей, 2 скляні пляшки з під пива (пластикові теж підійдуть, тільки потрібно налити в них води, щоб не падали).
Олівець прив'язується за нитку, на другому кінці робиться петелька, в цю петельку протягується палиця. Виходить щось типу вудки.
Діти діляться на 2 команди. Завдання - потрапити кінцем олівця в пляшку і опустити олівець в неї. Яка команда швидше впоралася - перемогла.
ФРУКТИ НА МОТУЗОЧЦІ
Потрібна довга прочнае мотузка, фрукти - за кількістю дітей. Потрібно прив'язати кожен фрукт на мотузочку на відстані приблизно 40 см. діти повинні спробувати з'їсти фрукти без допомоги рук.
Яблука, груші - набагато складніше складніше відкусити, ніж банани .
КАРТОПЛЯ В ЛОЖЦІ
Можна грати удвох, якщо дітей більше - розділити їх на 2 команди. Сенс гри - в одному кінці кімнати коштує 2 порожні тарілки, в іншому - 2 повні невеликих картоплин. Потрібно без допомоги рук перенести по одній картоплині з однієї миски в іншу, хто швидше, той переміг.
ЩО В МІШКУ
Ця гра цікава для дітей 3-5 лет.Вибирается кілька іграшок - 8-9 штук - вони повинні бути дуже різні - наприклад, кубик, м'яка іграшка, посуд-чашка або тарілка, лялька, м'ячик, коробочка... Все це показується дітям, потім ховається в мішечок. Діти повинні через мішечок, навпомацки відгадати, що у них в руках, а можна і всередину дозволяти ручку запускати.
ПОРОСЯ
Малюємо 2 голови поросяти... На місці п'ятачка, я приклеїла липку стрічку. Кульки з поролону - майбутні п'ятачки - приклеїти другу частину липкої стрічки. Дітям зав'язуємо очі, відводимо на невелику відстань, розкручуємо. Завдання - приклеїти п'ятачок. Команда повинна командувати діями гравця - правіше, лівіше, вище, нижче...
Можна малювати п'ятачки, а не приклеювати, тоді заготовок поросят потрібно стільки, скільки гравців.
У КОГО БІЛЬШЕ ВОДИ
Потрібно 2 пляшки, 2 великі тарілки з водою, 2 столові ложки, пляшки ставляться на стілець.
Діти діляться на 2 команди. Перший учасник біжить до пляшки і намагається налити в неї води за допомогою ложки, дається 3 спроби(3ложки), потім він передає ложку наступному учаснику. Гра може тривати дуже довго... діти більше росливають, що потрапляють/ Зупинити гру можна в будь-який момент і порівняти кількість води в обох пляшках.
Я ставлю пляшки у великі тазики, щоб не наробити калюж
Я сподіваюся, що після такого свята і ваші гості підуть у відмінному настрої! Спробуйте, адже все елементарно просто!
http://poradumo.pp.ua/simya-i-ditu/29-rozvagi-na-den-narodzhennya-dlya-dtey.html
"Арифметичні кубики"
Для гри потрібно 3 кубики. Кожен кидає їх тричі. Якщо на кубиках випадуть однакові числа, вони складаються (наприклад, випало 3, 5 і 3, гравець складає суму 3+3=6, а якщо випадуть усі різні числа, припустимо 5, 2 і 3 - вони не враховуються). Якщо ж трапиться так, що після чергового кидка усі 3 числа виявляться однаковими (наприклад, 4, 4 і 4), то сума цих чисел ще і подвоюється. Перемагає той, у кого в результаті трьох кидків опиниться найбільша сума чисел.
"Зіпсований телефон"
Діти вибирають ведучого. Решта всіх гравців сідає на стільці, поставлені в ряд. Ведучий дуже тихо (на вухо) говорить тому, хто сидить першим в ряду, яке-небудь слово, а той передає його наступному і так до останнього гравця. Перепитувати не дозволяється. У останнього гравця ведучий питає: "Яке слово ти почув?". Якщо дитина скаже слово, запропоноване ведучим, означає "телефон справний". Якщо ж слово не те, ведучий питає всіх по черзі (починаючи з кінця), яке вони почули слово. Так знаходять того, хто "зіпсував телефон". Хто не правильно передав слово, займає місце ведучого.
"Знайди пару"
Діти сідають в коло на підлогу, знімають взуття з лівої ноги, складають його в центр кола. Потім гравці по черзі, із закритими очима, підходять до купи взуття і шукають своє. Перемагає той, хто правильно одягне своє взуття.
"Плутанина"
Гравці вибирають ведучого, який виходить за двері. Решта дітей стає в коло, беруться за руки. Не відпускаючи рук, вони стараються якомога хитріше "заплутатися". Можна проходити під руками сусідів, переступати через них. Коли всі заплутаються, ведучий заходить в кімнату і розплутує учасників. Руки один одного гравці при цьому не відпускають. Потім вибирається новий ведучий, який знову виходить за двері, а останні "заплутуються".
"Холодно-гаряче"
Вибирають ведучого і відправляють його за двері. Тим часом діти ховають де-небудь у кімнаті якийсь невеликий за розмірами предмет. Далі ведучого звуть назад у кімнату − він повинен знайти цей предмет. Усі гравці допомагають ведучому: якщо він знаходиться далеко від захованого предмету, діти кричать "холодно!", а якщо він зробив в рух у напрямі того місця, де лежить заховане - йому кажуть "тепло, ще тепліше, гаряче!". Як тільки ведучий зробить крок не туди, зійде з правильного напряму, як усі відразу дають йому це зрозуміти.
"Знайди м'яч"
Гравці стають у коло, близько один до одного, обличчям у центр кола. Ведучий виходить на середину кола. Усі діти тримають руки за спиною. Одному з них дають м'яч середнього розміру. Діти починають передавати м'яч один одному за спиною. Ведучий прагне відгадати, у кого знаходиться м'яч. Звертаючись то до одного, то до іншого учасника, він говорить: "Руки вгору!". Після цих слів гравець повинен відразу підняти руки вгору. Той, у кого виявляється м'яч, або хто впустить його, стає ведучим.
"Вухо, горло, ніс"
Гравці стають у шеренгу. Ведучий стає перед ними і говорить: "Кожен буде закривати те, що я називатиму". Діти повинні закривати тільки ті частини обличчя, які називає ведучий. Він починає по черзі називати вухо, горло, ніс, але при цьому спеціально плутати гравців. Ведучий називає, наприклад, ніс, а закриває вуха. Хто помиляється, той вибуває з гри. Виграє той, хто залишився останнім.
"Живе-неживе"
Ведучий називає живі та неживі поняття, а діти відповідають хором тільки "живе", а на "неживе" мовчать. Виграють діти, які менше всіх помилилися.
"Предмети (Фанти)"
Діти приносять з собою які-небудь невеликі предмети (фанти) і складають їх в одне місце. Потім вибирають одного з гравців, який стає спиною до предметів. Ведучий бере один з предметів у руки та питає: "Що робити тому, кому належить цей предмет?". Усі гравці бачать цей предмет, але один стоїть до нього спиною і не знає, на чий фант указує ведучий. Завдання цього гравця - призначити "штрафи" -- завдання, яке повинен виконати господар предмету, щоб викупити предмет.
"На кому обірветься?"
Число гравців повинне бути парним. Усі сідають у коло і рахуються на перший/другий. Перші номери – одна команда, другі – друга. Починає перший гравець з першої команди, він говорить будь-яке слово, а той, хто сидить поряд, повторює його і називає інше слово, не пов'язане по сенсу з першим словом. Третій називає перші 2 і називає своє слово. Так говорять по кругу все підряд, поки хтось із гравців не забуде послідовності слів, і тоді його команда програє. Гра починається наново, і першим говорить слово той, хто сидить поряд з тим, хто програв.
"Статуя"
Два учасники стають один напроти іншого. Один з них протягом 5 секунд демонструє позу, потім повертається в початкове положення. Інша дитина повинна її точно повторити, далі вони міняються ролями. Переможцем стає той, хто точніше за всіх повторив позу.
"Проповзти через тунель"
На висоті 20-25 см від підлоги протягнуто 2 мотузки (або більше). Відстань між ними 50 см. Через "тунель" потрібно проповзти, не зачепивши мотузка. Хто помилиться, той вибуває з гри. Перемагає той, хто проповзе по "тунелю" до кінця, не зачепивши мотузок.
"Вгадай, хто"
Усі гравці стають в коло. Той, хто водить, стає в середину і закриває очі. По вказівці дорослого один з гравців підходить до ведучого в центрі кола, торкається його плеча і називає по імені, змінивши голос. Потім повертається на місце. Якщо ведучий відгадав, хто до нього підходив, то його місце займає гравець, який підходив. Якщо не відгадав, то продовжує водити. Продовжується кілька разів, потім вибирається наступний ведучий. Підходити до ведучого можна зигзагами, щоб важче було вгадати.
Джерело: mama-tato.com.ua