Google повідомляє про запуск нового формату рекламних оголошень |
Новий формат знаходиться в тестовому режимі вже кілька місяців. Передбачається, що збільшення кількості зображень позитивно вплине на можливості бізнесу і розширить взаємодію з користувачами. Тепер компанії зможуть більш повно представляти продукти і послуги. Про це заявили представники Google на щорічній конференції.
Новий формат — карусель зображень, в яку можна помістити до восьми картинок. Їх можна гортати і на кожну можна клікати, щоб отримати додаткову інформацію. Зображення також збільшуються по вертикалі. Заклик до дії зявляється в самому кінці галереї.
Як працювати з новим форматом
Працювати з новим форматом дуже просто. Досить завантажити 4-8 зображень, додати невелику (до 70 знаків) опис та декілька (1-3) заголовків. На даний момент галерея доступна в пошукових результатах Google і тільки на мобільних пристроях. Найближчим часом компанія розширить область застосування нового формату для інших продуктів і для пошуку на десктопах.
Це не новий тип кампаній, це новий формат рекламних оголошень. Він призначений для оголошень пошукових кампаній нарівні з текстовими оголошеннями. Важливо відзначити, що тексти та зображення беруть участь у рівному аукціоні. Оплата здійснюється двома способами: на основі CPC (плата за клік, коли користувач натискає на заголовок і переходить на сайт рекламодавця) або після перегляду хоча б трьох зображення з галереї. Для завантаження галереї потрібні мінімум чотири зображення.
Новий формат ідеально підходить для розповіді історії про бренд і позитивно впливає на просування користувачів по воронці продажів.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |