-Всегда под рукой

http://www.liveinternet.ru/users/stanka_dobreva/

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в STanka_Dobreva

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.02.2010
Записей: 666
Комментариев: 1189
Написано: 6120


Пътуване във времето - Как да променяме миналото и бъдещето в настоящето, тема за дълбок размисъл

Суббота, 21 Апреля 2012 г. 18:38 + в цитатник
Пътуване във времето - Как да променяме миналото и бъдещето в настоящето, тема за дълбок размисъл

1. Промяна на бъдещето и миналото (пътуване във времето)

Ако искаш да промениш бъдещето трябва да живееш настоящето константно (постоянно, продължително) освобождавайки задържането на енергия свързана с болки (емоционални, духовни и даже физически) от миналото и по този начин да плуваш в енергията на настоящето с дълбоко чувство на безрезервна Любов. По този начин последствията от творението в твоето настояще ще бъдат постоянната матерялизация на на онези реалности, които в миналото не си могъл да създадеш. Така, създавайки менталната (мисловна) енергия на постоянното настояще променяш завинаги миналото от всеки бъдещ сценарий.

2. Но как мога да променям материята?

Ако искаш да се научиш да манипулираш материята, трябва да промениш енергията, която излъчваш (да пренастроиш вибрацията си от по-ниска на по-висока, да промениш възприятието си за реланост и всичко, което те заобикаля), трансформирайки по този начин бъдещият сигнал за заплаха във сигнал за възможности в бъдещето.

3. Решение на твоето уравнение за решението, тоест да бъдеш решителен

Когато живота те постави на кръст от пътища несъвместими по между си, избери винаги този, който изглежда най-скрит, дори и това да е най-трудният и най-неясен път. Ако решиш да тръгнеш по този, който излгежда най-ясен и лесен ще стигнеш много по-бързо до най-близката и лесна реалност, но ще се лишиш като блокираш по този начин онези реалности които истински желаеш, парализирайки по този начин способноста за решение като блокираш тази енергия още щом тръгнеш по най-ясният път заради това, че изглежда най-лесен.

Никога не позволявай на страховете да те лишат от това да вземеш сложно решение. Когато от 100 възможни решения, избираш 1 което ти изглежда най-сигурно и ясно (подтикнат от страховете) се лишаваш от 99 други алтернативи, в чиято последователност извън страховете може би се крие по-доброто твое матерялно решение.

Никога не вземай решения имайки страх от бъдещето. Създавай стълбици от последователност напред във времето без страх от миналото. По този начин, колкото е по-трудно решението, толкова по-проста (достъпна) ще бъде нужната енергия за да решението на проблема.

4. Най-близкото разтояние между 2 точки никога НЕ е правата линия

Помни добре, че най-късото разтояние между 2 точки никога не е правата линия, защото точките винаги са в контекст на безкрайност (безкрайни точки) и ние спираме да ги виждаме цялостно в момента, в който правим (възприемаме) дистанцията линеална (като права линия с начало и край), изваждайки от контекст тези безкрайни точки.

Серия сообщений "ПОЗНАВАТЕЛНО невероятно, Никола Тесла":
ПОЗНАВАТЕЛНО невероятно, Никола Тесла
Часть 1 - 3 - я ТАЙНА Фатимый !
Часть 2 - Азбука
...
Часть 45 - Без заголовка
Часть 46 - Пирамида - генератор жизньи
Часть 47 - Пътуване във времето - Как да променяме миналото и бъдещето в настоящето, тема за дълбок размисъл
Часть 48 - Методика видения яуры
Часть 49 - Рак последней стадии излечим !

Метки:  

STanka_Dobreva   обратиться по имени Четверг, 20 Сентября 2012 г. 18:14 (ссылка)
«Устремлённые войти в Семью, но не могущие туда войти по независящим от них причинам, – это и есть члены Семьи тоже.



138


Другие есть люди, которым не хочется входить в Семью, значит, не хочется исполнять Слово Истины.



139


Вот теперь посмотри разницу. Надо ли слушать Слово Истины тому, кто не хочет исполнять Слово Истины? Это становится бессмысленным. А зачем ему слушать? Он всё равно не хочет исполнять.



140


Вот поэтому Я вначале немножко упомянул: вы подходите к черте, где вы начнёте разделяться уже на тех, кто действительно стремится идти правильно, и на тех, кто хочет постоять рядом (ну, потусоваться в кучке со всеми в хорошей атмосфере, сделать вид, что они тоже вместе). Но на самом деле вы уже не вместе будете. Вы начинаете делиться: кто-то пошёл дальше на следующую ступень, кто-то на предыдущей остался.



141


И неизбежно придётся уже на разную ступень дать разный плод. Нельзя один плод дать на две ступени, это разная мера ответственности.



142


Поэтому здесь больше обращение шло к тем, кто действительно активно пытается исполнить Слово. Ну, Я немножко их подтолкнул, чтобы ещё активнее это исполнили.



143


А тот, кто не хочет исполнять Слово… Как мне его подталкивать, чтоб он ещё быстрей его исполнял, если он в принципе его не хочет исполнять и не старается пока ещё это делать?



144


Вот эту часть уже надо замечать. Чтобы не быть в иллюзиях, когда сам себе придумываешь что-то возвышенное, но возвышенному не соответствуешь. Тогда надо идти к этому возвышенному. Всё, проблемы снимаются.



145


Ведь Моё обращение звучит прежде всего к верующим. Не просто к народу Земли, а к верующим.



146


Но верующий – это не тот, кто просто признал: «Да, я как бы признаю, что всё это, видимо, так и есть». Это ещё не верующий. Это человек, который благосклонно относится, но он ещё пока не готов нести ответственность.



147


Если готов, проблем нет – вперёд. Потому что на самом деле не идти по пути Истины может получиться только у того, кто не хочет этого делать. Если он хочет, он обязательно пойдёт. Какие бы силы у него ни были, он пойдёт, невозможно не пойти по пути Истины.



148


Нельзя поднять, к примеру, бетонную плиту какую-то, она рассчитана на определённое усилие. Если этих усилий у человека нет, он её не поднимет, как бы он ни корячился возле неё. То есть такие примитивные вещи можно так сравнить.



149


Но по духовному Пути на самом деле не пойдёт только тот, кто этого не хочет. Все остальные пойдут. Ползком, но пойдут. Пока человек жив, хотя бы немножко устремляется в сторону нужную, он уже начинает двигаться в эту сторону.



150


Но если он отказывается идти, то как ему предложить все эти ценности? Он же сам отказался от них. Вот с этим вам надо всем разобраться.



151


Если будете стараться идти, вы пойдёте. И уже говорить: «Да я не в силах, у меня что-то не получается» – это всё будет пустое. Если старание есть, то пусть что-то не получается, но уже что-то другое начнёт получаться хоть по чуть-чуть. Дорогу осилит идущий.



152


Если вы пошли, дёрнулись в эту сторону, всё, вы сместились уже. Продолжаете дёргаться – вы продолжаете смещаться по этому Пути всё дальше и дальше, вы идёте. Всё, что для этого для верующих дано, – оно ваше.



153


Даже если вы в конце общей массы идёте, но вы идёте, всё данное – ваше. Берите это. Вы заслуживаете. Вы идёте – вы и берёте это. Но если отказались идти… Вот эту разницу надо увидеть.



154


Поэтому Я обратился к верующим. Но если кто-то ещё пока неверующий, то что же его подгонять, к чему его подгонять? Он же знает, куда идти, но не захотел идти. Если б он не знал вообще, это ещё другой вопрос. Но если он знает и отказывается?..»
Ответить С цитатой В цитатник
STanka_Dobreva   обратиться по имени Суббота, 13 Октября 2012 г. 22:14 (ссылка)
Разни ситуации и за нашите реакции към братята и сестрите, които са ни провокирали с някакво действие – самия текст е труден и за превод и за изпълнение, наистина :)
Нова схема за изясняване на смущенията в Еднното семейство, по Горски образец

СХЕМА за разглеждане на смущение сред вярващите, както се препоръчва от Учителя за /единно семейство/ ЕС по горски модел

Този, който е бил смутен от постъпка на ближен (поведение на втората страна) на първо място разбира се, винаги оправдава ближния, прилага всички усилия, за да го оправдае. Старае се да прости и се стреми към това постоянно вътре в себе си. Ако той продължава да преживява и в него все още нещо го „задява” – значи лошо оправдава ближния. Ако по отношение на него бъде направено нещо от втората страна, то значи това действие е необходимо и справедливо! Дори ако другата страна е нарушила някаква истина и норми по отношение на него, значи това е волята на Хармонията и това е необходимо за него. Продължава да го оправдава до този момент, до който не се справи с проблема си /да го оправдае напълно – моя трактовка/. Разбира се, той може да се обърне и към ближен /но не към втората страна/, и към събранието, и към Морално – етичното събрание /МЕС/, и да поиска помощ за себе си в търсене на образи за оправдание, разбира се не назовавайки втората страна. Но той продължава да работи сам над себе си по отношение на оправдание на втората страна, отнасяйки се благосклонно към особеностите на втората страна.
Да се обърне за уточнение към друга страна /правилно ли е видял/ той може само в случая, когато се явява трета, наблюдаваща страна и се смути от действията спрямо някого, но не към самия себе си.
Другата страна обяснява своите действия и ако се изясни, че тя не е права, то се извинява на всички участници в ситуацията.
По отношение на себе си /по отношение на собственото си смущение от действието на втората страна по свой адрес/ той не подхожда към втората страна – нали вече я е оправдал и се е успокоил.
Ако при него /при първата страна/, останат съмнения /правилно ли е, нормално ли е дадено действие – то може и да е нормално/, то той може изнесе този въпрос на събрание за собствено понимание, не назовавайки името на втората страна, т.е. не отнасяйки ситуацията към конкретен човек. Т.е. да изясни въпроса – правилно ли е дадено действие, за да изясни за себе си неговата допустимост. Събранието преценява – по принцип допустимо ли е, или не такова действие. Например – ако от някого е извършено някакво действие /думи/, то това действие е неправилно. Т.е. правилното в човека е прореагирало на неправилното .
По – нататък събранието гледа, с оглед обогатяване на мъдростта на всеки: как той /първата страна/ е пробвал да оправдае ближния, дали това се е получило грамотно, без да унижава ближния. Било ли е уместно именно такова оправдание.
Ако втората страна, разкривайки себе си, поиска да се оправдае, казвайки че ситуацията е била друга – няма въпрос, този въпрос не се разглежда.
Втората страна /условния виновник/, слушайки събранието може да уточни от събранието сама за себе си /самостоятелно, не намесвайки ничие име/, правилността на собственото си действие, ако се съмнява дали то е правилно или не.
Ако у Събранието на семейството все пак е останал нерешен въпроса относно правилността на дадено действие, то въпроса се задава на Учителя.
Ако събранието на ЕС е видяло в действията, които са притеснили /смутили/ първата страна грубо нарушение, то събранието изисква да се назове името и на втората страна. След това се уточнява извършеното действие и със двете страни. И ако втората страна вижда /помни/ своето действие по различен начин, то ситуацията се оставя на Съда на времето. Където, ако някой от членовете на семейството види по- късно отстрани нещо подобно в действията на този човек /бившата втора страна/, то това трябва да разтревожи Събранието.
Тази схема се препоръчва само за Морално – етичните събрания /МЕС/ на ЕС по горски образец. Ако е видно, че е малко вероятно да се изясни ситуацията в близко време на събрание на ЕС, то тя може да се разгледа по тази схема на морално- етичния съвет на ЕС.
МЕС може да помага по тази схема само на членовете на семейството, на кандидат –членовете, на помагащите на семейството, по причини описани в завета. Но не и на тези, които още не са готови за семейството. Защо по правилата и истините на завета /от втори клас/ да се разглеждат ситуации с тези, които не са готови все още да бъдат вярващи от първи клас?

След публикуване на схемата се явяват много въпроси, свързани с нея. Ето един от тях, т.е за кого е предназначена схемата:
Може ли да се позволи на човек /по негова молба/ да се запознае с текста на схемата, ако се обръща не член на семейството, а:
- Близък роднина
- Чета /природно семейство/ не проявяващо се във вярята
- самостоятелно вярващ /извън семейството/
- последовател от мира


Тук е важна целесъобразността.
Природно семейство - Защо му е на природното семейство, не възнамеряващо да разглежда своите смущения на събрания на ЕС, схемата на разбора на смущения между участниците в събранието.
Ако природното семейство, не проявяващо се по вярата, иска по правилата на Истината да изясни своите взаимоотношения, то тях може да ги запознаят с конкретните правила за изясняване на смущенията между отделните членове в природното семейство.
последовател от мира – но какво събрание в мира той ще се учи да изяснява смущенията по тази схема? Ако там има събрание на вярващи, които са устремени по силата на съвместни дела да уточняват правилно смещенията помежду си, то може да се сподели тази схема с подобно събрание на вярващите от мира.
Близък роднина – отново, за какво? За да може той да разбере правилно заедно с теб вашите взаимоотношения? Т.е. роднината е устремен да стане вярващ?

Просто отделно вярващ, не желаещ да бъде в семейството. Същият въпрос – за какво?
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку