-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в sense-of-silence

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 31.05.2011
Записей: 59
Комментариев: 3
Написано: 87


Відчуття.Тиші - Падаю (Відчуття.Тиші - Падаю (кіноальманах "Короткое замыкание" - "Срочный ремонт")

Среда, 26 Октября 2011 г. 00:20 + в цитатник
Просмотреть видео
19 просмотров
Цитата сообщения Turskyi

[відеоряд з новели "Срочный ремонт" кіноальманаху "Короткое замыкание".]

********************************************************************************************

 

у димне марево закутаний
 
мій сон забився в тінь
 
блукаю стежками забутими
 
у пам*яті моїй
 
і тими світлими дорогами
 
наповнене усе
 
живими крилами, високими -
 
мене туди несе
 
 
заховані мої під шкірою
 
всі символи чуття
 
ні вбити, ані взяти силою -
 
немає покриття
 
я зупинятимусь у кожного
 
знайомого вікна
 
там, може бути, бути можемо,
 
але, нажаль, у снах..
 
 
 
у кожнім небі
 
у кожнім небі сонця слід
 
воно без тебе
 
не хоче дарувати
 
світло
 
зникло
 
моє світло
 
прикре..
 
 
падаю, падаю вниз
 
падаю, ховаюсь від сліз
 
про тебе..
 
без тебе..
 
віднині - тільки вниз
 
 
для нас ласкавими іудами
 
є вимощений  шлях
 
розкидані по всіх усюдах ми,
 
загублені в словах
 
і я тягнутимусь скривавлений
 
прорвусь крізь нетрі всі
 
в мені існують тільки напрями
 
для тебе ж - манівці...
 
 
моє прикре світло згасає в обіймах болю
 
воно хотіло повернутися - я поміняв паролі
 
в моїх очах немає більше страху
 
словами покрутила розірвала осліпила щільність
 
 
У моїх очах сум-божевілля
 
Вже не чую я спалахів мрій
 
Вже не можу іти просто без цілі
 
Підхопи мене, янголе мій
 
Зачекався весни під дверима
 
Розчиняється серце у скронях
 
Там птахи над моїми очима
 
Я стискаю журбу у долонях
 
Вже не можу ховати обличчя
 
Бо не витерти вже моїх сліз
 
Мій супутник, мій друг - то є відчай
 
 Ріжу крила та падаю вниз.

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку