-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Sauleje

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.09.2009
Записей: 3294
Комментариев: 24160
Написано: 36584


Айн Ренд "Атлант розправив плечі"...

Вторник, 03 Июня 2014 г. 18:43 + в цитатник
атлант (240x350, 32Kb) Якщо коротко, то роман справив на мене настільки сильне враження, що висловити його просто не вистачає таланту сформулювати! Одне скажу точно: книга мене змінила, змінила зсередини, зробила сильнішою і щасливішою.

Про що ж романище (інакше тритомник загальним обсягом в півтори тисячі сторінок не назвеш)? Це - соціальна утопія, події якої відбуваються в США та у світі, де лише ця країна лишилася здатною продовжувати виробництво та підтримувати економіку (хто б сумнівався))). Вся Європа - то Народні Республіки (яка прикра і водночас смішна паралель із НРД, НРЛ тощо)))), владу в яких захопив пролетаріат і які загинаються від бідності. Втім, така ж доля випадає й США...

Але не це головне. Роман - жива ілюстрація філософії об'єктивізму, яку заснувала Ренд і яка дуже гарно лягла на моє сприймання світу. Те, що я не могла сформулювати в собі, мені розповіла Ренд. Те, в чому я плуталася, вона розклала по поличках. Те, що мені часто заважало, я тепер сміливо відкидаю.

Головні герої роману - талановиті люди-творці: музикант, винахідники, підприємці. Проти них - купа політиканів, які не здатні самі нічого створювати, проте здатні руйнувати. Оскільки других - більше, ніж перших, другі - кричать, гукають і ведуть за собою всіх тих, хто вміє лише споживати (а таких у будь-якому суспільстві найбільше), то стається так, що люди-творці оголошують страйк і щезають із суспільства, після чого воно гине.

Роман називають нудним через докладні описи думок і відчуттів головних героїв, проте я його прочитала на одному диханні. Ось гарна стаття, котра пояснює, чому його варто читати: http://www.forbes.ru/mneniya-column/idei/236478-at...chi-aktualnaya-skuchnaya-kniga

І я раджу: прочитайте, не пошкодуєте...

А ось ТУТ я наводила вибрані цитати з цієї монументальної книги...
Рубрики:  КНИГОмысли
Метки:  
Понравилось: 2 пользователям

oanatoleva   обратиться по имени Среда, 04 Июня 2014 г. 08:36 (ссылка)
тоже прочла ее на одном дыхании. хотела бы с ней лет так в 15 ознакомиться. меняет мировоззрение.
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Среда, 04 Июня 2014 г. 17:00ссылка
Думаю, в 15 лет ее понять будет трудновато = жизненного опыта мало, а на веру брать подобное - намного хуже того, что приходится пережить, собирая тот самый жизненный опыт...

Но недавно прочла детскую книжечку Януша Корчака "Король Матиуш I" - так вот: ее нужно давать читать в 10 - 12 лет, а уже потом - "Атланта...". Корчак, великий педагог, пишет по сути о том же, что и Рэнд, но для детей... Очень стОящая книга!
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку