-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Rina_Sykes

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.01.2011
Записей: 6
Комментариев: 3
Написано: 9


Без заголовка

Пятница, 15 Июля 2011 г. 20:58 + в цитатник
бльо...
в мене депресняк...
ніхуя я нікому не нужна...ну а хулі??
кому я нахуй нужна??
навіть найкраща подружка від мене відвернулась..раді якоїсь бички...хоча раніше ми були не розлий вода..блять, як обідно...хоча хай йде...не буду ні її ні себе мучити...
томпсон...та хулі я йому здалась...така мала, дурна...хулі...яка до того ж його вічно педофілом називає...
аня...зараз гуляє з тімою...хулі я їй...
батьки...у тата є його кахана лєнка і сєрьожа...хулі йому до мене....
мама...хай з лесінькою возиться...вот мене народила, бо лесіньці буде колись скучно...пизда...
бабуся...та їй вопше пох...головне щоб лесінька з вітєнькою були задоволені...
а про всіх решта я взагалі мовчу...
бля, а хулі я комусь нужна...
ніхто мене не любить...
а якщо любить, то не показує цього...
хоча...напевно я просто дарма існую...
богу захотілось поржати...
заєбісь...
до того ж я урод з конченим характером...
мене всі зневажають...
а за що мене любити??
за те що я не маю почуття міри і всіх дойобую??
круто...
заєбісь бля....

жити не хочеться....
хуйня все...
ще плюс в слові хуйня помилка помилку зробила...я кеп...

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку