-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Повернення блудного сина.. =)) Гггг.. =))

Вторник, 19 Августа 2008 г. 21:35 + в цитатник
ех.. я вирішив заглянути на лі.ру... =)) і ніколи не вгадаєте чому.. =))) гГГгг... =)))
я не можу зайти в контакт.. =(( мій інтернет глючений.. =(( не заходить - хоч застрелься.. =(
але і в цьому є доля позитиву.. =))) я нарешті зайшов на лі.ру!! =)))) юпіі!!!
сто років тут не була.. =)
а ше.. мені так хочеться чогось новго..... так хочеться кудись втекти.. не вистачає адреналіну.. =) Ггг.. =)) хочеться скоріше в училище, хочеться всіх там побачити... як же я за ними скучив.. =(
я не уявляю собі як мені потім буде з ними розстатися.. =( я мабуть помру.. =(
коли я йшла зі школи, мені було все одно.. я там не відчувала такої підтримки та і взагалі мені там не було комфортно.... мені взагалі здається, шо я там нікому не була потрібна.. нуу.. вчилася якась там Марічка в школі.. ну і подумаєш.. повчиться і піде звідти.. і ніхто навіть не замітить.. =(( а в училищі... там все інакше.. )
мені хочеться їх всіх обняти... а ше дуже хочеться побачити перший курс.. так цікаво... =)
ех.. стільки всього сталося... просто неможливо все зразу розказати.. та і лінь стільки друкувати.. =)) і якось так швидко йде час... =(( от перший курс пролетів взагалі дуже швидко.. а це було майже 9 місяців... та і канікули швидко пройшли.... це так дивно.. колись я рахувала години до закінчення дня... а тепер... рахую не години, а роки...
дивна штука життя... таке витворяє... такі неочікувані повороти.. ніколи не знаєш що може з тобою статися... можна просто жити, ні про шо не думати.. і.. гопс.. в один день все обірветься....
ех.. шось мене на філософські думки потягнуло...

Dafii   обратиться по имени Вторник, 19 Августа 2008 г. 22:15 (ссылка)
ой а дай мне ссылку в контакт свою...я тя добавлю...почему так долго тя не было?
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Вторник, 19 Августа 2008 г. 22:31 (ссылка)
вухууУУууУ!!!! круто!! і ти є в контакті!! =))) прикольно! =)
хе.. я навіть не знаю.. просто не заходила на лі.ру.. лінь було.. =)
ссилка =) http://vkontakte.ru/id11814413?61582
Ответить С цитатой В цитатник
Dafii   обратиться по имени Среда, 20 Августа 2008 г. 02:02 (ссылка)
я тя добавлю в ближайшее время!)
Ответить С цитатой В цитатник
Marmelad_Dream   обратиться по имени Среда, 08 Октября 2008 г. 00:37 (ссылка)
з поверненям)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку