Розділ 3 |
3.1 Етапи організації ІС школи мистецтв (художнього відділення) в новій системі освіти
Духовність, культура, освіта – три пріоритетні напрямки розвитку шкіл естетичного виховання.
Сфера позашкільної освіти знаходиться на важливому етапі розвитку, переході до більш якісного стану. Відбуваються принципові зміни в суспільній підсвідомості, викликані соціальними, політичними і економічними змінами. Основним змістом культурного оновлення і відроження систем шкіл естетичного виховання стала праця і ентузіазм багатьох викладачів. Добре відомо, що успіх учбово-виховного процесу визначають в першу чергу кадри, склад викладачів учбового закладу. Педагогічний талант і майстерність викладачів особливо потрібні учням здатним, неординарним, наділюють рисами особи. В таких умовах бажано так організовувати учбово-виховний процес, що б якомога повніше могли бути організовані досвід, майстерність викладачів і здібності їх вихованців. Не дати згаснути інтересу до музики, хореографічному і образотворчого мистецтва і в той же час виховати гармонійно розвинену особу – мета викладацького колективу школи, шлях до неї ми бачимо в об'єднанні програмних вимог з можливостями для творчого пошуку, як викладача так і учня.
Школа мистецтв сьогодні – цей дуже своєрідний позашкільний заклад, який виконує різні функції професійного і загального музичного, хореографічного, образотворчого і естетичного виховання. Такий синтез мистецтва ставить перед викладачами школи цілий ряд специфічних проблем, спонукає уважно вивчити і зберегти професійні традиції, новий прогресивний досвід музичного, образотворчого і хореографічного виховання, вести пошук нових форм і методів викладання, які забезпечують не тільки професійну підготовку учнів, але і виявлення і розвитку здібностей дітей.
Багато років викладацький колектив школи посилено працює з консультантами-викладачами муз. училища і худий. граф. факультету КДПУ.
Консультанти закріплені окремо за кожним відділенням – фортепіанне відділення – Кривохижіна Т.М., хорове – Пикуль С.С., оркестрове – Зайцева Е.П., народне – Дубнин Г.П., художній – Удрис Н.С.
Впродовж учбового року вони надають методичну і дієву допомогу викладачам по підбору програм, підготовці перспективних учнів до надходження в муз. училище і пед. університет, виступам на міських конкурсах і фестивалях, проводять аналіз виступу перспективних учнів на академ. концертах, проводять концерти студентів муз. училища для учнів школи. Ця велика робота сприяє підвищенню професійного і методичного рівня викладачів, стимулює на творчий підхід до справи.
Художнє відділення спонукає уважно вивчати і зберігати професійні традиції,розвивати естетичні здібності дітей. В процесі роботи з учнями широко використовуються такий підхід, який дає можливість враховувати здібності і інтереси дітей. У викладачів цього відділенні, як і у викладачів решти відділень, постає задача побудувати учбовий процес таким чином, що б у дітей була можливість вибору: поглиблена спеціалізація з метою професійної орієнтації або загальний естетична освіта. Вже декілька років на художньому відділення проводиться захист дипломних робіт учнів з 8-ми річним терміном навчання. Протягом року кожний учень вибирає тему творчої роботи, малюнок, вишивка, різьблення по дереву, графіка, вітраж, скульптура, потім здає іспит перед комісією школи і консультантами худий. граф. Факультету КДПУ.
3.2 Характеристики явища, процессы характерные для данного явления
Роздивляючись структуру явища – школа мистецтв №1 можна поділити її на підсистеми цього явища и процеси, які протікають в ньому.
Це явище має структуру, яке складається з декількох систем підсистем:
Ø Адміністрація школи мистецтв №1
· Тех. персонал (хозяйственная частина)
· Адміністрація кожного відділення
· Викладачі
· Учні
· Батьки
Администрация на рівні школы занимается организацией внешних и внутренних взаимодействий школы. А адміністрація на рівні окремого відділення займається організацією роботи викладачів. Преподаватели занимаются организацией учебного процесса. Тех. персонал (хозяйственная часть) обеспечивает санитарные нормы, тобто чистоту помещений и исправности инвентаря на рівні усіх відділень. Ученики - изучение программного материала. Родители обеспечивают организацию взаимодействия ученик - школа.
Как и во всех социальных организациях в школе искусств №1, происходят какие-то изменения. В явлении школа искусств №1 основным процессом является процесс обучения, параллельно с которым протекают и другие процессы, которые находят свое отображение на доске объявлений. Информация там изменяется, конечно же, в зависимости от динамики изменений происходящих в среде (в школе иск.). В сайті який ми робили також є ця дошка об’яв. На ній можна побачити інформацію для поступаючих, інформацію для викладачів, для батьків, для учнів, а також останні новини і конкурси.
3.3 Етапи переходу ІС художнього відділення на електронний рівень взаємодії
Як я вже казала, розвиток суспільства не стоїть на місці, так як і розвиток інформаційних технологій. При написанні дипломної роботи ми створювали сайт для школи мистецтв №1. Оскільки для одного учня робити такий великий сайт дуже важко і довго, його поділили на чотири частини: художнього відділення, хореографічного, музичного і спільні сторінки. Я створювала сайт для художнього відділення. Щоб не відставати від розвитку інформаційних технологій одним з головних вимог до учнів пишучих дипломну роботу було упровадження в сайт інформаційної служби для взаємодії через Інтернет. І я вирішила упровадити в цей сайт форум.
На форумах відвідувачі можуть обговорювати різні тими, люди можуть залишати свої побажання і т.д. Форум допомагає розвиватися сайту. На форумі залишають повідомлення в спеціально для цього відведених місцях, вони називаються «ТОПІК». В цих топіках люди залишають побажання адміністратору тоесть, то що вони хочуть бачити на сайті. І що може допомогти привернути користувачів. Також форум є відмінним спосіб розповсюдження інформації.
Форум пропонує набір розділів для обговорення. Робота форуму полягає в створенні користувачами тим в розділах і подальшим обговоренням усередині цих тим. Окремо узята тема, по суті, є тематичною гостьовою книгою. Поширений розподіл веб-форуму: Розділи > теми > повідомлення.
Звичайно повідомлення несуть інформацію «автор — тема — зміст — дата/час». Повідомлення і всі відповіді на нього утворює вітку («тред»). Обговорення повинне відповідати темі. Відхилення від початкової теми обговорення часто заборонено правилами поведінки форуму.
За дотриманням правил стежить модератор — учасник, що має право удаляти чужі повідомлення в певному розділі або темі, а також контролювати до них доступ окремих учасників.
Я вважаю, що форум може використовуватися для дистанційного консультування учнів.
Як висновок можна сказати, що позашкільна освіта, зокрема художня, є необхідною і допомогти в здобутті цієї освіти можуть інформаційні технологїї. А дати випускнику відносно широку підготовку і навчити його поповнювати, обновляти знання, уміння і навики в міру необхідності може навчаючись за Балонським процесом.
Рубрики: | Дипломная работа |
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |