-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ksenia_1406

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 25.02.2007
Записей: 9
Комментариев: 8
Написано: 17





Додатки

Суббота, 12 Мая 2007 г. 16:31 + в цитатник

Учнями групи 2003-8, на виставці присвяченій 20ій річниці школи мистецтв №1, було проведено опитування про наявність Інтернету і уміння ним користуватись, а також як його можна використовувати в діяльності школи мистецтв №1.

 Ось питання які задавалися:

 1.      Розкажіть про досвід роботи з мережею Інтернет

                      а)   Користуюсь майже кожен день

                      b)   Користуюсь, але дуже рідко

                      с)   Знаю, що це таке, але ні разу не користувався

                      d)   Не знаю про мережу Інтернет нічого

                      e)   Свій вариант 

 2.      Чи є у вас доступ до Інтернету?

 a)      Так, вдома

 b)      Да, на роботі (чи у батьків)

 c)      Ходжу у клуб

 d)      У знайомих (сусідв, друзів)

 e)      Немає

 f)        Свій варіант

 3.      Які служби Інтернет вам відомі (користувались/чули)?

 a)      Електронна почта

 b)      Чат

 c)      Форум

 d)      Електронна бібліотека

 e)      Доска об’яв

 f)        Свій варінт

 4.      Як можна використовувати Інтернет в діяльності школи мистецтв №1?

 a)      Розміщати матеріали занять (лекції, ноти, завдання)

 b)      Розміщати приклади виконаних учбових завдань (малюнки, звукозаписи, танцювальні вправи)

c)      Організовувати консультації педагогів у реальному часі

d)      Проводити батьківські збори через інтернет

 e)      Виставляти результати навчання (оцінки)

 f)        Демонструвати досягнення учнів (конкурси, нагороди)

 g)      Свої варіанти

 

А ось результати цього опитування у вигляді діаграм:

 

 

 

 

 

 

Варіант відповіді

 

 

 

 

 

A

 

B

 

C

 

D

 

E

 

F

 

G

 

Питання

 

1

 

12

 

15

 

11

 

8

 

2

 

1

 

0

 

2

 

12

 

16

 

8

 

7

 

7

 

0

 

0

 

3

 

19

 

28

 

13

 

14

 

2

 

4

 

0

 

4

 

19

 

17

 

11

 

8

 

7

 

7

 

0

 

 

 

 

 

Варіант відповіді

 

 

 

A

 

B

 

C

 

D

 

E

 

F

 

G

 

4

 

19

 

17

 

11

 

8

 

7

 

7

 

0

 

 

Загальні результати:

                                                                                                

Рубрики:  Дипломная работа

Висновки

Суббота, 12 Мая 2007 г. 16:29 + в цитатник

З давніх давен людство розвивається. У цій дипломній роботі я  розповіла про перехід ІС на новий енергетичний рівень. Це відбувалося декількома етапами. Спочатку було  традиційне суспільство, потім суспільство орієнтоване на себе (матеріальне), згодом зявилося  суспільство орієнтоване на інших і аж потім інформаційне – наш час.  Все це, на мою думку, було досягнуто з допомогою освіти. Так спочатку як такового поняття освіта не було. Знання передавалися від батька (матері) до сина (дочки) як повсякденний досвід. Але, як я вже зазначила, людство розвивалося і з цим розвитком зявлялася освіта. Спочатку здобути хоч якусь освіту було важко. ЇЇ здобували тільки діти з заможних сімей. А вже пізніше почали з’являтися освітні заклади де освіту міг здобути кожен бажаючий. Тепер цей процес більш організований.

 

Освіта в нашому суспільстві має дуже велике значення. Починаючи з дитинства, ми потроху починаємо вчитися, одержувати інформацію з суспільства (зовнішнього середовища), а точніше від батьків. Спочатку ми вчимося говорити, потім вивчаємо алфавіт. Після деякого етапу нашого розвитку, ми йдемо в садок. Там ми також вчимося  (більш правильно говорити, спілкуватися з іншими людьми). Потім ми йдемо  в школу, після її закінчення поступаємо в інститут. Все це називається Освіта.

 

Школа – це одне з початкових  етапів формування майбутнього суспільства. Чим досконаліше організований учбово-виховний  процес у школі, тим кращий розвиток особистості  кожного школяра, тим досконаліше буде наше суспільство. Але дізнатися більше, набути якихось інших навиків, вдосконалити свою особистість, розширити культурну сферу і  світогляд дитини можна лише займаючись позашкільною освітою, тобто відвідувати якісь учбові заклади поза школою. Сфера позашкільної  освіти знаходиться на важливому етапі розвитку, переході до більш якісного стану. Відбуваються принципові зміни в суспільній підсвідомості, викликані соціальними, політичними і економічними змінами.  Одним з таких закладів є школа мистецтв №1.

 

Школа мистецтв сьогодні – цей дуже своєрідний позашкільний заклад, який  виконує різні функції професійного і загального музичного, хореографічного, образотворчого і естетичного виховання. Такий синтез мистецтва ставить перед викладачами школи цілий ряд специфічних проблем, спонукає уважно вивчити і зберегти професійні традиції, новий прогресивний досвід музичного, образотворчого і хореографічного виховання, вести пошук нових форм і методів викладання, які забезпечують не тільки професійну підготовку учнів, але і виявлення і розвитку здібностей дітей.

 

Взагалі Балонський процес передбачає не лише самостійне вивчення матеріалу, але й спілкування з людьми. Наприклад, деякі учні чи студенти мандрують, вивчаючи культуру інших народів і знайомлячи їх зі своєю культурою.  Таким чином проходить самоосвіта учнів і студентів.  

 

На Балонську систему навчання перейшли не тільки ШКМ і школа мистецтв. Сьогодні середнє і всі вищі учбові заклади переходять на нову систему навчання, де деякі з них вже застосовують на практиці цю систему. Його головна мета – прозорість, зіставність, «зрозумілість» існуючих освітніх систем, можливість легкого «перерахунку» однієї системи на іншу.

 

Отже Освіта дає нам життєвий шлях, все залежить тільки від людини і від того що вона вибрала в своєму житті.

 

У наш час в систему Освіти упроваджують інформаційні технології. Однією з таких технологій є Інтернет.

 

            У сучасному суспільстві інформаційні технології перестали бути окремою обмеженою сферою економіки та бізнесу. Вони виступають обєднувальною основою для побудови світового інформаційного співтовариства, активно впливають на визначення вектора світового прогресу. Компютерні технології сьогодні впроваджуються на всіх рівнях життєдіяльності, для допомоги людству максимально ефективно вирішувати повсякденні проблеми. 

 

            У цих умовах змін вимагає й система навчання. Сьогодні якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет. Саме тому в систему освіти упроваджують інформаційні технології. Процес введення інформаційних технологій в освіту в цілому за останні роки дав свої позитивні результати: підвищилась активність вчителів і школярів у використанні ресурсів і можливостей Інтернет. Наприклад в цьому році, у Кривому Розі створювались бази даних усіх шкіл, це зумовило навчання вчителів роботі на компютері, зокрема роботі з системою Інтернет. Це дало вчителю можливість краще подати матеріал, швидко та ефективно перевірити знання учнів, підвищити їх інтерес до навчання.

 

            Оскільки учні художнього відділення пишуть дипломні роботи їм, я думаю, може дуже допомогти Інтернет. Так як консультації по виниклим питання можуть проводитись з допомогою дистанційної консультації.

 

Ми створили сайт Школи мистецтв №1, де є кожне відділення цієї школи. На сторінках кожного відділу є посилання на чат або форум, де можуть спілкуватись і отримувати консультації учні школи. На сторінці художнього відділення є силка на форум на якому і може проводитись консультація. Взагалі сайт створювався для ознайомлення людей з тонкощами позашкільної освіти у школі мистецтв №1. З його допомогою ми можемо привернути увагу людей, батьків які раніше не знали де знаходиться школа мистецтв №1, або взагалі про неї не чули. На сайті є сторінки з яких можна дізнатися, що позашкільна освіта, а зокрема художня, є необхідною, оскільки вона може дуже допомогти в розширенні світогляду і культурної сфери кожної людини. А спілкування з вихованою і розумною людиною - завжди приємно.

 

Актуальність розробленого сайту та упровадження у нього служб підтвердилось шляхом анкетування на святкуванні 20 річчя школи мистецтв №1. Це опитування показало, що загалом про мережу Інтернет знають і вміють у ній працювати тільки діти і деякі дорослі, багато людей тільки чули, і тільки мала частка  взагалі не знають що це таке (загалом це похилі люди). Дуже шкода, що не всі зможуть відвідувати сайт школи мистецтв №1, оскільки він містить  цікаву і пізнавалну інформацію. Але більшість все ж таки  зможе це зробити. Тобто ми можемо сказати, що це - перспектива майбутнього. Оскільки ми бачимо, що на відміну від дорослих людей в мережі Інтернет може працювати   все майбутнє покоління.

 

Для подальшого розвитку школи мистецтв я пропоную розвивати сайт. Його буде розміщено в Інтернеті. Інформація на ньому буде постійно змінюватися. Також я пропоную додати туди більше динамічних об’єктів, для зручності користувача. Ще на ньому можна розмістити таку інформацію як:

 

·        матеріали занять;

 

·        зразки виконаних навчальних завдань (картини, танцювальні вправи, звукозаписи);

 

·        результати навчання (оцінки);

 

По ітогам написанния моєї дипломной роботи я зробили для себе такі  висновки.

Більшість людей у наш час користуються комп’ютером і зокрема послугами мережі Інтернет. Це дає можливість інформаційного поповнення людини.

Загалом людина користується Інтернет де б вона не була і скільки б років їй  не було. Інтернет став частиною життя будь-якої людини.

 

Рубрики:  Дипломная работа

Розділ 4

Суббота, 12 Мая 2007 г. 16:27 + в цитатник

4.1 Етапи розвитку сайту інформаційної системи художньої освіти

 

Складовою моєї дипломної роботи є сайт. З його допомогою ми можемо привернути увагу людей, батьків які раніше не знали де знаходиться школа мистецтв №1, або взагалі про неї не знали. На сайті є сторінки з яких можна дізнатися, що позашкільна освіта, а зокрема художня, є необхідна, оскільки вона може дуже допомогти в розширенні світогляду і культурної сфери кожної людини. А спілкування з вихованою  і розумною людиною, завжди приємно.

 

Структуру інформаційної системи художньої освіти я розкрила з допомогою HTML сайту.

 

            Сайт - це об'єкт середовища Інтернет,  з’єднуючий  в собі нижче стоячі об'єкти  – сторінки. Сайт є єдиною структурою і виступає самостійним об'єктом в Інтернет – має назву, адресу, умови доступу.

 

            Інтернет як система взаємодій підсистем суспільства є нелінійною системою, постійно змінюючись в умовах ІІС і ЄІС, що змінюються. Становлячими елементами Інтернет є  web-вузли і web-сайти.

 

            Web-вузол - це середовище підсистемами якої є web-сайти з’єднані  загальною темою.

 

            Web-сайт - це середовище підсистемами якого є web-сторінки з’єднані між собою загальною темою, але відмінні функціональним призначенням з’єднання відбувається за допомогою гіперпосилань.

 

            Сайт - це  енергоінформаційна структура, що відображає зміни в зовнішньому середовищі.

 

До системної програми сайту відносяться:

 

            1) Структура сайту (організація взаємодії і його підсистем)

 

            2) Перерозподіл Енергії і матерії (зміст між підсистемами, сторінками) залежно від їх функціонального призначення (як річ для інших). Грамотний розподіл інформації, інформаційного навантаження, зміст між сторінками сайту.

 

            3) Забезпечення певного, обмеженого простору розміщення сайту - вибір серверу, визначення обєму пам'яті на сервері для даного сайту, вибір web-вузла в структуру якого повинен входити сайт.

 

            4) Доступність великій кількості користувачів (можливість взаємодії з різними браузерами закладається ще в структурі програми сайту).

 

            Структура сайту є способом взаємодії сторінок як об'єктів.

 

 

            Існує декілька варіантів організації структури сайтів:

 

 

            1) Лінійна структура

                                                                                      

Лінійна структура - це спосіб організації послідовної взаємодії об'єктів (від попереднього до наступного в одному напрямі).

 

            Лінійна модель структуризації інформації будується в хронологічному порядку. Вона забезпечує логічний ряд тим що послідовно розвиваються від загальних до специфічної, як повчальних або презентаційних  web сайтах Вони структуруються в алфавітному порядку.

 

 

            2) Сіткова структура

                                                                                     

Сіткова структура - це спосіб організації взаємодії об'єктів при якому логіка взаємозв'язків існує по двох напрямах:

 

·                    по вертикалі (рівні);

 

·                    по горизонталі (суміжні об'єкти одного рівня);

 

            Ця форма структуризації часто використовується для інструкцій користувача програм учбових дисциплін, медичного і юридичного керівництва і т.д.

 

 

            3) Мережна структура

                                                                                     

 

Мережна структура - це спосіб організації взаємодій об'єктів з наявністю великої кількості циркулярних і циклічних зв'язків.

 

            Мережні структури краще використовувати для невеликих сайтів призначених для досвідчених користувачів.

 

 

            4) Ієрархічна структура

                                                                                  

 

 

Ієрархічна структура - це спосіб організації взаємодій об'єктів по певних рівнях від загального до приватного.

 

            А ось для  HTML  сайту для художнього відділення я вибрала мережну структуру:

                                                                                 

Мережну структуру я вибрала тому, що вона дуже зручна, саме при такій структурі сайту користувач зможе у будь-який момент вчинити перехід з тієї сторінки, на якій він знаходиться на будь-якуо іншу. Але для всього сайту школи мистецтв ми узяли ієрархічну структуру. Тому, що саме вона дозволити користувачу вільно заходити на любу сторінку будь-кого відділення.

 

 

                                                                                 

Найперше що враховується при створенні сайту це його тематика. У виборі людини, яка створює сайт лежати на вибір дуже багато тематик, але він вибирає тільки одну. Після вибору тематики відбувається набір інформації, а також пошук, цієї інформації. У пошуках інформації для сайту людина дуже багато часу проводить в середовищі Інтернет, а також дивиться телевізор.

 

            Після того, як творець назбирає достатньо інформації для сайту, можна буде її розміщувати на сторінках сайту.

 

            Сторінка – це найменша одиниця сайту, яка   містить інформацію. Одного напряму, для цілісного сприйняття користувачів. Сторінки містять гипперсылки для переходу на інші сторінки.

 

            Перед розміщенням інформації на сторінках а після і розміщення на просторах Інтернет потрібно враховувати деякі параметри сторінки, а точніше правильність подачі інформації людям. Потрібно враховувати інформаційний дизайн, художній, табличну структуру, текстову структуру, графічну і структуру гіперпосилань.

 

            Після створення зі всіма правилами і особливостями, його розміщують в Інтернет. В період його існування на нього заходять люди, які одержують інформацію, спілкуватися з людьми (з наявністю форуму), обговорюють останні події в світі спорту. Все це є моделюванням сайту. Також моделює сайт той хто його створив, вносячи зміни які відбулися в світі спорту.

 

             Коли розміщують сайт в Інтернет то він ставати частиною Інтернет, його підсистемою. При моделювання сайт він вносить зміни в середу Інтернет, що дозволяє моделювати надалі.

 

Свій сайт я створювала з допомогою html тегів. Для HTML-сайту  використовується мережна структура, яку вибрали тому, що вона дозволяє користувачу у будь-який момент вчинити перехід з тієї сторінки, на якій він знаходиться, на будь-кого іншу. Сторінки сайту мають табличну структуру, за допомогою  якої можна зручно вирівняти і розташувати різну інформацію.

 

            Наш HTML-сайт саме по моїй темі (художнє відділення) складається з шести сторінок:

 

  •  Перша - головна – на ній  буде знаходиться така інформація про викладацький склад.

     

  • Друга – історія створення.

     

  • На третій сторінці будуть представлені деякі роботи учнів.

     

  • На четвертій – учбовий процес.

     

  • П'ята сторінка буде присвячена  досягненням учнів і галерея.

     

Всі Web-сторінки Інтернету мають одну загальну межу – вони створені за допомогою засобів мови HTML. HTML – не звична мова програмування, хоча процес створення Web-сторінки дуже близький до процесу програмування. HTML – це мова розмітки гіпертексту. Він визначає правила, згідно яким звичний текст представляється у вигляді Web-сторінки.

 

            Не дивлячись на те що Web-сторінки з'являються на екрані комп'ютера у відформатованому вигляді, мова HTML не призначена для форматування документів, оскільки жорстке завдання оформлення і точне позиціонування елементів тексту на сторінці приводить до обмежень, неприпустимих в Інтернеті.

 

            Так, наприклад, коли ми форматуємо текст за допомогою текстового процесора Word, ми однозначно визначаємо, який повинен виглядати цей текст при друці на абсолютно певному принтері і на папері заданого формату. Коли документ розміщений в Інтернеті, неможливо передбачити, який комп'ютер буде використаний для його перегляду, та і чи буде взагалі біля цього комп'ютера монітор.

 

            У зв'язку з необхідністю готувати документи для таких різноманітних пристроїв мови HTML не призначений для опису формату документа. Він служить для функціональної розмітки документа, тобто дозволяє визначити призначення фрагментів тексту.

 

            Наприклад, якщо в тексті зустрічається заголовок, то HTML просто вказує, що відповідний фрагмент є заголовком. Одержавши такий код, програма перегляду (браузер) сама «вирішує», що нею робити із заголовком.

 

         Hyper Text Markup Language (HTML) є стандартною мовою, призначеною для створення гіпертекстових документів в середовищі WEB. HTML-документ можуть бути видимими всіма браузерами, і така сторінка є основою для подальшої роботи над нею – додавання динамічних ефектів, чату, форуму.                                                               

 

Html-сторінку можна створити і за допомогою інших редакторів- Front Page, Dream Wear. Створення сторінки в Word і Publisher є небезпечним – редактори додають свої  програмні коди, які для web-сторінки є зайвими. Така сторінка займає дуже багато місця і відкривається не всіма браузерами. Що стосується інших редакторів (Front Page, Dream Wear, Home Site), то після закінчення необхідно все ретельно перевірити, для цього необхідно знати мову HTML. В цих редакторах можуть бути зайві проблеми, абзаци, зайве форматування, не застосовне до ніякого тексту.

 

Мова HTML є початковим рівнем програмування – необхідно вивчити його особливості, правила, які потім застосовуються для роботи з іншими мовами програмування.

 

Всі теги HTML починаються із знаку «<» і закінчуються «>». Як правило, існує початковий тег і кінцевий тег. Наприклад <title> Заголовок документа</title>

 

<html> - це найголовніший тег і з нього повинен починатися кожний опис табличної структури.

 

<head> - тег заголовній частині документа використовується відразу після тега <html>.

 

Заголовок, обмежений тегами <title> і </title>, розміщується всередині <head>.

 

Тіло документа – це та інформація, котора2я відображатиметься браузером. Тіло документа повинне знаходитися між тегами <body>  і </body>.

 

Сторінки сайту мають табличну структуру для впорядковування інформації. За допомогою табличної структури можна зручно вирівняти і розташувати різну інформацію. За допомогою Excel можна створити безліч документів для організації соціального явища. Наприклад: розклад уроків, графік чергувань в клас, прайс лист для книжкового магазина і т.д. Аналізуючи побудову таблиць за допомогою Excel виділяють - енергетичні  і інформаційні якості таблиці.

 

    Під енергетичними якостями об'єкту розуміють його фізичні розміри (величини), розміщення в просторі.

 

    Під інформаційними якостями  об'єкту розуміють зовнішній вигляд, якість інформації яке він передає.

 

            До енергетичних якостей таблиці відносяться:

 

·    розмір таблиці;

 

·    кількість рядків і стовпців;

 

·    вирівнювання;

 

До інформаційних якостей таблиці відносяться:

 

·        фон клітини;

 

·        колір кордону;

 

·        стиль кордону;

 

Створюючи табличну структуру сторінки сайту необхідно враховувати:

 

·                        ширина таблиці повинна складати 100% (для того, щоб при прогляданні сайту на 2мониторах з різним дозволом сторінка не спотворювалася і не з'являлася горизонтальна смуга прокрутки);

 

·                        не рекомендується використовувати межі в табличній структурі або ж вони повинні бути дуже світлими;

 

·                        інформація в осередках не должн2а щільно стикатися з межею;

 

·                        таблична структура зручна тим, що можна виділити осередки в яких буде статистична інформація і яч2ейки з інформацією, що змінюється;

 

Для створення HTML сайту ми використовували табличну структуру.

 

Щоб створити табличну структуру мы2 використовуємо такі теги:

 

Таблиці в HTML організовуються як набір стовпців і рядків.

 

<table>.</table>

 

Всі елементи таблиці повинні знаходитися вн2утри цих двох тегів.

 

            Рядок таблиці: <tr>.</tr>

 

            Елемент таблиці: <td>.</td>2

 

            Об'єднання осередків по горизонталі: col2span=n (n - це кількість об'єднуваних осередків), а по вертикалі rowspan=n.

 

      Border – якщо даний атрибут присутній, межа таблиці промальовувалася для всіх осередків і для таблиці в цілому.

 

Cellspacing – встановлює відстань між клітинами.

 

Bgcolor =<код цвета> - встановлює колір фону клітини.

 

Bordercolor =<код цвета> - встановлює колір кордону клітини.

 

Height=”30%” висота осередку.

 

Width=”25%”- ширина осередку.

 

Align – визначає вирівнювання вмісту осередку по горизонталі. Може приймати значення left (зліва), right (справа), сеnter (по центру).

 

Valign – визначає вертикальне розміщення даних в осередках. Може приймати значення  top (вгорі), botton  (внизу), middle (по середині).

 

Приклад табличної структури:

                                                                                

  Текстова структура

 

Сторінки сайту мають не тільки табличну і графічну структуру сайту,  але і текстову. Розглядаючи текстову інформац

Рубрики:  Дипломная работа

Розділ 3

Суббота, 07 Апреля 2007 г. 14:41 + в цитатник

   3.1 Етапи організації ІС школи мистецтв (художнього відділення) в новій системі освіти

      Духовність, культура, освіта – три пріоритетні напрямки розвитку шкіл естетичного виховання.
      Сфера позашкільної освіти знаходиться на важливому етапі розвитку, переході до більш якісного стану. Відбуваються принципові зміни в суспільній підсвідомості, викликані соціальними, політичними і економічними змінами. Основним змістом культурного оновлення і відроження систем шкіл естетичного виховання стала праця і ентузіазм багатьох викладачів. Добре відомо, що успіх учбово-виховного процесу визначають в першу чергу кадри, склад викладачів учбового закладу. Педагогічний талант і майстерність викладачів особливо потрібні учням здатним, неординарним, наділюють рисами особи. В таких умовах бажано так організовувати учбово-виховний процес, що б якомога повніше могли бути організовані досвід, майстерність викладачів і здібності їх вихованців. Не дати згаснути інтересу до музики, хореографічному і образотворчого мистецтва і в той же час виховати гармонійно розвинену особу – мета викладацького колективу школи, шлях до неї ми бачимо в об'єднанні програмних вимог з можливостями для творчого пошуку, як викладача так і учня.
      Школа мистецтв сьогодні – цей дуже своєрідний позашкільний заклад, який виконує різні функції професійного і загального музичного, хореографічного, образотворчого і естетичного виховання. Такий синтез мистецтва ставить перед викладачами школи цілий ряд специфічних проблем, спонукає уважно вивчити і зберегти професійні традиції, новий прогресивний досвід музичного, образотворчого і хореографічного виховання, вести пошук нових форм і методів викладання, які забезпечують не тільки професійну підготовку учнів, але і виявлення і розвитку здібностей дітей.
      Багато років викладацький колектив школи посилено працює з консультантами-викладачами муз. училища і худий. граф. факультету КДПУ.
      Консультанти закріплені окремо за кожним відділенням – фортепіанне відділення – Кривохижіна Т.М., хорове – Пикуль С.С., оркестрове – Зайцева Е.П., народне – Дубнин Г.П., художній – Удрис Н.С.
      Впродовж учбового року вони надають методичну і дієву допомогу викладачам по підбору програм, підготовці перспективних учнів до надходження в муз. училище і пед. університет, виступам на міських конкурсах і фестивалях, проводять аналіз виступу перспективних учнів на академ. концертах, проводять концерти студентів муз. училища для учнів школи. Ця велика робота сприяє підвищенню професійного і методичного рівня викладачів, стимулює на творчий підхід до справи.      
      Художнє відділення спонукає уважно вивчати і зберігати професійні традиції,розвивати естетичні здібності дітей. В процесі роботи з учнями широко використовуються такий підхід, який дає можливість враховувати здібності і інтереси дітей. У викладачів цього відділенні, як і у викладачів решти відділень, постає задача побудувати учбовий процес таким чином, що б у дітей була можливість вибору: поглиблена спеціалізація з метою професійної орієнтації або загальний естетична освіта. Вже декілька років на художньому відділення проводиться захист дипломних робіт учнів з 8-ми річним терміном навчання. Протягом року кожний учень вибирає тему творчої роботи, малюнок, вишивка, різьблення по дереву, графіка, вітраж, скульптура, потім здає іспит перед комісією школи і консультантами худий. граф. Факультету КДПУ.

3.2 Характеристики явища, процессы характерные для данного явления

 

Роздивляючись структуру явища – школа мистецтв №1 можна поділити її на підсистеми цього явища и процеси, які протікають в ньому.

Це явище має структуру, яке складається з декількох систем підсистем:

Ø      Адміністрація школи мистецтв №1

·        Тех. персонал (хозяйственная частина)

·                 Адміністрація кожного відділення

·                 Викладачі

·                 Учні

·                 Батьки

 

Администрация на рівні школы занимается организацией внешних и внутренних взаимодействий школы. А адміністрація на рівні окремого відділення займається організацією роботи викладачів.  Преподаватели занимаются организацией учебного процесса. Тех. персонал (хозяйственная часть) обеспечивает санитарные нормы, тобто чистоту помещений и исправности инвентаря на рівні усіх відділень. Ученики - изучение программного материала. Родители обеспечивают организацию взаимодействия ученик - школа.

 

Как и во всех социальных организациях в школе искусств №1, происходят какие-то изменения. В явлении школа искусств №1 основным процессом является процесс обучения, параллельно с которым протекают и другие процессы, которые находят свое отображение на доске объявлений. Информация там изменяется, конечно же, в зависимости от динамики изменений происходящих в среде (в школе иск.). В сайті який ми робили також є ця дошка об’яв. На ній можна побачити інформацію для поступаючих, інформацію для викладачів, для батьків, для учнів, а також останні новини і конкурси. 

 

3.3 Етапи переходу ІС художнього відділення  на електронний  рівень взаємодії

 

Як я вже казала, розвиток суспільства не стоїть на місці, так як і розвиток інформаційних технологій. При написанні дипломної роботи ми  створювали сайт для школи мистецтв №1. Оскільки для одного учня робити такий великий сайт дуже важко і довго, його поділили на чотири частини: художнього відділення, хореографічного, музичного і спільні сторінки. Я  створювала сайт для художнього відділення. Щоб не відставати від розвитку інформаційних технологій одним з головних вимог  до учнів пишучих дипломну роботу було упровадження в сайт інформаційної служби для взаємодії через Інтернет. І я  вирішила упровадити в цей сайт форум.  

 

На форумах відвідувачі можуть обговорювати різні тими, люди можуть залишати свої побажання і т.д. Форум допомагає розвиватися сайту. На форумі залишають повідомлення в спеціально для цього відведених місцях, вони називаються «ТОПІК». В цих топіках люди залишають побажання адміністратору тоесть, то що вони хочуть бачити на сайті. І що може допомогти привернути користувачів. Також форум є відмінним спосіб розповсюдження інформації.

 

Форум пропонує набір розділів для обговорення. Робота форуму полягає в створенні користувачами тим в розділах і подальшим обговоренням усередині цих тим. Окремо узята тема, по суті, є тематичною гостьовою книгою. Поширений розподіл веб-форуму: Розділи > теми > повідомлення.

 

Звичайно повідомлення несуть інформацію «автор — тема — зміст — дата/час». Повідомлення і всі відповіді на нього утворює вітку («тред»). Обговорення повинне відповідати темі. Відхилення від початкової теми обговорення часто заборонено правилами поведінки форуму.

 

 За дотриманням правил стежить модератор — учасник, що має право удаляти чужі повідомлення в певному розділі або темі, а також контролювати до них доступ окремих учасників.

 

Я вважаю, що  форум може використовуватися для дистанційного консультування учнів.

 

Як висновок можна сказати, що позашкільна освіта, зокрема художня, є необхідною і  допомогти в здобутті цієї освіти можуть інформаційні технологїї. А дати випускнику відносно широку підготовку і навчити його поповнювати, обновляти знання, уміння і навики в міру необхідності може навчаючись за Балонським процесом.

 

 

Рубрики:  Дипломная работа

Тема

Суббота, 17 Марта 2007 г. 14:54 + в цитатник
Тема мого дипломного проекту - упровадження болонської системи навчання у позашкільну художню освіту за допомоги створення сайту та інтернет служб
Рубрики:  Дипломная работа

План

Суббота, 17 Марта 2007 г. 14:48 + в цитатник

Введення
Розділ 1

Етапи організації суспільства, соціальних явищ (розвиток особистих якостей людини, способи представлення і збереження інформації).
1.1 Традиційне суспільство
1.2Суспільство зорієнтоване на себе
1.3Суспільство зорієнтована на інших
1.4Інформаційне суспільство
Розділ 2
Аналіз сучасного етапу розвитку суспільства.
2.1Необхідність організації суспільства за принципом логічного мислення. Роль Інтернет технологій
2.2Особливості організації людини в системі європейської освіти (Болонський процес)
Розділ 3
Аналіз сучасного значення позашкільної художньої освіти в розвитку світогляду і культурної сфери людини
3.1Етапи організації позашкільної художньої освіти в новій системі освіти

3.2 Характеристика явища, характерні для нього явища
3.3Необхідність переходу ИС на інформаційний рівень взаємодії
Розділ 4
Етапи розвитку сайту
4.1 Структура ІС: системна і прикладна программи. Відображення єтапу організації ІС з допомогою HTML сайту
4.2 Розробка прикладу бази даних, як наступного этапу розвитку ІС
4.3 Розробка інформаційних служб, для взаємодії через інтернет
6. Розділ 5
Планування подальшого розвитку ІС художньої освіти
Висновки
Список використаної літератури

Рубрики:  Дипломная работа

Раздел 2

Воскресенье, 25 Февраля 2007 г. 12:22 + в цитатник

Аналіз сучасного етапу розвитку суспільства.

 

Людина, як ІС, проходить етапи розвитку еволюції. В кожній людині вони закладені при народженні.  Якісь із здібностей розвиваються більше за інші. Це залежить від оточення.

 

Після народження людина розвивається: вчиться, розрізняє кольори, читає, розмовляє. І при цьому розвивається пам'ять, мислення, увага, уява і воля.

 

У дитячому віці розвивається увага, потім пам'ять, уява, мислення (логічне мислення), воля.

 

Увага – зосередженість, спрямованість свідомості людини в даний момент часу на якомусь реальному або ідеальному об'єкті – предметі, явищі, образі, думці і т.д. Увага займає особливе місце серед психічних явищ. Виступаючи невід'ємною частиною пізнання, відчуттів і волі, вона не зводиться до ніякої з цих трьох сфер психічного. Внімініє динамічна сторона свідомості, яка характеризує урівень її спрямованості на об'єкт і зосередження на ньому з метою забезпечення його адекватного відображення впродовж часу, необхідного для виконання певного акту діяльності або спілкування. Виявляється вона у вибірковому відображення об'єктів  відповідним потребам суб'єкта і завдань його діяльності, спілкування або мислення. Внімініє включає три компоненти:

 

а)      сталість увага як тривалість безперервного психічного процесу, необхідного для завершення даного завдання, дії і т.д.;

 

б)      уміння довільно перемикати увагу з одного об'єкту на іншій;

 

в)      стійкість, яка визначається опором щодо відволікаючого впливу сторонніх подразників;

 

Увага в молодшому шкільному віці стає довільною, але ще достатньо довго, особливо в початкових класах, сильною залишається мимовільна увага дітей.

 

            Уява – психічний  процес створення образу предмету або ситуації шляхом перебудови, пере комбінації наявних уявлень.  Уява – один з самостійних пізнавальних процесів. В ній своєрідно і неповторно відображається зовнішній світ. Йому належить велика роль і в творчості, і в навчанні, і в повсякденному житті людини.

 

            Велике значення уяви в тому, що воно дає можливість представити результати роботи до її початку, тим самим орієнтуючи людину в процесі діяльності.

 

            Розрізняють чотири основні види уяви:

 

                                                                                       Основні види уяви

 

Активна уява характеризується тим, що користуючись ним, людина за власним бажанням, зусиллям волі викликає у себе відповідні образи.

 

Пасивна уява полягає в тому, що його образи виникають спонтанно, крім волі і бажання людини.

 

Репродуктивна уява при його використовуванні ставиться задача відтворити реальність в тому вигляді, яка вона є, і хоча тут також присутній елемент фантазії, така уява більше нагадує сприйняття або пам'ять, ніж творчість.

 

Продуктивна уява відрізняється тим, що в ньому дійсно свідомо конструюється людиною, а не просто механічно копіюється або відтворюється. При цьому в образі ця дійсність творчо перетвориться.

 

Як не шкода, але традиційні системи дошкільного виховання і шкільного навчання фактично не включають спеціальних заходів, направлених на послідовний і систематичний розвиток у дітей уяви.

 

Пам'ять форма психічного відображення, яка полягає в закріплення, збереження і наступному відтворення минулого досвіду. Пам'ять зв'язує минуле суб'єкта з його теперішнім часом і майбутнім і є важливою пізнавальною функцією, що лежить в основі розвитку і навчання.

 

Основними процесами пам'яті є: запам'ятовування, збереження і відтворенням інформації. За характером психічної активності розрізняють рухову, емоційну, образну, і словесно-логічну пам'ять. За характером цілей діяльності – довільну і мимовільну; за тривалістю закріплення і збереження інформації – короткочасну, довготривалу і оперативну.

                                                                     

                                                                            

Також розрізняють візуальний, слуховий, моторний і змішаний тип пам'яті.

 

Діти молодших класів характеризуються достатньо високим рівнем розвитку пам'яті. В підлітковому віці відбуваються важливі процеси, пов'язані з перестроюванням пам'яті. Активно починає розвиватися логічна пам'ять, яка швидко досягає такого рівня, що дитина переходить до переважногоикористовування цього виду пам'яті, а також довільної і опосередкованої пам'яті.

 

 

2.1 Необхідність організації суспільства за принципом логічного мислення. Роль Інтернет – технологій.

 

Предмети і явища дійсності володіють такими властивостями і відносинами, які можна пізнати безпосередньо, за допомогою відчуттів і сприйнять (кольори, звуки, форми, розміщення і переміщення тіл у видимому просторі), і такими властивостями і відносинами, які можна пізнати лише опосередковано і завдяки узагальненню, тобто за допомогою мислення. Мислення - це опосередковане і узагальнене віддзеркалення дійсності, вид розумової діяльності, що полягає в пізнанні єства речей і явищ, закономірних зв'язків і відносин між ними.

 

Перша особливість мислення - його опосередкований характер. Те, що людина не може пізнати прямо, безпосередньо, він пізнає побічно, опосередковано: одні властивості через інші, невідоме - через відоме. Мислення завжди спирається на дані плотського досвіду - відчуття, сприйняття, уявлення - і на раніше придбані теоретичні знання. Непряме пізнання і є пізнання опосередковане.

 

Друга особливість мислення - його узагальненість. Узагальнення як пізнання загального і істотного в об'єктах дійсності можливе тому, що всі властивості цих об'єктів пов'язані один з одним. Загальне існує і виявляється лише в окремому, в конкретному.
Узагальнення люди виражають за допомогою мови, мови. Словесне позначення відноситься не тільки до окремого об'єкту, але також і до цілої групи схожих об'єктів. Узагальненість також властива і образам (уявленням і навіть сприйняттям). Але там вона завжди обмежена наочністю. Слово ж дозволяє узагальнювати безмежно. Філософські поняття матерії, руху, закону, єства, явища, якості, кількості і т.д. - широкі узагальнення, виражені словом.

 

            Мислення - вищий ступінь пізнання людиною дійсності. Плотською основою мислення є відчуття, сприйняття і уявлення. Через органи чуття - ці єдині канали зв'язку організму з навколишнім світом - поступає в мозок інформація. Зміст інформації переробляється мозком. Найскладнішою (логічної) формою переробки інформації є діяльність мислення. Вирішуючи розумові задачі, які перед людиною ставить життя, він роздумує, робить висновки і тим самим пізнає єство речей і явищ, відкриває закони їх зв'язку, а потім на цій основі перетворить мир.
              Мислення не тільки найтіснішим чином пов'язано з відчуттями і сприйняттями, але воно формується на основі них. Перехід від відчуття до думки - складний процес, який полягає перш за все у виділенні і відособленні предмету або ознаки його, у відверненні від конкретного, одиничного і встановленні істотного, загального для багатьох предметів.

 

Розумова діяльність людини є рішенням різноманітних розумових задач, направлених на розкриття єства чого-небудь. Розумова операція - це один із способів розумової діяльності, за допомогою якого людина вирішує розумові задачі.
              Розумові операції різноманітні. Це - аналіз і синтез, порівняння, абстрагування, конкретизація, узагальнення, класифікація. Які з логічних операцій застосує людина, це залежатиме від задачі і від характеру інформації, яку він піддає розумовій переробці.

 

Аналіз - це уявне розкладання цілого на частини або уявне виділення з цілого  сторін, дій, відносин.

 

Синтез - зворотний аналізу процес думки, це - об'єднання частин, властивостей, дій, відносин в одне ціле. Аналіз і синтез - дві взаємозв'язані логічні операції. Синтез, як і аналіз, може  бути як практичним, так і розумовим. Аналіз і синтез сформувалися в практичній діяльності людини. В трудовій діяльності люди постійно взаємодіють з предметами і явищами. Практичне освоєння їх і привело до формування розумових операцій аналізу і синтезу.

 

Розумова діяльність людини виявляється в розумінні об'єктів мислення і в рішенні на цій основі різноманітних розумових задач.
Єство задачі полягає в досягненні мети. Складні задачі людина вирішує у декілька етапів. Усвідомивши мету, питання, виниклу потребу, він потім аналізує умови задачі, складає план дій і діє.
Рішення розумових задач проходить декілька етапів.

 

 Перший етап - усвідомлення питання задачі і прагнення знайти на нього відповідь. Без питання немає задачі, немає взагалі діяльності мислення.
               Другий етап рішення розумових задач - це аналіз умов задачі. Не знаючи умов, не можна вирішити жодної задачі, ні практичної, ні розумової.
              Відмітна властивість мислення укладена, напевно, в здатності досягати певної мети, тобто знаходити потрібний варіант серед інших, у принципі допустимих, але що не приводять до необхідного результату. Наприклад, якщо у мавпи в клітці є купа різних предметів, але дістати банан вона може, лише вибравши з купи ящик, щоб встати на нього, і палицю, щоб збити банан, то ми судимо про інтелект мавпи по тому, як вона справляється з вибором.

 

Людина не запам'ятає великий об'єм неорганізованої інформації (на зразок телефонного довідника), та зате знання у нього в голові добре структуровані і взаємозв'язані. Вони в найбільшій мірі відображають істотні сторони реальності: набори маршрутних "карт" пов'язані між собою по вертикалі і горизонталі, кожне поняття оточено його "асоціативною аурою". Це багатство зв'язків дозволяє витягувати ті, що тільки відносяться до справи зведення, а з них вже конструювати потрібне рішення.

 

Знаннями про світ, моделлю миру необхідно наділювати і комп'ютер. Для цього в нього зараз вводять набір "сценаріїв". Сценарій - це загальний каркас, стереотип, який кожного разу повинен наповнюватися конкретним змістом.

 

 Нейрокомпьютер - це пристрій, який багато в чому імітує роботу людського мозку, особливо його правої півкулі. Воно складається з безлічі штучних нейронів, що нагадують природні. Електронні нейрони, як і їх аналоги в мозку людини, з'єднані в структури на різних рівнях, між якими здійснюється інформаційний обмін.

 

За допомогою системи інформаційних рівнів, або нейросітей, можна розпізнавати і обробляти величезні об'єми образної інформації. Більш того, такі комп'ютерні мережі володіють властивістю самонавчання або самопрограмування.

 

Гідність цих технологій також в тому, що вони призначені для вирішення задач, для яких або ще немає відповідної теорії, або вона у принципі не може бути створена, що не формалізуються. Крім того, в процесі свого навчання нейросіть вчиться знаходити оптимальні рішення поставлених задач, що є ще однією важливою перевагою.

 

Роблячи логічні висновки, людина використовує складні системи, створюючі зв'язки, по яких тече його думка. Прикладом такого зв'язку може служити силогізм (думка), тобто віддзеркалення зв'язків між предметами і явищами дійсності або між їх властивостями і ознаками. Це набори тверджень (фактів) з яких робиться висновок.

 

Логічні зв'язки, одержувані людиною в результаті розвитку, стають основою його продуктивного мислення, але людина не народжується з логічним відчуттям. Людина повинна навчитися користуватися логічними зв'язками, використовуючи не тільки свій особистий досвід, а це зовсім не легкий процес. Мисляча людина може міркувати і вирішувати логічні задачі, не включаючи процес рішення в практичну діяльність.

 

З розвитком своїх розумових здібностей людині вдалося багато досягти і винайти (радіо, телевізор, фотоапарат, комп'ютер, Інтернет і безліч іншого).

 

З початку 80-х років минулого століття інтенсивно розвивається новий напрям інформатизації навчання, пов'язаний із створенням і вживанням інтелектуальних повчальних систем, заснованих на розробках в області штучного інтелекту. Істотною частиною подібних систем є моделі навчаного, процесу навчання, наочної області, на основі яких для кожного учня може будуватися найраціональніша стратегія навчання. Бази знань інтелектуальних повчальних систем можуть містити експертні знання, як в наочних областях, так і у сфері теорії і методики навчання.
                    Масове розповсюдження персональних ЕОМ в 80-х роках XX століття принесло в сферу освіти не тільки нові технічні, але і дидактичні можливості. В числі основних переваг ПЕВМ їх доступність, простота діалогового спілкування і, звичайно ж, графічні можливості. Вживання графічних ілюстрацій в учбових комп'ютерних системах дозволяє не тільки збільшити швидкість передачі інформації навчаному і підвищити інтенсивність її розуміння, але і сприяє розвитку таких важливих для фахівця якостей як інтуїція, професійне чуття, образне мислення.

 

Причиною виникнення комп'ютера стало збільшення об'ємів інформації, якою було на стільки складно передавати писемністю або хотяб запам'ятати, що ученные почали моделювати новий пристрій яке дозволило зберігати великі об'єми інформації. Першим таким пристроєм був пристрій ЕВМ, але надалі моделювання цього пристрою виник ПК – здатний передавати візуальну і звукову інформацію. Комп'ютер став піком до переходу в інформаційне суспільство.

 

Процеси інформатизації сучасного суспільства і тісно пов'язані з ними процеси інформатизації всіх форм освітньої діяльності характеризуються процесами вдосконалення і масового розповсюдження сучасних інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ). Подібні технології активно застосовуються для передачі інформації і забезпечення взаємодії викладача і навчаного в сучасних системах відкритої і дистанційної освіти. Сучасні педагоги повинні належним чином володіти ІКТ,           
             Інформаційні і комунікаційні технології (ІКТ) – це узагальнююче поняття, що описує різні пристрої, механізми, способи, алгоритми обробки інформації. Найважливішим сучасним пристроями ІКТ є комп'ютер, забезпечений відповідним програмним забезпеченням і засоби телекомунікацій разом з розміщеною на них інформацією.

 

Основним засобом ІКТ для інформаційного середовища будь-якої системи освіти є персональний комп'ютер. Основними категоріями програмних засобів є системні програми, прикладні програми і інструментальні засоби для розробки програмного забезпечення. До системних програм, в першу чергу, відносяться операційні системи, що забезпечують взаємодію всіх інших програм з устаткуванням і взаємодію користувача персонального комп'ютера з програмами. В цю категорію також включають службові або сервісні програми. До прикладних програм відносять програмне забезпечення, яке є інструментарієм інформаційних технологій – технологій роботи з текстами, графікою, табличними даними і т.д.

 

Ми можемо сказати, що ІКТ дуже вплинули на розвиток інформаційного суспільства, і зараз люди все більш з ними взаємодіють.

 

З розвитком інформаційних технологій зокрема розвивався і Інтернет як середовище в цілому.

 

Всесвітня мережа корінним чином змінила структуру сучасного суспільства. Об'єднавши кожного з кожним, вона зробила мир тісніше, знищивши географічні бар'єри. Але не можна сказати, що Мережа змінила самих людей, на порядок підвищивши їх працездатність. Зовсім немає. Наприклад, кількість годинника в добі залишилася тим же, інтелектуальні здібності людей теж не змінилися. За останні десять років Мережа сильно змінилася, а ще більші зміни чекають нас в майбутньому. Сьогодні більшість  людей виходить в Інтернет за допомогою персонального комп'ютера, але це продовжиться недовго.   В найпопулярнішому ресурсі Інтернет – всесвітній павутині WWW опубліковано порядка два мільярдів мультимедійних документів

 

 Цілі відвідин Інтернет  і багато іншого ми можемо розглянути по цих графіках і діаграмах.  

 

                                                                            

                                                                       

Час відвідин Інтернет ми розглянемо по цьому графіку:

 

 

   

Вік відвідувачів можна розглянути на цій діаграмі:

На графіку приведеному нижче можна помітити тенденцію зростання користувачів Інтернет.

 

Типи користувачів Інтернету

 

Залежно від частоти відвідин всі користувачі діляться на три типи:
Активні користувачі
- відвідують Інтернет кожний або майже щодня
Помірні користувачі
- відвідують Інтернет від двох до трьох разів на тиждень,
неактивні користувачі - відвідують Інтернет один раз в тиждень і рідше.

                                                                          

Ми бачимо, що всі ці графіки і діаграми показують, що дуже багато людей користуються послугами Інтернет, проводячи в ньому велику частину свого дня.

 

З цього можна зробити висновок, що Інтернет став не відємною частиною нашого життя і користуються ним як дорослі так і діти у будь-який час.

 

2.2.Особенности організації людини в системі європейської освіти (Болонский процес, кредитно-модульна система).

 

Сьогодні 45 європейських країн, включно з Україною є учасниками болонського процесу. Це процес європейських реформ, який направлений на створення загального Простору європейської вищої освіти до 2010 року. Згідно цілям болонського процесу освітні системи країн – учасниць повинні бути змінені, щоб сприяти:

 

ü      можливості навчання і трудовлаштування в країнах Простору європейської освіти;

 

ü      збільшення можливостей придбання європейської освіти;

 

ü      розширення Європи і забезпечення її подальшого стабільного розвитку.

 

Болонский процес направлений на посилення взаємозв'язків між різними освітніми системами країн.

 

19 травня 2005 року в р. Берген на Конференції міністрів країн Європи України приєдналися до болонському процесу, із зобов'язанням внести відповідні зміни в національну систему освіти і приєднатися до роботи над створенням єдиного європейського простору вищої освіти до 2010 року.

 

Навчання згідно болонському процесу припускає 50% самостійної роботи студента. Навчання і оцінювання студента відбувається по кредитно-модульній системі. Кредити – умовні одиниці, в яких визначається об'єм освіти. За кожною такою одиницею стоїть певна кількість освоєних понять, зв'язків між поняттями, напрацьовані навики, самостійна робота, здача іспитів і інші види робіт. Кредитна система дає можливість врахувати всі досягнення студента – не тільки учбове навантаження, але і участь в наукових дослідженнях, конференціях, олімпіадах, участь в суспільних організаціях, заходах. Основою технології кредитно-модульної системи є структура з модулів, частин учбового процесу.

 

Кредитно-модульна система включає процес накопичення балів. Весь модуль представляється у вигляді сукупності дій і подій, участь в яких дозволяє учню накопичити необхідну кількість балів для отримання високої оцінки накопичити необхідну кількість балів для отримання високої оцінки за модуль. Модуль – це структурна одиниця, яка допомагає учню разом з вчителем поетапно рухатися до досягнення мети. Модуль включає блок занять присвячених одній темі.

 

Предмет в семестрі ділиться на модулі (окремі об'ємні теми), які оцінюються в певну кількість балів. Один семестр включає 3-4 модулі.

 

Наприклад, за семестр по предмету студент повинен набрати 100 балів для отримання щонайвищої оцінки. В суму входить – відвідини лекцій, виконання практичних і лабораторних робіт, курсова робота, іспит, а також додаткова робота для отримання додаткових балів.

 

Таблиця відповідності оцінки і набраних балів:

Оцінка

 

Бали

 

Характеристика

 

А

 

90-100

 

Відмінно

 

BC

 

75-89

 

Добре

 

DE

 

60-74

 

Задовільно

 

FX

 

35-59

 

Незадовільно з можливістю перездачі

 

F

 

1-34

 

Незадовільно з обов'язковим повторним курсом

 

 

У Школі комп'ютерної майстерності для випускників (майбутніх студентів вищих учбових закладів) вводиться принцип болонського процесу для ознайомлення учнів з новим принципом освіти і нових взаємодій в суспільстві.

 

Наприклад,  в 2-у класі проводиться екзамен з предмету «Моделювання взаємодій. Excel». Учнів знайомлять з болонськім процесом спочатку в теоретичному вигляді. Мета учнів – за допомогою таблиці-шаблона перевести всі зароблені оцінки за семестр в бали і одержати підсумкову оцінку як суму балів. Оцінці 12 відповідає 100 балів. При цьому учні проводять аналіз свого учбового процесу за семестр і складають план дій на майбутнє для отримання щонайвищої оцінки в кредитно-модульній системі з урахуванням своїх індивідуальних особливостей при навчанні. Наприклад, учень впродовж семестру не завжди виконував домашнє завдання, отже, йому не вистачає бажаної кількості балів. В своєму поляганні плану такий учень повинен написати варіанти виконання роботи для отримання бракуючих балів.

 

Особливості болонського процесу розповсюджуються на роботу над дипломним проектом в 4-у класі. Основні переслідувані цілі при цьому:

 

ü      організація правильного пошуку учнем інформації з різних джерел (книги; Інтернет – портал ШКМ, чат, форум; електронні носії інформації; індивідуальні консультації).

 

ü      робота над дипломним проектом в режимі реального часу, режиму взаємодії за допомогою чату, форуму, живого журналу (блог). Цей процес припускає доступність до інформації вчителю, іншими учнями, а також іншим однодумцям в мережі Інтернет по вибраній темі дипломної роботи. Тому робота над теоретичною частиною дипломної роботи у кожного учня повинна вестися в живому журналі.

 

ü      прояв соціальної активності (залучення людей до процесу по вибраній темі, участь в суспільних заходах).

 

 

Рубрики:  Дипломная работа

Раздел 1

Воскресенье, 25 Февраля 2007 г. 12:20 + в цитатник

Суспільство розвивалося приводячи до зміни апарат інтерпретації і образи дій людини.

 Образ дій – це досвід людини одержаний їм в результаті, дій з об'єктами зовнішнього середовища, накопичений і збережений в пам'яті.

 Нинішнє суспільство не знає свого життя без комп'ютера. На основі комп'ютерних технологій розвиваються такі галузі як: навчальні заклади, фірми, офіси і т.д. За допомогою комп'ютерних технологій здійснюється контроль за всім що відбувається на Україні, в самому центрі суспільства. Також на основі комп'ютерних технологій передаються знання майбутнім поколінням.

 Існують такі типи суспільств як: традиційне, суспільство орієнтоване на себе (матеріальне), суспільство орієнтується на інших - інформаційне суспільство.

                          Перший з типів суспільства про які я поведу мову це Традіційний тип суспільства.

 Традіційний тип суспільства діє за принципом традицій, які передавалися з покоління в покоління, від однієї людини до іншої. Основною метою такого суспільства бути передача інформації наступному поколінню з метою швидкого розвитку.

                       Другий тип суспільства це Суспільство орієнтоване на себе.

 Цей тип суспільства орієнтований на розвитку людини не тільки в крузі сім'ї, з покоління в покоління, а і на розвитку людини в крузі інших людей.

             Третій тип суспільства це Суспільство орієнтоване на інших – інформаційне суспільство.

 Головною метою такого типу суспільства є правильно організувати структуру по передачі необхідних якостей до об'єкту для взаємодії в середовищі.

 Зараз ми розглянемо кожне окреме суспільство з прикладами.

 1.1 Традіційне суспільство.

 У історичному розвитку І.І.С. відбувався поетапний перехід суспільства від одного інформаційного типу до іншого. Перший тип суспільства який сформувався це – Традіциональний тип суспільства. У Традіциональноє суспільстві основною взаємодією між системами були традиції.

 Традиції – це тимчасова структура які відбуваються, всі дії людини на протяг життя (релігійні обряди, жнива). Апарат інтерпретації дитини кодувався в умовах в яких він знаходився все життя. Передача досвіду практична. Образи дії передаються не в усній формі а за принципом «роби як я».

                                                                                      

 

Візьмемо наприклад середньовіччя, звичну фермерську сім'ю.

 У нас дві людини які взаємодіють з середовищем – це батько і син (може бути дочка і матір).

 Батько працює на фермі з народження свого сина, а син у свою чергу спостерігає за роботою батька. Впродовж формування образів дій сина, він весь час бачив батька в роботі і розуміти йому допомагав. І коли він вже підросте він рахуватиме роботу на фермі, обов'язкову частину свого життя, а також його майбутньої сім'ї. Якщо у нього буде син він також спостерігатиме за працюй свого батька і сприйматиме це у свою чергу, як колись сприймав його батько.

 На прикладі цього суспільства можна побачити маленьку, і замкнуту систему передачі інформації. Яка не дозволяла за тих діб людям, досягти чогось  більшого ніж вони мали. І розвинутися в іншу систему.

 1.2 Але після того, як з'явилася можливість зберігати і передавати інформацію про соціальні образи дій (епоха відродження), Соціум перейшов на наступний етап розвитку – суспільство орієнтується на себе.

 У такому суспільстві апарат інтерпретації дитини існував в одному місці, а потім починав діяти в іншому. Передача досвіду практична інформаційна з використанням книг.

                                                                                 

 Розглянемо на прикладі епохи відродження, як розвивалося Суспільство Орієнтується на себе. Уявіть собі сім'ю коваля. Він народився за часів Традіционального суспільства, і все що він уміє прийняв від батька, і зараз продовжує йти по його слідах.

 Але його діти вже не живуть за принципами «Роби як Я». Вони живуть у временя взаємного розвитку всіх людей, взаємодії між всіма. Наприклад якщо батько коваль то син не зобов'язаний робити тільки ковальську справу. Він  в праві вибрати собі інший шлях: доктори, політика, юриста. Втім всього чого він доб'ється сам.

 У ті часи чинності набувала епоха інформаційного суспільства, тільки в малих кількостях.

 Цим інформаційним вступом були книги, які писав в ручну, і купити їх звичним людям було майже неможливо. Тому що вони стояли дуже багато. У кого були книги ті вважалися дуже багатими людьми. Недаремно королі і придворні люди вважалися найрозумнішими і просунутими. Адже у кожного короля або графа, інквізитора повинна була бути своя бібліотека, з якою він черпав свої пізнання і розвивався.

 Значення в тому що суспільство могло розвиватися швидше, якщо б у кожної людини на той час була можливість купити книгу і розкрити для себе нові можливості а також більше дізнатися про світ.

 1.3 Наступний тип суспільства який з'явився на основі попередніх – суспільство орієнтується на інших.

 Головне в цьому суспільстві – зародження інформаційного циклу, передача образів дії, досвіду стало відбуватися за допомогою інформації.  Апарат інтерпретації дитини став виховуватися і кодуватися багатьма образами дій в процесі навчання в школі, інституті. Дітям не доводитися працювати за допомогою дій над умовною інформацією, вони одержують готові образи дій. Передача образів дії досвіду стала відбуватися за допомогою інформації, а не наглядом за діями іншого.

 Комп'ютер існує як інструмент для передачі одній людині, для передачі іншій людині якомога більше образи дій.

 Прогноз наступним етапом розвитку суспільства бути перехід на рівень інформаційного суспільства. Для цього необхідне гарманійне існування всіх типів суспільства і їх гарманійне зміни (як одночасне існування відсталого, живого, розумного).

 Метою інформаційного суспільства є вірно організувати структуру по передачі необхідних якостей до обміну для взаємодії в середовищі.

 Для переходу в інформаційне суспільство необхідно напрацювати достатньо якостей що можливе тільки в Традіциональном суспільстві. Через не достатній розвиток традиционального суспільства не можливо організувати етап інформаційного суспільства отже зміни на традиционального суспільства спричинять за собою зміни на рівні информ.

 На прикладі інформаційного суспільства можна розглянути місто. Для прикладу візьмемо Кривий Ріг.

 У місті живе велика кількість людей, які взаємодіють з собою і створюють єдину систему. Кожна людина починала своє навчання з рівня відомостей. На цьому етапі в людині нічого не змінюватися, тобто людина одержувала дані але це не приводило до динамічних змін в його діях.

 Відомості – інформація виходить об'єктом незмінююча його полягання і непровідна до дії. Накопичення відомостей може привести до моделювання об'єкту.

 Наступним етап розвитку людини в інформаційному суспільстві є аналіз. Людина починає все більше розуміти, і запам'ятати йому то що він зробив, ставати важче і він намагається передати всі свої дії у вигляді аналізу. Цей етап відноситися до етапу повідомлень.

 Повідомлення – інформація одержувана об'єктом яка змінює його внутрішню інформаційну структуру і приводить до дії.

             Після етапу повідомлень людина переходить на більш високий рівень і починає впритул взаємодіяти з глобальною мережею Інтернет. Він починає моделювати, сприймати зміни, і все це може показати на Інтернет сторіночках.

             Глобальним інструментом при моделюванні середовища є аналіз і прогноз. При створенні І.С. необхідно оцінити середовище.

             Головною відмінністю інформаційного  середовища від всіх інших, це можливість прогнозувати і моделювати об'єкти. Наприклад в традициональнм суспільстві, якщо б людину вирішили роботи, то він би почав пити і втратив би інтерес до життя. А інформаційне суспільство побудовано так, що кожна розсудлива  людина, десь в підсвідомість розуміє що у будь-який момент може втратити роботу і прийдеться шукати нову.Але він як то зможе вибратися з цього положення.

             Інформаційне суспільство навчилося взаємодіяти, аналізувати, моделювати і з кожним днем все більше і швидше розвиватися з допомогою Інтернет - комп'ютерні технологій які дали великий поштовх в розвиток суспільств.

 Як висновок можна сказати, що з розвитком інформаційних технологій зокрема розвивався і Інтернет як середовище в цілому. Інтернет став не відємною частиною нашого життя, і так буде доки Інтернет не вичерпає себе, а це не буде дуже навіть швидко, якщо таке трапитися взагалі.

 

 

 

Рубрики:  Дипломная работа

Введение

Воскресенье, 25 Февраля 2007 г. 12:15 + в цитатник
    

Освіта в нашому суспільстві має дуже велике значення. Починаючи з дитинства, ми потроху починаємо вчитися, одержувати інформацію з суспільства (зовнішнього середовища), а точніше від батьків. Спочатку ми вчимося говорити, потім вивчаємо алфавіт. Після деякого етапу нашого розвитку, ми йдемо в садок. Там ми також вчимося  (більш правильно говорити, спілкуватися з іншими людьми). Потім ми йдемо  в школу, після її закінчення поступаємо в інститут. Все це називається Освіта.

       Структуру явища освіти складають підсистеми, які людина проходить поетапно:

 ·        Дитячі садки;

 ·        Загальноосвітні школи;

 ·        Різноманітні кухлі і школи;

 ·        Технікуми;

 ·        Училища;

 ·        Інститути;

 ·        Коледжі;

 ·        Наукові центри

      У кожної з цих підсистем є свої підсистеми, які створюють єдине ціле. Розглянемо це на прикладі звичної школи: в кожній школі повинен бути Директор, Завуч (декілька), Педагогічний склад (вчителі), Завгосп, Медсестра і звичайно учні. Все це є єдиним цілим, без якої-небудь з цих підсистем, не буде системи Освіти. Не буде учнів, не буде кого учити; не буде вчителів, не буде кому учити. Але щоб отримувати більш розширені знання існують і позашкільні освітні заклади, які допомагають розширити світогляд і культуру людини.

             Освіту ми не перестанемо одержувати до самої смерті. Освіту можна поділити на дві групи: перша це – закладена з народження (садок, школа, інститут), друга це – життєва (самонавчання на протяг життя). Після закінчення Інституту ми шукаємо роботу, яка підходить під нашу спеціальність. Але влаштувавшись на роботу ми дізнаємось, що ми знаємо не все що нам потрібно, і доводитися навчатися вже працюючи, удосконалюватися в ході роботи. Отже Освіта дає нам життєвий шлях, все залежить тільки від людини і від того що вона вибрала в своєму житті.

 У наш час в систему Освіти упроваджують інформаційні технології. Однією з таких технологій є Інтернет.

   Технологія, що лежить в основі Інтернету, була створена в 1969 р. американськими ученими в рамках оборонного проекту ARPAnet. Їх метою було розробити мережу, невразливу для ядерного удару – тобто, якщо бомба поруйнує один компонент мережі, функціональність інших не постраждає.

 С початкус користування Інтернетом було обмежено науковими і державними установами. До початку 1990 р. підключення до Мережі стало доступним не тільки для невеликих підприємств, але і для приватних користувачів. Вже в 1995 р. кількість користувачів Інтернету склала 35 мільйонів чоловік в 135 країнах.

  Інтернет –  це найбільша в світі комп'ютерна мережа. Якщо говорити зрозумілими всім словами - Інтернет це середовище в якій знаходитися і взаємодіє багато користувачів. Іншими словами Інтернет можна назвати як Інформаційний Центр. З допомогою Інтернет ми можемо взнати все що душі бажано, можна добре провести час, поспілкуватися з людьми, одержати інформацію, що цікавить вас.  З середовищем Інтернет взаємодіє дуже багато інших підсистем. Наприклад в Інтернет інформація розміщується, не просто як в бібліотеці, викладена   по поличках і розміром 300 сторінок, а на сайтах, де інформація  яку ви шукайте може розміщуватися свього навсього сторінках на 20-30. Також з середовищем Інтернет взаємодіє така система як Освіта. З допомогою Інтернет що вчаться, або ті хто шукає місце навчання, може швидко і без проблем знайти собі місце навчання. Інтернет дуже корисний тим людям які закінчили школу і шукають відповідне місце, де можна дістати Вищу освіту. На сторінках учбових закладів, можна взнати: яка система оплати, час навчання, а також місце розташування закладу. Дуже корисний, Інтернет, для тих хто вже навчається, і грудці буде цікаво взнати коли проходитиме наступний іспит, сесія і на скільки часу якій групі приходити.

             Загалом можна сказати, що Інтернет не заміннимий для суспільства а також для різних систем, однією з яких є система Освіти.

             Інтернет це не тільки середовище з якого можна одержати інформацію,  але це і середовище з якого можна одержати цілеспрямовану інформацію. Наприклад більшість людей використовує Інтернет для розваг. Це не правильне призначення Інтернет, він повинен використовуватися для донесення інформації користувачу. В Інтернет розміщена величезна кількість сайтів, з різними тематиками. Користуючись Інтернет ми заходимо на сайти, на цих сайтах надана інформація яка спрямовує, або навпаки віднімає у користувача бажання щоб щось робити, а займатися сторонніми справами, або просто розважатися. Також є сайти які спрямовують користувачів в певне русло. Наприклад, побувавши на сайті про погоду користувач знає, що йому завтра одягати. Інтернет не тільки повинен надавати людям розваги, але і приносити їм користь.

 Сьогодні середні і всі вищі учбові утворення переходять на нову систему навчання, де деякі з них вже застосовують на практиці цю систему. Так само вона має назву – болонській процес або кридитно-модульна система (система європейської освіти).

 Болонский процес будується на початках добровільності і нічого від своїх учасників не вимагає. Його головна мета – прозорість, зіставність, «зрозумілість» існуючих освітніх систем, можливість легкого «перерахунку» однієї системи на іншу. Практика різних країн в даному відношенні не співпадає. Наприклад, в більшості країн медична освіта зберігає свою традиційну «одно рівневу» структуру, хоча у Великобританії існують кваліфікації «бакалавр медицини», «бакалавр стоматології», «бакалавр хірургії» і т.д.

 Європа все більшою мірою усвідомлює себе як єдине ціле. Вища освіта є сферою, яка в значній мірі впливає на те, як формується суспільство, тому роздробленість, строкатість освітніх систем перешкоджають єднанню Європи. Єдина Європа припускає вільне пересування праці (робочої сили), товарів і капіталу, звідси необхідність в порівнянності кваліфікацій в області вищої освіти, без чого вільне пересування висококваліфікованих кадрів неможливе. Нарешті, вища освіта стає високорентабельною сферою бізнесу, в якій лідируючі позиції займають США. Європа лише як ціле може розраховувати на успішну конкуренцію в цій області.

 У болонськой декларації вказано 6 основних задач, рішення яких, як передбачається, сприятиме єднанню Європи в області освіти.

 У даний час знання застарівають дуже швидко. Тому бажано дати випускнику відносно широку підготовку і навчити його поповнювати, обновляти знання, уміння і навики в міру необхідності.

 Як висновок можна сказати, що освіта це дуже важливий етап нашого життя, і що є інформаційні технології які допомагають нам як в освіті, так і в самоосвіті. Зокрема до цих технологій відноситься Інтернет.    

 

Рубрики:  Дипломная работа


Поиск сообщений в ksenia_1406
Страницы: [1] Календарь