-Видео

я з шаріками
Смотрели: 19 (1)

 -Музыка

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в irusia

 -неизвестно

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 16.07.2007
Записей: 44
Комментариев: 134
Написано: 428


такі то у мене справи

Понедельник, 01 Октября 2007 г. 20:47 + в цитатник
 (318x350, 11Kb)
В колонках играет - Hinder - Better Than Me
Настроение сейчас - хренове,а в принципі я якась пофігістка в цей момент

Привіт,всім,вибачайте,що так довго не писала,просто не ставало часу,та школа почалась,ну і взагалі мені багато на голову навалилось всяких справ,які треба вирішувати,про це детальніше....
ну? я розійшлася з своїм хлопцем-Тарасом,ну я не знаю навіть сама чому,просто ми вже зустрічалися рік,але переше як ми почали тільки щось крутити,то я думала,що любитиму його вічно,він мене кохає я його теж,ось і все в нас має бути добре....але
він в мене хопчик дуже ревнивий,тому я без нього не могла нікуди піти,навіть з подругами погуляти,навіть просто в піцерію,ну а він ще й тепер поїхав вчитися,дві мої найкращі подруги виїхали вчитися на рік за кордон,отже я залишилася майже сама,тому я не можу сидіти в хаті,я тут просто вмираю від нудьги,мені б хоть пройтися,хоть на лавочці посидіти,лиш би не в дома цілий час!!!!
тому я вирішила з ним розійтися,бо не могла зтерпіти такої "неволі",та ще й мені це все уже за рік набридло,не знаю,просто якось все однакове і однакове,ну одним словон мені набридло і край!
ну далі ніби все сталося,як я хотіла,але не так то просто,я зним розійшлася і мені так стало самотньо,так защемило серце,я покинула того,який мене кохає,який завжди був поруч,який терпів всі мої недостатки і якому все в мені подобалося,який мене не ображав,і я усвідомила,що таких хлопців зараз мало і то прийдеться такого хорошого шукати!!! і я вирішила до нього подзвонити,ну через тиждень ми помирилися і він знову почав мене напрягати:ти маєш дома сидіти не ходити нікуди,як йдеш в магазин то мені дзвони шо ти туди йдеш,може мені ше просити в нього дозволу сходити в WC?В мене багато подруг ходить на ПЛАСТ,це така організація тіпа скаутів,тільки більш модернізована,там дівчата окремо від хлопців,тільки в поїздки їздять разом(ніби boys and girls),ось мій Тарас одразу ж почав вознікати,та я раз з ними давніше їздив в гори і я такого "траходрому" ше в житті не бачив і сказав,щоб я вибирала,або він або Пласт. Я йому,що винна, що він мені не довіряє,я там всіх знаю і вони досить,навіть дуже нормальні!
і я подумала,чому я зараз маю щось робити,те що мене заставляють,я ще молода,щаслива, не жоната,я хочу за той час свого ще "дитинства",робити все що мені подобається і та людина яка буде йти зі мною по житті має мені допомпгати і підтримувати,а не кричати на мене,псувати настрій і всяку фігню чудити! правда?
я його крхаю,але якщо він так буде поводитись і дальше,то для мене то буде не життя,а просто якась клітка!!!! яне знаю що мені робити!!!
P.S. та, а ще в мене день народження в цю суботу і він з Києва мав приїхати,і він сказав раз так то я повертаю білет на поїзд і не їду,ходи собі на цей пласт і забудь мій номер я тебе чути не хочу
можливо він мені б казав так само не ходити на теніс чи там,незнаю... на танці,бо там є люди, люди з якими мені не сумно,які мені цікавіз якими я просто хочу спілкуватися,а не мутити щось!!!!!!!!!!!! хіба це важко зрозуміти!!!!
не знаю що мені з тим чудіко робити....
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку