-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alluafootball

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.06.2009
Записей: 1054
Комментариев: 2
Написано: 1051


Вієйра: Я залишаюся в «Інтері»

Воскресенье, 23 Августа 2009 г. 00:50 + в цитатник
Оригинал сообщения
Комментарии: комментарии

Півзахисник збірної Франції Патрік Вієйра, про відхід якого з «Інтера» в нинішнє міжсезоння писалось, як про звершенням факт, заявив, що проведе ще один рік в міланському клубі.
На рішення Вієйра вплинуло поліпшення відносин з головним тренером «Інтера» Жозе Моурінью, який у середині літа заявив французу, що не бачить його у своїй команді, проте потім змінив цю точку зору.
«Я вирішив залишитися в« Інтері »не дивлячись на те, що мене може чекати вже завтра. Я задоволений своїм становищем в команді, і немає ніяких причин, по яких я хотів би щось змінити. Фізично я відчуваю себе дуже добре, а щоб набрати оптимальну форму, мені потрібно тільки одне - зіграти кілька матчів », - цитує Вієйра L` Equipe.
Вієйра перейшов в «Інтер» в 2006 році з «Ювентуса» і з тих пір допоміг команді тричі поспіль виграти чемпіонат Італії. У минулому сезоні через травми він зіграв лише 19 матчів, з яких лише в 10 вийшов на поле в основному складі.

Источник: news.livesport.ru

Я сейчас нахожусь Футбольное поле
Мой настрой Good
Я слушаю Radio
Веб-студия - создание сайтов москваLIci WP - WordPress crossposting plugin

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку