-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alluafootball

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.06.2009
Записей: 1054
Комментариев: 2
Написано: 1051


Стрільців: Мені завжди хочеться забивати

Среда, 05 Августа 2009 г. 16:50 + в цитатник
Оригинал сообщения
Комментарии: комментарии

Форвард «Москви» Ігор Стрелков розраховує перервати свою безголевую серію в кубковому матчі проти «Спартака ».
« У першому колі, коли «Москва» перемогла «Спартак» - 3:1, але я в матчі участі не брав. А взагалі доводилося грати проти червоно-білих. Наприклад, в минулому році за «Москву» у другому колі, коли ми виграли на Східній - 2:1. Так і раніше, в «Томі» і «Лучі», доводилось грати зі «Спартаком». Суперничати з ним цікаво. І не тільки в плані спортивної боротьби. Обстановка на трибунах, як правило, приголомшлива, ажіотаж підігрівається задовго до стартового свистка. Точно так само, як перед матчами з ЦСКА і «Зенітом». І, знаєте, до торішньої перемоги з «Москвою» я у «Спартака» раніше не вигравав.
Впевненості, що зіграю проти «Спартака», немає. Як, думаю, і у будь-якого футболіста. Крім того, існують ще й привхідних обставини. Час до гри є: можна, не дай бог, встигнути захворіти, отримати травму, да мало ли что. Внутрішній голос теж мовчить. До того ж вважати себе основним гравцем мені поки що рано. Не вважаю, що з «Терек» зіграв чудово. Втрачав м’яч частіше, ніж хотілося б, міг набагато більше користі принести команді.
Я ще жодного м’яча за «Москву» не забив, якщо не вважати гола в ворота «Легіі» в Кубку УЄФА в минулому сезоні. І це при тому, що в команді вже більше року! Мені завжди хочеться забивати, включаючи тренування. Але, якщо чесно, намагаюся на цьому не зациклюватися. Якщо по ходу атаки у мене буде 99-відсотковий момент, але побачу, що партнер знаходиться в стовідсотково положенні, - віддам пас. Кажуть, нападаючий в подібних ситуаціях повинен бути трішечки егоїстом, але я влаштований інакше. Але я все одно переживаєте власну безголевую серію «, - цитує Стрілкової » СПОРТ-ЕКСПРЕС «.
Источник: news.livesport.ru

Я сейчас нахожусь Футбольное поле
Мой настрой Good
Я слушаю Radio
дневникиLIci WP - WordPress crossposting plugin

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку