-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alluafootball

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.06.2009
Записей: 1054
Комментариев: 2
Написано: 1051


Футбол: Для Ромащенко матч з “Динамо” був рядовим

Понедельник, 03 Августа 2009 г. 00:50 + в цитатник
Оригинал сообщения
Комментарии: комментарии

Повернувся в російський чемпіонат білоруський півзахисник Максим Ромащенко, у складі “Хімок” поступилися московському “Динамо” (0:2) у 16-му турі чемпіонату Росії, оцінив що відбулися в його відсутність зміни і сказав, що для нього зустріч з колишнім клубом не мала особливого підтексту.

- Чомусь усі вважають, що для мене це якийсь-то сверхпрінціпіальний матч, - наводить слова Ромащенко кореспондент Sportbox.ru Надія Гущина. - Ні - гра як гра. Для “Хімок” зараз всі матчі важливі.

- Чемпіонат Росії за час вашого отстутствие сильно змінився?

- Так. Футбол став більш силовим, і в той же час комбінаційному гра теж присутня.

- Сьогодні ви діяли ліворуч у захисті. У чемпіонаті Росії не доводилось бачити вас на цій позиції.

- Так, в Росії я так не грав. Але для мене це не в новинку, тому що в Туреччині мені доводилося виступати в обороні.

- Як вам нинішній “Динамо “?

- Отличная команда, тому мене не дивує, що вона знаходиться в групі лідерів. Було дуже приємно грати з нею. У нас сьогодні, до речі були непогані моменти, щоб забити, але ми ними не змогли скористатися.

- Костянтин Сарсанія сказав, що для того, щоб залишитися в елітному дивізіоні, “Химко” вистачить семи перемог. Дві вже є. Реально одержать ще п’ять

- Не варто посипати голову попелом. Пам’ятаєте, як у 1998 році ЦСКА програв все, що можна в першому колі, а потім став вигравати матч за матчем. Все в цьому житті реально.

Источник: news.sportbox.ru

Я сейчас нахожусь Футбольное поле
Мой настрой Good
Я слушаю Radio
дневникиLIci WP - WordPress crossposting plugin

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку