-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alluafootball

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.06.2009
Записей: 1054
Комментариев: 2
Написано: 1051


Футбол: Шацьких рад играть с Титовим та Тихонова

Суббота, 27 Июня 2009 г. 16:50 + в цитатник
Оригинал сообщения
Комментарии: комментарии

Новачок астанінского “Локомотива” Максим Шацьких не міг уявити, що коли-небудь зіграє разом з Єгоров Титовим та Андрієм Тихонова.

- В кінці 90-х, ще до “Динамо”, я приїжджав на перегляд у московський ” Спартак “, - наводить слова узбецького форварда офіційний сайт УЄФА. - Тоді ця команда була найсильнішою в Росії, регулярно грала в Лізі чемпіонів. Багато футболісти мріяли в неї потрапити. Контракт з червоно-білими я тоді не підписав, а трохи пізніше опинився в іншому великому клубі - київському “Динамо”. Звичайно, навряд чи хтось міг припустити, що через десять років ми знову зустрінемося з Титовим та Тихонова. Хоча це ще раз доводить стару істину - наш мир на самом деле очень маленький. І я радий, що так все вийшло.

Шацьких уклав контракт з клубом з Астани на півтора роки.

Источник: news.sportbox.ru

Я сейчас нахожусь Футбольное поле
Мой настрой Good
Я слушаю Radio
дневникиLIci WP - WordPress crossposting plugin

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку