-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alluafootball

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.06.2009
Записей: 1054
Комментариев: 2
Написано: 1051


Ломбертс відновить тренування в загальній групі в липні

Понедельник, 15 Июня 2009 г. 14:50 + в цитатник
Оригинал сообщения
Комментарии: комментарии

Ломбертс відновить тренування в загальній групі в липні


Захисник «Зеніта» Ніколас Ломбертс має намір повернутися до тренувань в загальній групі в липні. Зараз футболіст відправився на батьківщину в Бельгію, де продовжує індивідуальні заняття.

«Фізіотерапевт Роберт Одерленд, з яким я займався за індивідуальним графіком, відправився в Нальчик, так що мені залишатися в Петербурзі не було ніякого сенсу. У Бельгії продовжу роботу з колегою Одерленда з «Гент». Відпустки, на відміну від партнерів по клубу, у мене не буде. Зате в липні повинен почати тренуватися нарівні з усіма », - цитує гравця« Спорт-Експрес ».

sports.ru

Я сейчас нахожусь Футбольное поле
Мой настрой Good
Я слушаю Radio
дневникиLIci WP - WordPress crossposting plugin

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку