Երբ, նայում ենք Մենք «Տիրամայրը Քարանձավում» նկարին, ապա Մենք տեսնում ենք որ Հիսուսը մերկ նստած է քարին, և ձախ ձեռքով հենվել է նույն քարին, որտեղ որ նստած է: Իսկ աջ ձեռքը բարձրացրել է արմունկից վեր և աջ ձեռքի երեք մատը (բութ մատը, մատնամատը և ճկույթը) միացրել է միմյանց, իսկ ցուցամատը և միջամատը չմիացնելով միմյանց պահել է ուղիղ, և նայում է Հովհաննես Մկրտիչին:
Իսկ Հրեշտակը առաջ կռացած ձախ բազուկով հոգատարությամբ գրկել է Հիսուսի թևատակից, իսկ աջ ձեռքի մատով մատնացույց է անում Հովհաննես Մկրտիչին:
Իսկ Հովհաննես Մկրտիչը նույնպես մերկ, աջ ծունկը դրել է քարին և մարմնով առաջ թեքված հենվել է Իր ձախ ոտքին: Իսկ երկու ձեռքերի ափերը միմյանց միացնելով պահել է Իր առջևը և այդ դիրքով նայում է Հիսուսին: Եվ, այդպես Նա Իր դիրքով, նկարին տալիս է ավելի խորհրդավորություն:
Իսկ Մարյամ Աստվածածինը Իր աջ բազուկով հոգատար գրկել է Հովհաննես Մկրտիչին, իսկ ձախ ձեռքի ափի մատները չմիացնելով միմյանց պահել է Հիսուսի գլխի վերևը:
Լեոնարդոյի ծրագրերի գաղտնիությունը որ ներդրված է նկարում, մինչև հիմա, ոչ մեկին թույլ չի տվել մոտենալ նրա ճիտ բացատրությանը:
Այդ պատճառով էլ արվեստաբանները, այսպիսի հարց են տալիս թե, ի՞նչու է Տիրամայրը, այդպիսի հոգատարությամբ գրկել Հովհաննես Մկրտիչին, այլ ոչ Իր Որդուն, և թե, ի՞նչու է աջ ձեռքի հինգ մատները պահել Հիսուսի գլխի վրա:
Նաև, թե ի՞նչու է Հրեշտակի մատը ուղղված Հովհաննես Մկրտիչին, և սրանով Լեոնարդոն ի՞նչ է ուզում ասել:
Լեոնարդոն պատկերել է կատարվող ամենայն գաղտնիությունը, իսկ նկարի խորությունը և խորհրդավորությունը շշմեցնում է տեսնողների խելքերը և հոգիները:
Իսկ հիմա տեսնենք, թե ի՞նչ գաղտնիք է պարունակում նկարը, որ այդպես շշմեցնում է տեսնողների խելքերը և հոգիները:
Իսկ, որ Մարյամ Աստվածածինը Իր աջ ձեռքի ափի մատները, առանց միացնելու պահել է Հիսուսի գլխի վրա, Նա այդպես ցույց է տալիս հինգ թիվը:
Իսկ հիմա տեսնենք թե, դրանով ի՞նչ է ուզում ասել Մարյամ Աստվածածինը:
Իսկ, որ Տիրամայրը Հիսուսի գլխի վրա ցույց է տալիս հինգ մատը, այստեղ ամեն մի մատը, այդ մի երեխա է: Այսինքն, Նա այդպես ասում է. – որ Հիսուսը Տեր Աստվածի մինուճար Որդին չէ, այլ կան ևս հինգ Աստվածի Որդիներ:
Այդ է պատճառը, որ Տիրամայրը չի գրկել Իր Որդուն, որպեսզի Հիսուսի գլխի վրա ցույց տա, որ բացի Հիսուսից Եվհովա Աստվածը ևս ունի հինգ Որդիներ:
Իսկ համաձայն մոր պատասխանին Հիսուսը երկու մատներով ցույց է տալիս 2000 թվականը, այսինքն ամեն մի մատը, այդ հազարամյակ է, այսինքն 2000 թվական: Այսինքն, որ այդ գաղտնիքը բացվելու է 2000 թվականին Իր երկրորդ անգամ Երկիր գալուց մի փոքր առաջ:
Իսկ երեք մատները որ Հիսուսը միացրել է միմյանց նշանակում է՝ Հայրը, Որդին և Հոգուն Սրբոցը, իսկ, այս դեպքում Սորբ Հոգու տակ Լեոնարդոն նկատի ունի մեռած և միաժամանակ հարություն առած մարդկանց, որոնք գտնվում են Ճշմարտությունում: Այս կերպ Հիսուսը ասում է. – Հորը, Որդուն և հարություն առած մարդկանց կտեսնեք 2000 թվականին:
Որովհետև Հիսուսի Երկիր վերադառնալով, Նրանք էլ են վերադառնալու և ամեն մի մարդ կմտնի Իր ամենամոտ հարազատի տունը, որպեսզի Նրանց թռչող ափսեներով Իրենց հետ տանեն Աստվածի Արքայությունը: Իսկ, երբ այդ կկատարվի, այդ գիշեր Երկիր Մոլորակի երկինքը կծածկվի լուսավոր շառերով:
Իսկ Հրեշտակը համաձայն Հիսուսի պատասխանին Իր մատով մատնացույց է անում Հովհաննես Մկրտիչին, իսկ Հովհաննեսը երկու իրար միացած ափերը առաջ է պահել, կարծես թե միաժամանակ և ցույց է տալիս, և բարևում է, և խոնարհվում է, և Հիսուսին է նայում:
Իսկ, միմյանց միացված երկու ափերը՝ այդ տաս տարի է նշանակում:
Այդպես մատնացույց անելով Հովհաննեսին Հրեշտակը ասում է. – որ Հիսուսը երկրորդ անգամ կգա Երկիր, ոչ թե՞ 2 000 թվականին, այլ կգա 2010 թվականին: Եվ, այդ գաղտնիքը կբացվի միայն Նրա Երկիր գալուց մի փոքր առաջ:
Եվ երկրորդ, որ Հրեշտակը Իր մատով մատնացույց է անում Հովհաննես Մկրտիչին, Նա այդպես Մեզ ցույց է տալիս, որ Մենք ուշադրություն դարձնենք Հովհաննեսի միմյանց միացած ձեռքի ափերին և Նրա դիրքին: Որովհետև, այստեղ թաքնված է երկրորդ գաղտնիքը:
Եվ Լեոնարդոն կարող էր Հովհաննեսի ձեռքի ափերը նկարել այնպես, ինչպես Անդրեյ Առաքյալին էր նկարել: Որպեսզի Մենք պարզ և հասկանալի տեսնեինք, որ Հովհաննեսը Իր ձեռքի ափերով Մեզ ցույց է տալիս տաս թիվը:
Բայց, Նա այդ չի արել, իսկ հիմա տեսնենք թե ինչու՞:
Ինչպես, արդեն ասել եմ Հովհաննեսը երկու իրար միացած ափերը առաջ է պահել, կարծես թե՞ միաժամանակ և ցույց է տալիս, և բարևում է, և խոնարհվում է, և Հիսուս Քրիստոսին է նայում:
Եվ իսկապես, այդ այդպես է, և այդ նշանակում է, երբ Հիսուս Քրիստոսը երկրորդ անգամ կգա Երկիր, բոլոր ժողովուրդները որ գոյություն ունի Երկիր Մոլորակի վրա, խոնհարվելու են Նրա առջև, անկախ նրանից թե, Նրանք որ կրոնական դավանքին են պատկանում, որովհետև բացի Քրիստոնյա ազգերից մյուս բոլոր ազգերը Իրենց միզկիթներում և տաճարներում երկու ափերը միացնելով ծնկաչոք են աղոթում:
1.