-Цитатник

Байсестер(Bicester),Англия - (0)

Байсестер(Bicester),Англия http://x-lines.ru/letters/i/cyrillicscript/0907/1010ad/34/0/4ne7bcg...

Удобрения для розсады - (1)

Какие удобрения нам понадобятся для подкормок растений в следующим сезоне: Самый необходи...

НАШУМЕВШИЙ ФИЛЬМ! ТРАГЕДИЯ СУДЬБЫ МЕЛОДРАМЫ НОВИНКИ 2017 - (0)

НАШУМЕВШИЙ ФИЛЬМ! ТРАГЕДИЯ СУДЬБЫ МЕЛОДРАМЫ НОВИНКИ 2017! ОБАЛДЕННАЯ НОВИНКА! Яркие чувства. ...

Польський трускавковий сирник - (0)

Польський трускавковий сирник Інгредієнти Бісквіт: 5 яєць 3/4 ск. цукру 2/3 ск. пшеничн...

Пляцок Поезія - (0)

Пляцок Поезія Пляцок Поезія Інгредієнти для тіст...

 -Рубрики

 -Приложения

  • Перейти к приложению Открытки ОткрыткиПерерожденный каталог открыток на все случаи жизни
  • Перейти к приложению Онлайн-игра "Empire" Онлайн-игра "Empire"Преврати свой маленький замок в могущественную крепость и стань правителем величайшего королевства в игре Goodgame Empire. Строй свою собственную империю, расширяй ее и защищай от других игроков. Б
  • Перейти к приложению Онлайн-игра "Большая ферма" Онлайн-игра "Большая ферма"Дядя Джордж оставил тебе свою ферму, но, к сожалению, она не в очень хорошем состоянии. Но благодаря твоей деловой хватке и помощи соседей, друзей и родных ты в состоянии превратить захиревшее хозяйст
  • Перейти к приложению Я - фотограф Я - фотографПлагин для публикации фотографий в дневнике пользователя. Минимальные системные требования: Internet Explorer 6, Fire Fox 1.5, Opera 9.5, Safari 3.1.1 со включенным JavaScript. Возможно это будет рабо
  • ТоррНАДО - торрент-трекер для блоговТоррНАДО - торрент-трекер для блогов

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Арина_Ярига

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.12.2009
Записей: 13114
Комментариев: 19091
Написано: 38132


Смачні пироги

Четверг, 20 Октября 2016 г. 10:36 + в цитатник
 
 
 
Я поросятко. Велике таке, що обіцяє, обіцяє, а потім лінується. В мене на компі вже стільки публікацій зібралося, що певне надто по-літньому - багато гуляю, прихожу пізно, тому в результаті на блог залишається мінімум. Та й виходячи з публікацій у френд-стрічці можу сказати, що зима більш плідна на пабліки:)
Нині буде дві прості, але ситні і смачні страви. Щодо першої - я насправді в той день не планувала нічого пекти, але в мене залишилися 2 ложки салату з вареної моркви (та який то сала? Просто потерла моркву на терку, посолила, поперчила та змастила олійкою), варене яйце, трохи домашнього сиру і пучок зів'ялого шпинату. Яйця і твердий сир в холодильнику в мене завжди наявні. Тому ось що я зробила: (перелік даю як ніби ви його спеціально готуєте:), до того ж, якщо ви додасте до начинки щось з того, що завалялось у вас в холодильнику)
На форму діаметром 28 см мені знадобилося:
на тісто:
- 100 грамів масла/маргарину/вершкової суміші
- 1 яйце
- дрібка солі та дрібка цукру
- 3 столові ложки холодної води
- борошно (скільки візьме, орієнтовно склянка)
- 3 гр розпушувачу (себто третина пакетика "Доктор Еткер", який  я традиційно використовую)
на начинку:
- 1 варена морквина
- 100-150 грамів домашнього сиру
- пучок шпинату, або ж кілька столових ложок вже тушкованого
- 1 варене вкруту куряче яйце
- 2 курячих яйця
- столова ложка сметани
- 100-150 грамів тертого сиру
-спеції за смаком
Яйце перетерти з маслом, сіллю та цукром, по троху додавати борошно і воду та  продовжувати мішати. Додати розпушувач. Має вийти еластине тісто яке не прилипатиме до рук. Словом, тісто як і у всіх моїх попередніх рецептах. Печете спершу 10-15 хвилин при 170 градусах застеливши тісто папером і насипавши зверху квасолі чи крупи, а потім вже з начинкою ще 30 хвилин при тій же температурі.
 
Розкладаєте начинку так, як вам до вподоби. Я робила колами, аби цікавіше в розрізі виглядало. До сиру давала чабер, кріп, чорний мелений перець.

Далі заливаємо збитими з сметаною яйцями, посипаємо сиром і випікаємо.

 Виходить просто і смачно. Кіш робила низенький, до 3 см заввишки. Їла і холодним, і підігріваючи.

 Якихось вихідних я от так снідала:)

 

Одного дня я робила таку от запіканку. Ідеальна, коли у вас залишається риба. Можна навіть різних видів, можна навіть морожену і ту, яку ви недолюблюєте.  В мене була банка зеленого горошку, підійде і кукурудза, і цвітна капуста, і відварені овочі, словом, наповнюйте усім, чим вам до вподоби.
 Я брала:
- 200 грамів філе хеку
- 1 маленька цибулька
- столова ложка майонезу
- 1 столова ложка манної крупи
- шматочок батона ви білого хліба, попередньо замоченого в молоці
- 2 яйця
- сіль, перець до смак
- наповнювач на ваш смак (брала горошок консервований)
 
Всі інгридієнти крім наповнювача перемолола на кухонному комбайні в однорідну паштетоподібну масу. Додати наповнювач і вимішати.
Форму ( я використовую натуральну кераміку) змастити маслом і посипати сухарями. Викласти рибну масу ( буде доволі густа), накрити фольгою і випікати 15 хвилин при 170 градусах. Далі відкритим ще 15-20 хвилин. Опісля я вимикаю температуру і лишаю в духовці до повного вистигання.
Можна подавати холодною, як до нарізки, а можна і підігріти. Я готувала з картопляним пюре. Або ж з тушкованими зеленими овочами. В будь-якому випадку це і смачно, і корисно. Тому якщо досі не знаєте що б такого приготувати - вперед, до експериментів:) Ну і діліться враженнями:)
Рубрики:  Выпечка не сладкая/Пироги,тарты,киш и т.д
Кулинарные рецепты


Процитировано 5 раз
Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку