-Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 27.02.2011
Записей: 466
Комментариев: 21
Написано: 640


Без заголовка

Пятница, 31 Октября 2014 г. 00:08 + в цитатник
Scumpa și draga mea mamă, eu te găsesc in fosnetul frunzelor cand merg pe strada; in aroma mancarii preferate pe care mata o pregătești; in florile pe care le miros și-mi amintesc de parfumul tău preferat. Mătale ești mâîna racoroasa de pe fruntea mea, cand nu mă simti bine; este aburul din respiratia mea in zilele reci de iarna! Mamă, ești suntelul ploii care mă adoarme… culorile curcubeului… diminetile de Craciun!
Tu, scumpa mea mămică, trăiești in sufletul meu si in fiecare lacrima pe care o vărs! Mata m-ai invatat toate emotiile: fericire, tristete, teama, gelozie, iubire, ură, mînie, neajutorare, bucurie … si in timp …te rogi și speri, ca eu să am parte doar de sentimente bune in viata! Mamă, tu ești locul de unde vin eu, ești prima mea casa, prima mea iubire, primul prieten si chiar primul meu dusman… dar nimic pe lumea asta nu ne va separa! Nici timpul, nici spatiul… nici macar moartea! Mamă, ești harta pe care o urmez cu fiecare pas. Eu î-ți doresc sa nu te ranesti niciodata in "cioburile viselor sparte",in muchiile taioase ale amagirilor,sa nu cunosti tristetea fara de nume a iubrii si mai ales sa nu te schimbi, sa ramai tu insati cu sufletul plin de iubire si de bucurie asa cum esti acum. Sa traiesti prezentul intens si frumos purtand mereu in tine o dragoste imensa si unica...dragostea de viata!
multi-ani1 (500x334, 34Kb)

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку