Дневник charikoff_fuckoff



Фотоальбом « Фотоальбом charikoff_fuckoff »

в дни "оранжевой" революции

Среда, 24 Декабря 2008 г. 11:24

Серия: Общая

в дни "оранжевой" революции
http://yalta.org.ua/photo/i/photo_001_040.jpg

« Предыдущее фото Следующее фото »

Рубрики: Разное
Добавить комментарий Ответить с цитатой


Комментарии:
Georges_crapaud_nacia_con  обратиться по имени

27-12-2008 23:00



Posté le: Sam 27 Décembre 2008 : 20:36 Sujet du message: Saragosse - Gloire & Empire n°22

Bonjour à tous,

Pour info : le dernier numéro de Gloire & Empire est disponible en kiosque.

Il s'agit du numéro 22 et à pour thème Saragosse.



Un peu plus d'info sur cette revue, en cliquant sur ce lien :
http://www.bibliotheque-empire.com/magazines/gloireetempire.html#news

Cordialement,
Eric LM

_________________
Membre des A.P.N.
http://perso.orange.fr/les.apn/




http://www.napoleon1er.org/forum/viewtopic.php?t=19018

Комментировать
FAN_TOM  обратиться по имени

30-12-2008 09:11




http://www.germania-online.ru/index.php/2008-04-13-13-17-26/756?task=view





Штайнмайер: урегулирование конфликтов и кризисов возможно только при участии России




Похоже, сэр не слышит. — А может быть, он вовсе не сэр?


Комментировать
KARR-A-THE  обратиться по имени

03-01-2009 19:15


Цыганы шумною толпой
По Бессарабии кочуют.
Они сегодня над рекой
В шатрах изодранных ночуют.
Как вольность, весел их ночлег
И мирный сон под небесами;
Между колесами телег,
Полузавешанных коврами,
Горит огонь;

Комментировать
CRAZY_HORSE333  обратиться по имени

29-01-2009 16:13


http://news.yandex.ru/yandsearch?cl4url=lenta.ru%2Fnews%2F2009%2F01%2F29%2Foops%2F&country=Ukraine

Комментировать
SSJMERINKAJUDE  обратиться по имени

03-02-2009 02:23


Жителів сільської місцевості перевозити не будуть?!








Рівне-АКВ

Чергова криза в галузі перевезень пасажирів може настати в Україні, якщо Президент підпише прийнятий днями Верховною Радою Закон „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху". Так вважає голова правління громадської організації „Спілка водіїв" Сергій Овчинніков.

Спричинить цю кризу, на думку пана Овчиннікова, доповнення до частини другої статті 45 Закону України „Про автомобільний транспорт" абзацом п‘ятим. Відповідно до нього в конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування не зможуть брати участь претенденти, які передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів.

„Найбільше ця криза торкнеться мешканців сіл та невеличких містечок, адже мало хто з перевізників захоче ставити на сільські маршрути, де якість доріг є надзвичайно поганою, „крихкі" вітчизняні „Богдани" чи „Еталони", оскільки постійний ремонт цих ненадійних автобусів буде збитковим для будь-якого підприємця, - вважає Сергій Овчинніков. - Ввозити ж якісні пасажирські автобуси зарубіжного виробництва через високі митні тарифи, збори та податки нині також є невигідним. Тому після запровадження таких змін може скластись ситуація, коли на більшості конкурсів з перевезення пасажирів у сільській місцевості не буде жодного претендента. Адже на сьогодні в Україні близько 80% пасажирського транспорту є переобладнаними з вантажного. Відповідно просто буде нікому перевозити людей."
На думку заступника голови правління ГО „Спілка водіїв" Валентина Демчука, зазначені зміни до законодавства є яскравим прикладом лобіювання чиїхось вузьких бізнесових інтересів. До останнього часу заборонити переобладнані буси вимагали представники Асоціації перевізників України.

„Такі дії є черговим ударом по малому та середньому бізнесу в державі, а також нехтуванням інтересів простих громадян-пасажирів, - говорить Валентин Демчук. - Народні депутати замість того, щоб хоч якось змінити плачевну ситуацію з якістю доріг у державі, особливо напередодні проведення Євро-2012, займаються прийняттям популістських непотрібних для простих людей рішень."

Як вважають у „Спілці водіїв", такі кроки потрібно робити поступово, перш за все невідкладно прийнявши загальнодержавну програму розвитку і вдосконалення автотранспорту. Подібні програми існують у кожній цивілізованій європейській державі. Перевізник на кілька років вперед може бачити вимоги, які йому ставитимуться у майбутньому, і відповідно планувати свій бізнес, не шкодячи ані собі, ані пасажирам, ані інтересам держави - повідомив Інформаційний відділ ГО „Спілка водіїв"











http://www.liveinternet.ru/photo/2981595/post17093765/



Комментировать
Комментарии:

Добавить комментарий:
Текст комментария: показать смайлики
 Переводить URL в ссылку
Подписаться на комментарии.