-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Joy_Delirious

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 16.01.2010
Записей: 2
Комментариев: 0
Написано: 2


МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

Вторник, 23 Февраля 2010 г. 16:28 + в цитатник
ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ



для студентів І курсу
юридичного факультету

















Запоріжжя
2009

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
ЗАПОРІЗЬКИЙ ЮРИДИЧНИЙ ІНСТИТУТ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ВНУТРІШНІХ СПРАВ
КАФЕДРА ЗАГАЛЬНОПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН














ПРОГРАМА ТА
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ


для студентів І курсу
юридичного факультету














Запоріжжя
2009

ЗМІСТ


1. Загальні питання організації та проведення навчальної практики .............4
1.1. Мета та завдання навчальної практики.........................................................4
1.2. Організація і проведення навчальної практики.............................................7
1.3. Керівництво навчальною практикою.............................................................7

2. Обов’язки студента, що проходить навчальну практику..........................12

3. Зміст навчальної практики............................................................................14

4. Документи та звітність за підсумками навчальної практики.....................16
4.1. Звіт...................................................................................................................16
4.2. Щоденник навчальної практики...................................................................17
4.3. Характеристика..............................................................................................18
4.4. Матеріали навчальної практики...................................................................19
4.5. Захист звіту.....................................................................................................19

5. Критерії оцінювання.........................................................................................20




1 ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА
ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

1.1. Мета та завдання навчальної практики

Програма навчальної практики для студентів І курсу юридичного факультету Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ складена згідно з вимогами Наказу Міністерства освіти і науки України № 93 від 08.04. 1993 р. “Про затвердження Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України”.
Навчальна практика студентів Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, які навчаються за денною формою навчання, проводиться в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших підприємствах, установах, організаціях. Навчальна практика є невід’ємною складовою частиною програми підготовки фахівців-юристів в Запорізькому юридичному інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.
Навчальна практика як складова частина навчально-виховного процесу є однією із важливих форм практичної підготовки відповідно до Закону України ”Про освіту” та Наказу МВС України №865 від 18 грудня 2000 року „Про заходи щодо вдосконалення організації підготовки фахівців у вищих навчальних закладах МВС України”.
Навчальна практика є заключною ланкою практичної підготовки студентів, яка проводиться перед державними іспитами.
Під час проходження навчальної практики на посаді за фахом підготовки студенти не тільки закріплюють і поглиблюють теоретичні знання, одержані в процесі вивчення спеціальних юридичних навчальних дисциплін, а й набувають умінь та навичок правозастосовчої юридичної діяльності.
У період навчальної практики студенти активно беруть участь у практичній діяльності із застосування правових норм, спостерігають й аналізують різні сторони майбутньої професійної діяльності, вчаться здійснювати дії, пов’язані із захистом прав і законних інтересів фізичних і юридичних осіб.
Метою навчальної практики є поглиблення та закріплення отриманих в інституті теоретичних знань; формування наочної уяви відносно місця та характеру майбутньої професійної діяльності, організації, методики та тактики діяльності підприємств, установ, організацій; виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Під час навчальної практики поглиблюються та закріплюються теоретичні знання з усіх дисциплін навчального плану, добирається фактичний матеріал.
Визначена мета навчальної практики реалізується через вирішення таких завдань:
закріплення та поглиблення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання;
уміння творчо застосовувати ці знання в державно-правовій та муніципально-правовій діяльності;
ознайомлення студентів із структурою та діяльністю органів державної влади і місцевого самоврядування, юридичних служб підприємств, установ та організацій за допомогою форм та методів вирішення поставлених перед ними завдань;
вміння спостерігати та аналізувати практичну діяльність державних органів і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
здобуття практичних навичок, що ґрунтуються на сучасних спеціальних знаннях і аналітичних здібностях, для прийняття та успішного виконання рішень з правових, кадрових та інших питань;
здійснювати тлумачення закону і його застосування, спираючись на теоретичні знання, одержані при вивченні загальноюридичних та спеціальних навчальних дисциплін;
вміння спостерігати та аналізувати стан соціальних та економічних процесів, кадрової роботи та державної служби;
формування загальноюридичних навичок праці в державних органах, юридичних службах, підприємствах, установах, організаціях;
ознайомлення студентів з особливостями використання у правозастосувальній діяльності науково-технічних засобів, комп’ютерної техніки;
набуття практичних навичок правильного складання процесуальної документації;
вміння правильно аналізувати ситуації, які вимагають застосування норм права, давати їм юридичну оцінку і приймати рішення згідно із законом;
набуття вміння організації та ведення діловодства, вивчення відомчих наказів та інструкцій з питань організації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування і юридичних служб;
адаптація студентів до виконання обов’язків посадових осіб, розширення їх уявлення з професійної культури та етики юриста.
Навчальна практика проводиться шляхом призначення студентів на відповідну посаду та безпосередньо їх участі в організації й здійсненні розгляду поточних питань, виконання посадових обов’язків, а також виконання конкретних завдань з урахуванням спеціалізації та в обсязі обов’язків за посадою, яку вони обрали.

1.2. Організація і проведення навчальної практики

Організацію і проведення навчальної практики забезпечують науково-педагогічні працівники Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ та працівники органів, підприємств, установ, організацій, де проводиться навчальна практика (керівники баз навчальної практики).
Згідно з організаційно-плануючою документацією на 2009-2010 навчальний рік і графіком навчального процесу юридичного факультету навчальна практика студентів проводиться на першому курсі в другому семестрі.
Визначення змісту і методичне забезпечення навчальної практики студентів здійснюється кафедрою загальноправових дисциплін юридичного факультету.
Загальна тривалість навчальної практики на посаді за фахом підготовки 3 тижні.
Тривалість робочого дня студента, що проходить навчальну практику, встановлюється відповідно до тривалості робочого дня співробітників місцевих державних адміністрацій або юридичних служб підприємств, установ, організацій, що відповідає трудовому законодавству.

1.3. Керівництво навчальною практикою

Керівництво навчальною практикою здійснюють:
- науково-педагогічний склад Запорізького юридичного інституту ДДУВС;
- викладачі-куратори;
- керівники базових органів або структур;
- спеціалісти на місцях, до яких прикріплюються студенти, що проходять навчальну практику.


Обов’язки Запорізького юридичного інституту ДДУВС:

1. Завчасно повідомити керівників баз навчальної практики щодо термінів проведення навчальної практики, направити навчально-методичні матеріали і списки студентів, які будуть проходити навчальну практику.
2. Контролювати хід навчальної практики. З цією метою на період його проведення наказом начальника інституту призначаються досвідчені викладачі-куратори кафедри, які брали безпосередню участь в навчальному процесі.
3. Загальну організацію навчальної практики здійснює кафедра загальноправових дисциплін юридичного факультету.

Обов’язки викладачів-кураторів:

1. Завчасно встановити ділові стосунки з керівниками баз навчальної практики.
2. Підготувати методичні матеріали та визначити заходи щодо виконання програми навчальної практики.
3. Ознайомити студентів з програмою навчальної практики.
4. Контролювати хід виконання студентами індивідуальних планів навчальної практики, проаналізувати та зробити разом із безпосередніми керівниками навчальної практики підсумки.
5. Надавати методичну допомогу як студентам, так і безпосереднім керівникам навчальної практики щодо виконання програми проходження навчальної практики.
6. Вивчати, аналізувати, узагальнювати разом із студентами досвід і практику з окремих напрямів юридичної роботи (застосування норм права, діловодства, юридичного провадження справ).
7. Знайомитись зі змістом роботи студентів, які проходять навчальну практику.
8. Ставити перед керівництвом баз навчальної практики та інституту питання щодо усунення недоліків в організації і проведенні навчальної практики.
9. Вносити пропозиції стосовно заохочення безпосередніх керівників навчальної практики і студентів.

Обов’язки керівників базових органів або структур навчальної практики:

1. Визначити конкретні структурні підрозділи, в яких будуть проходити навчальну практику студенти.
2. Призначити відповідним наказом керівників навчальної практики з числа найбільш підготовлених і досвідчених працівників, які мають високі ділові і моральні якості.
3. Створити належні умови для проведення навчальної практики.
4. Здійснювати загальний контроль за організацією і проведенням навчальної практики.
5. Узагальнювати і аналізувати результати навчальної практики, розробляти рекомендації щодо його вдосконалення.
6. Представити студентів, що будуть проходити навчальну практику, колективу підприємства, установи, організації.
7. Здійснювати безпосереднє управління навчальною практикою.
8. Контролювати повне виконання програм та індивідуальних планів-завдань навчальної практики студентами.
9. Визначити безпосередніх керівників навчальної практики з числа досвідчених працівників і закріпити їх наказом за студентами. Провести інструктаж з безпосередніми керівниками навчальної практики.
10. Ознайомити студентів з обстановкою, завданнями і функціями підприємства, установи, організації, його структурою, внутрішнім розпорядком, вимогами, правилами особистої безпеки.
11. Створювати студентам необхідні умови, забезпечувати робочими місцями, технічними засобами, необхідною довідковою літературою тощо.
12. Навчити студентів, застосовувати нормативно-правові акти, складати процесуальні документи та знайомити з іншими документальними матеріалами, що відображають зміст діяльності певної установи чи органу державної та муніципальної влади.
13. Проводити обов’язкові інструктажі з техніки безпеки та охорони праці.
14. Організовувати своєчасне оформлення і видавати студентам на період навчальної практики документа, що засвідчує виконання ними обов’язків на конкретній посаді.
15. Здійснювати виховну роботу зі студентами.
16. Вносити пропозиції до інституту щодо вдосконалення теоретичної підготовки фахівців та організації їх навчальної практики.
17. В межах повноважень, передбачених статутом підприємства, установи, організації, правилами внутрішнього трудового розпорядку здійснювати дисциплінарну практику щодо студентів, які їм підлеглі на період проходження навчальної практики. Копії наказів стосовно заохочень або дисциплінарних стягнень надсилати до Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.

Обов’язки спеціалістів на місцях, до яких прикріплюються студенти, що проходять навчальну практику:

1. Здійснювати підбір досвідчених фахівців, до яких прикріпити студентів, що будуть проходити навчальну практику або безпосередньо самостійно керувати їх роботою.
2. Разом із керівником навчальної практики від кафедри організовувати та контролювати роботу студентів відповідно до програми навчальної практики та графіку її проходження.
3. Щоденно керувати роботою студентів.
4. Ознайомити студентів з особливостями виконання функціональних обов’язків, сприяти формуванню професійних навичок та вмінь.
5. Організувати спільно з керівником навчальної практики від кафедри проведення лекцій та доповідей, консультацій, зустрічей із провідними фахівцями базового органу.
6. Контролювати ведення студентами щоденників навчальної практики, виконання індивідуальних завдань, звітів; складати на студентів, що проходять навчальну практику, характеристики, які повинні містити відомості про виконання студентом програми навчальної практики, індивідуальних завдань, а також відомості про ставлення студента до роботи та про виконання доручень.
7. Оцінювати роботу студентів, щоденно контролювати провадження ними дій з доручених справ.
8. Проводити виховну роботу із студентами, формувати у них повагу до закону і професії.
9. Забороняється доручати студентам виконання завдань, не передбачених програмою навчальної практики або пов’язаних із ризиком для їх життя та здоров’я.
10. Забороняти залучати студентів до робіт, не передбачених законом.
11. Ставити перед Запорізьким юридичним інститутом Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ питання щодо усунення недоліків в організації проведення навчальної практики.
12. Вносити пропозиції стосовно заохочення або накладення стягнень на студентів, які проходять навчальну практику під їх керівництвом.

2.ОБОВ’ЯЗКИ СТУДЕНТА, ЩО ПРОХОДИТЬ
НАВЧАЛЬНУ ПРАКТИКУ

У період проходження навчальної практики студент зобов’язаний:

1. Складати згідно з програмою навчальної практики індивідуальні плани роботи, виконувати передбачені програмою завдання у повному обсязі і у встановлений термін.
2. Підбирати необхідну наукову літературу, навчальні посібники, нормативно-правові акти та інші документальні матеріали.
3. Своєчасно (у призначений строк) прибути до місця проходження навчальної практики, отримати від керівника навчальної практики необхідні вказівки та роз’яснення, після чого приступити до виконання програми навчальної практики.
4. Виконувати статутні вимоги та розпорядок дня, встановлений за місцем проходження навчальної практики, бути дисциплінованим.
5. Вивчати відомчі нормативні акти і організаційно-методичні документи, які стосуються діяльності підприємства, установи, організації.
6. Регулярно вести щоденник виконання індивідуального плану проходження навчальної практики, звітувати керівникові навчальної практики і викладачеві-куратору щодо виконаної роботи з аналізом і висновками.
7. Сумлінно ставитись до навчання, опановувати теоретичні знання, набувати практичних навичок з обраної спеціальності та спеціалізації у встановлені з навчальним планом терміни, не пропускати занять без поважних причин, виконувати належним чином та у визначений строк всі види навчальної роботи, складати іспити, заліки, які передбачені навчальним планом і відповідними програмами, виконувати навчально-методичні та виховні вимоги викладачів і керівного складу інституту.
8. Ознайомлюватися з усіма документами в обсязі завдань, визначених програмою та їх індивідуальними планами.
9. Підписувати складені за дорученням керівника навчальної практики документи.
10. Користуватися технічними та іншими засобами, наявними на відповідній базі навчальної практики.
11. Вносити пропозиції керівництву бази навчальної практики та інституту щодо вдосконалення організації і проведення навчальної практики, а також діяльності підприємства, установи, організації.
12. Студенти можуть самостійно за погодженням з відповідними кафедрами або деканату підбирати для себе місце проходження навчальної практики.
13. Скласти письмовий звіт про виконання програми навчальної практики, належним чином його оформити і разом із іншими документами подати на кафедру в зазначений строк. Вимоги до звіту про навчальну практику та критерії його оцінки визначаються кафедрою загальноправових дисциплін Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.
14. Скласти диференційований залік з навчальної практики.
За невиконання вимог навчального плану та графіку навчального процесу, непроходження навчальної практики студент може бути відрахований з інституту.


3. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

Студенти під час навчальної практики знайомляться:

Із структурою підприємства, установи, організації в якій вони будуть проходити навчальну практику.
З установчими документами підприємства, установи, організації.
Із формами та методами, за допомогою яких вирішуються поставлені перед ними завдання.
З організацією роботи структур підприємства, установи, організації.
З організацією взаємодії підприємства, установи, організації з державними та громадськими організаціями.
З номенклатурою справ, правилами документообігу.
З організацією обліку та контролю вхідної і вихідної документації та кореспонденції, веденням наглядових проваджень, правилами складання документів первинного обліку і статистичної звітності.
З функціональними обов’язками співробітників базових органів.
З організацією контролю, обліку трудової дисципліни.

Виконують такі основні завдання:

Вивчають за дорученням керівника навчальної практики процесуальні документи.
Беруть участь і самостійно здійснюють окремі консультаційні заходи за дорученням керівника навчальної практики.
Разом із керівником навчальної практики здійснюють заходи передбачені посадовою інструкцією.
З дозволу керівника навчальної практики студенти можуть бути присутніми на нарадах і під час прийому фізичних осіб, брати участь в інших заходах, передбачених для штатних працівників підрозділу проходження навчальної практики.
Вивчають нормативні документи та відомчі акти, якими визначається діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних служб, їх організація і підпорядкування, функції та повноваження.
Беруть участь у вивченні і підготовці договорів (контрактів), претензій, інших документів, консультацій посадових осіб з правових питань.
Здійснюють календарне, щоденне планування передбачене штатною посадою.
Застосовують науково-технічні засоби для практичної роботи.
За умов призначення студентів на період навчальної практики виконуючими обов’язки штатних працівників, виконують всі обов’язки та приймають рішення в межах повноважень за відповідною посадою. В інших випадках самостійну роботу з найважливіших справ не проводять, а дублюють всі дії, які виконують їх керівники.


4. ДОКУМЕНТИ ТА ЗВІТНІСТЬ ЗА
ПІДСУМКАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

Після закінчення навчальної практики студент зобов’язаний надати на кафедру наступні документи:
письмовий звіт;
щоденник навчальної практики;
календарний графік проходження навчальної практики;
характеристику з місця проходження навчальної практики;
матеріали навчальної практики (50 аркушів документів) з їх обов’язковим описом.

4.1. Звіт

Особливе місце серед підсумкової документації займає звіт про проходження навчальної практики, який має містити наступні відомості:
строки проходження навчальної практики;
назва підприємства, установи, організації, юридичної служби, органу державної влади або місцевого самоврядування, в яких студент проходив навчальну практику, їх коротка характеристика і специфіка діяльності;
які умови були створені керівництвом підприємства, установи, організації, юридичної служби, органу державної влади або місцевого самоврядування, для проходження студентом навчальної практики;
зміст робіт, які були виконані студентом за період проходження навчальної практики та послідовність їх виконання;
коротка характеристика вивчених студентом справ, складених документів, розв’язаних поточних питань, в розгляді яких студент брав участь;
перелік літературних та нормативних джерел, що були використані під час проходження навчальної практики;
види та характеристика доручень і завдань, які були виконані студентом, та їх результати;
спірні питання, які виникли в процесі проходження навчальної практики, як вони розглядались та які рішення були прийняті;
науково-технічні та спеціальні засоби, комп’ютерна техніка, які застосовувались при виконанні процесуальних та інших дій;
теоретичні та практичні проблеми, які виникали у студента під час проходження навчальної практики;
пропозиції щодо покращення організації діяльності підприємств, установ, організацій, юридичної служби, органу державної влади або місцевого самоврядування, де студент проходив навчальну практику;
пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу, якості викладання навчальних дисциплін, підвищення ефективності навчальної практики.

4.2. Щоденник навчальної практики

Кожний студент, який направляється до базових структур для проходження навчальної практики, одержує на тій кафедрі, за якою його закріплено, щоденник. За час проходження навчальної практики, студент зобов’язаний вести щоденник та відображати в ньому зміст й обсяг виконаної ним роботи щодня у календарному графіку, а саме:
участь студента, що проходить навчальну практику у підготовці документів;
зміст спостережень студента за діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних служб, підприємств, установ, організацій.
План роботи студент складає відповідно до програми навчальної практики, плану-завдання та доручень, які надаються керівництвом органу та керівником навчальної практики.
План складається у щоденнику та узгоджується з безпосереднім керівником навчальної практики.
У плані щоденно студент робить відмітки (робочі записи) стосовно виконання намічених заходів та узгоджує їх зміст з керівником навчальної практики.
Щоденник підписує керівник навчальної практики базового органу та свій підпис скріплює печаткою.
Додатково до щоденника додається календарний графік проходження навчальної практики, в якому повинно бути відображено щоденний опис проведеної роботи студента.

4.3. Характеристика

Характеристика – це документ індивідуального характеру, в якому повинно бути відображено:
1. Повні дані студента.
2. Назва підрозділу (підрозділів), де студент проходив навчальну практику.
3. Тривалість навчальної практики.
4. Якість виконання програми та індивідуального плану-завдання навчальної практики.
5. Рівень теоретичної підготовки студента.
6. Вміння застосовувати знання у практичній діяльності.
7. Ділові та моральні якості студента, ставлення до виконання службових обов’язків.
8. Загальний інтелектуальний рівень розвитку студента.
9. Виявлені недоліки в роботі, їх причини.
10. Індивідуальні якості студента.
11. За підсумками навчальної практики студенту виставляється диференційний залік за п’ятибальною системою.
12. Заохочення та стягнення, які застосовувались щодо студента під час навчальної практики.
13. Рекомендації за підсумками навчальної практики щодо доцільності подальшого професійного використання студента в базових органах, включення студента до кадрового резерву.
14. Пропозиції стосовно покращення окремих аспектів підготовки фахівців в інституті.
Характеристика складається за п’ять днів до закінчення строку навчальної практики безпосереднім керівником навчальної практики – співробітником того підрозділу, в якому студент проходив навчальну практику.
Затверджується керівником органу та посвідчується гербовою печаткою, після чого надсилається до інституту. В разі наявності заохочень або стягнень, застосованих до студентів під час навчальної практики, до інституту надсилається копія наказу.

4.4. Матеріали навчальної практики

Матеріалами навчальної практики є наступні документи, з якими працювали студенти: заяви; скарги; пропозиції; клопотання; договори; ухвали; рішення; претензії, відповіді на них; позовні заяви; різноманітні запити тощо.
Документи необхідно систематизувати в хронологічному порядку, підшити за правилами діловодства, пронумерувати та скласти їх опис документів. Обсяг документів в матеріалах навчальної практики повинен бути не менш як 50 аркушів.

4.5. Захист звіту

Студент захищає свій звіт про проходження навчальної практики та його підсумки на засіданні комісії кафедри загальноправових дисциплін в строк, який передбачено робочим навчальним планом.
При оцінюванні роботи студента за час проходження навчальної практики необхідно подати наступні документи:
- щоденник про проходження навчальної практики;
- календарний графік;
- характеристику;
- звіт;
- матеріали навчальної практики, оформлені згідно встановлених вимог.
Студент, який не проходив навчальної практики або не виконав програму навчальної практики, до складання державних іспитів не допускається.
За підсумками навчальної практики кафедра загальноправових дисциплін складає звіт-аналіз і доповідає його Вченій раді юридичного факультету.
Кращі студентські звіти за підсумками навчальної практики, що повністю відповідають вимогам навчальних програм – можуть бути заслухані на студентських науково-практичних конференціях.

5. Критерії оцінювання
“Відмінно” – якщо студент глибоко у повному обсязі засвоїв увесь програмний матеріал; вичерпно та послідовно, грамотно й логічно його висловлює; у встановлений строк подав всі необхідні документи навчальної практики, що оформлені належним чином; володіє різноманітними навичками виконання практичних робіт; виявляє вміння самостійно узагальнювати та висловлювати матеріал, не допускаючи помилок.
“Добре” – якщо студент твердо знає програмний матеріал, грамотно і по суті висловлює його, не допускає важливих неточностей у відповіді на запитання; має незначні зауваження щодо оформлення документів навчальної практики, може правильно застосовувати теоретичні положення та оволодів необхідними навичками при виконанні практичних завдань.
“Задовільно” – якщо студент засвоїв основний матеріал, але не знає окремих подробиць, допускає неточності, недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність у викладенні програмного матеріалу та вагається при виконанні завдань, має зауваження від керівника навчальної практики, під час захисту навчальної практики надав документи навчальної практики не в повному обсязі.
“Незадовільно” – якщо студент не знає частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки, з великими труднощами відповідає на питання, під час захисту навчальної практики не надав всі необхідні документи навчальної практики.

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку